Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż silniki na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Ferrari 059/3 1.6T V6Pokaż profil dostawcy
 <<  |  >>
<< poprzedni silnik  |  następny silnik >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 16 marca 2014
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Meksyku - 29 października 2017
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:37
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:218
Silnik spalinowy
Pojemność:1600 cm3
Liczba cylindrów:6
Maks. obroty:15.000 (maksimum dopuszczane przez FIA)
Rozstaw cylindrów:90 stopni
Zawory:4 na cylinder, napędzane pneumatycznie
Doładowanie:Pojedyncza turbosprężarka z nielimitowanym ciśnieniem doładowania (typowe maksimum 3,5 bara w związku z limitem przepływu paliwa)
Wtrysk:bezpośredni
ECU: MES SECU
Limit przepływu paliwa:100kg/h (-40% w porównaniu do V8)
Dozwolona ilość paliwa na wyścig:100kg (-35% w porównaniu do V8)
Średnica tulei cylindrowej: 80mm
Liczba zaworów: 24 (4 na cylinder)
Wydech: pojedynczy wydech, od turbiny w osi bolidu
Minimalna waga:145 kg
System odzyskiwania energii (ERS)
Obroty MGU-K:maksymalnie 50 000 obr./min.
Moc MGU-K:maksymalnie 120kW
Energia odzyskana przez MGU-K:maksymalnie 2MJ/okrążenie
Energia uwolniona przez MGU-K:maksymalnie 4MJ/okrążenie
Obroty MGU-H:125 000 obr/min
Energia odzyskana przez MGU-H: nielimitowana (ponad 2MJ/okrążenie)
Moc: około 600KM (silnik spalinowy) + 160KM (ERS)
Statystyki silnika Ferrari 059/3 1.6T V6 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.BolidKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 201700000000Sauber C36C. Leclerc
 20151835000003Marussia MR03B
Sauber C34
W. Stevens, R. Merhi, R. Marciello, F. Leimer, A. Rossi
 201419107218020122Marussia MR03
Ferrari F14 T
Sauber C33
M. Chilton, K. Raikkonen, J. Bianchi, F. Alonso, E. Gutierrez, A. Sutil, G. van der Garde, A. Rossi, S. Sirotkin, A. Fong
 Razem:371422180
(0.0%) 
2
(1.4%) 
0
(0.0%) 
1
(2.7%) 
25
(17.6%)
 
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich silników, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Wszystkie pole positions  |  Wszystkie zwycięstwa  |  Wszystkie najszybsze okrążenia
<< poprzedni silnik  |  następny silnik >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca