Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.01.2019

Sainz: F1 musi tworzyć pozytywny przekaz wokół zmian na sezon 2021

Sainz Senior: McLaren obrał zupełnie nową filozofię projektując bolid

Tost: Honda nie znajduje się daleko od czołowych producentów

Przyszłość Renault w Formule 1 znajduje się pod znakiem zapytania?

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Hamilton: Błędy w nawrocie kosztowały mnie pole position

Brytyjczyk nie ukrywa, że liczył na zdecydowanie lepszy występ w kwalifikacjach do GP Kanady.
Nataniel Piórkowski, 10 czerwca 2018, wyświetlenia: 2363<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Lewis Hamilton sądzi, że gdyby nie problemy z jakimi zmagał się na dohamowaniu do nawrotu, byłby w stanie wywalczyć pole position do wyścigu Formuły 1 w Montrealu.

Od 2015 roku Brytyjczyk wygrywał każde GP Kanady po starcie z pierwszego pola, ale tym razem zakończył czasówkę dopiero na czwartym miejscu. Przed nim na starcie ustawią się Sebastian Vettel z Ferrari, zespołowy kolega z Mercedesa – Valtteri Bottas oraz broniący barw Red Bulla Max Verstappen.

W trakcie decydujących momentów Q3 Hamilton blokował koła na dohamowaniu do dziesiątego zakrętu. „Ten jeden zakręt kosztował mnie pole position” – potwierdził czterokrotny czempion F1.

„W piątek wszystko było w porządku. Mieliśmy znakomity balans na dojeździe do dziesiątego zakrętu. Zazwyczaj to właśnie ostatni sektor był moim najlepszym na tym torze. Tym razem nie czułem się komfortowo na dohamowaniu. W piątek kilka razy nieznacznie blokowałem koła, ale nie było to nic szczególnego. Im mocniej jednak zaczynasz naciskać na poprawę ustawień, tym bardziej wzrasta ryzyko, że coś zepsujesz. W sobotę cały czas miałem problemy na dohamowaniu do nawrotu. Albo blokowałem przednie opony, albo tylne. Muszę ustalić co było tego przyczyną. Straciłem tam mnóstwo czasu”.

Hamilton nie ukrywał, że Mercedes popełnił błąd decydując się na skromną alokację hipermiękkich opon. „Myślę, że zdajemy sobie sprawę z tego, że byłoby lepiej gdybyśmy mieli do dyspozycji więcej kompletów hipermiękkich opon. Dałoby nam to dodatkowy czas na przygotowanie się do decydujących sesji. Do określenia alokacji na Kanadę wykorzystaliśmy dane z testów w Abu Zabi. Później mieliśmy już związane ręce. Robiliśmy wszystko, co tylko byliśmy w stanie, ale byliśmy zakładnikami kombinacji różnych czynników. Wiedziałem, że różnice będą bardzo małe. Naprawdę czułem, że mamy wystarczające tempo na pierwszy rząd. Przez moje problemy wszystko potoczyło się inaczej”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.01.2019  Hamilton: Nie chcę powtórki poleceń zespołowych z Soczi
05.12.2018  Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018
04.12.2018  Montezemolo: Ferrari wygrałoby tytuł mając Hamiltona w bolidzie
02.12.2018  Hamilton miał wypadek podczas prywatnego testu motocykla WSBK
26.11.2018  Hamilton i Vettel wymienili się kaskami
Tagi:
Hamilton L.
Mercedes

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Sasilton, 10.06.2018 13:59[!]
O P1 będzie ciężko, ale P2 jest w zasięgu.
Jak nie wyjedzie SC, to ferrari będzie miało problemy z paliwem.
Kamikadze2000, 10.06.2018 14:53[!]
@Sasilton - skąd takie informacje wziąłeś?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca