Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
|

|
•Statystyki bolidu Arrows A8 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|

•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
 |
Sezon 1985 |  |
 | Jacarepaguá | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T |  | 12 | 11 | |  | Jacarepaguá | 17 | G. Berger | BMW 1.5 L4T |  | 19 | NS | zawieszenie |  | Estoril | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T |  | 16 | NS | elektryka |  | Estoril | 17 | G. Berger | BMW 1.5 L4T |  | 17 | NS | poślizg |  | Imola | 17 | G. Berger | BMW 1.5 L4T |  | 10 | NS | silnik |  | Imola | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T |  | 5 | 2 | |  | Monte Carlo | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T |  | 6 | 9 | |  | Monte Carlo | 17 | G. Berger | BMW 1.5 L4T |  | 11 | NS | wypadek |  | Gilles Villeneuve | 17 | G. Berger | BMW 1.5 L4T |  | 12 | 13 | |  | Gilles Villeneuve | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T |  | 7 | 9 | |  | Detroit | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T |  | 21 | 7 | |  | Detroit | 17 | G. Berger | BMW 1.5 L4T |  | 24 | 11 | |  | Paul Ricard | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T |  | 11 | 9 | |  | Paul Ricard | 17 | G. Berger | BMW 1.5 L4T |  | 8 | NS | kolizja z Martinim |  | Silverstone | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T |  | 19 | NS | poślizg |  | Silverstone | 17 | G. Berger | BMW 1.5 L4T |  | 17 | 8 | |  | Nürburgring | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T |  | 15 | 4 | |  | Nürburgring | 17 | G. Berger | BMW 1.5 L4T |  | 17 | 7 | |  | Red Bull Ring | 17 | G. Berger | BMW 1.5 L4T |  | 17 | NS | turbo |  | Red Bull Ring | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T |  | 16 | 8 | |  | Zandvoort | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T |  | 8 | NS | zawieszenie |  | Zandvoort | 17 | G. Berger | BMW 1.5 L4T |  | 14 | 9 | |  | Monza | 17 | G. Berger | BMW 1.5 L4T |  | 11 | NS | silnik |  | Monza | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T |  | 14 | 9 | |  | Spa-Francorchamps | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T |  | 6 | 10 | |  | Spa-Francorchamps | 17 | G. Berger | BMW 1.5 L4T |  | 8 | 7 | |  | Brands Hatch | 17 | G. Berger | BMW 1.5 L4T |  | 19 | 10 | |  | Brands Hatch | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T |  | 12 | 6 | |  | Kyalami | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T |  | 10 | 6 | |  | Kyalami | 17 | G. Berger | BMW 1.5 L4T |  | 11 | 5 | |  | Adelaide | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T |  | 11 | NS | wyciek oleju/poślizg |  | Adelaide | 17 | G. Berger | BMW 1.5 L4T |  | 7 | 6 | |  |
Sezon 1986 |  |
 | Jacarepaguá | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T |  | 15 | NS | układ wydechowy |  | Jacarepaguá | 17 | M. Surer | BMW 1.5 L4T |  | 20 | NS | silnik |  | Jerez | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T |  | 19 | 7 | |  | Jerez | 17 | M. Surer | BMW 1.5 L4T |  | 22 | NS | układ paliwowy |  | Imola | 17 | M. Surer | BMW 1.5 L4T |  | 15 | 9 | |  | Imola | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T |  | 12 | 7 | |  | Monte Carlo | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T |  | 14 | 8 | |  | Monte Carlo | 17 | M. Surer | BMW 1.5 L4T |  | 17 | 9 | |  | Spa-Francorchamps | 17 | M. Surer | BMW 1.5 L4T |  | 21 | 9 | |  | Spa-Francorchamps | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T |  | 14 | NS | elektryka |  | Gilles Villeneuve | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T |  | 12 | NS | elektryka |  | Detroit | 17 | C. Danner | BMW 1.5 L4T |  | 19 | NS | elektryka |  | Detroit | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T |  | 13 | NS | wypadek/kolizja z Arnoux |  | Paul Ricard | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T |  | 21 | NS | karoseria/niesklasyfikowany |  | Paul Ricard | 17 | C. Danner | BMW 1.5 L4T |  | 18 | 11 | |  | Brands Hatch | 17 | C. Danner | BMW 1.5 L4T |  | 23 | N2 | wypadek/nie wystartował ponownie |  | Brands Hatch | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T |  | 13 | NS | niesklasyfikowany |  | Hockenheim | 17 | C. Danner | BMW 1.5 L4T |  | 17 | NS | turbo |  | Hungaroring | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T |  | 22 | NS | elektryka |  | Red Bull Ring | 17 | C. Danner | BMW 1.5 L4T |  | 22 | 6 | |  | Monza | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T |  | 13 | 7 | |  | Monza | 17 | C. Danner | BMW 1.5 L4T |  | 16 | 8 | |  | Estoril | 17 | C. Danner | BMW 1.5 L4T |  | 22 | 11 | |  | Estoril | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T |  | 21 | 10 | |  | Mexico City | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T |  | 21 | 7 | |  | Mexico City | 17 | C. Danner | BMW 1.5 L4T |  | 20 | 9 | |  | Adelaide | 17 | C. Danner | BMW 1.5 L4T |  | 24 | NS | silnik |  | Adelaide | 18 | T. Boutsen | BMW 1.5 L4T |  | 22 | NS | silnik |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
 | • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|