Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.01.2019

Sainz: F1 musi tworzyć pozytywny przekaz wokół zmian na sezon 2021

Sainz Senior: McLaren obrał zupełnie nową filozofię projektując bolid

Tost: Honda nie znajduje się daleko od czołowych producentów

Przyszłość Renault w Formule 1 znajduje się pod znakiem zapytania?

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

FIA wyznaczyła trzecią strefę aktywacji DRS na torze w Kanadzie

Została ona umiejscowiona pomiędzy siódmym i ósmym zakrętem.
Nataniel Piórkowski, 4 czerwca 2018, wyświetlenia: 4010<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

W trakcie tegorocznego Grand Prix Kanady na torze w Montrealu będą wyznaczone trzy, a nie jak dotychczas dwie strefy aktywacji DRS.

Oficjalna mapa toru imienia Gillesa Villeneuve'a pokazuje, że nowa strefa DRS została umiejscowiona pomiędzy zakrętami numer siedem i osiem. Punkt pomiaru różnic czasowych występujących między kierowcami znajdzie się na wyjściu z piątego wirażu. Pozostałe dwie strefy aktywacji będą niezmiennie zlokalizowane pomiędzy dwunastym i trzynastym zakrętem oraz na prostej startu/mety.

To drugi w tym sezonie przypadek, gdy FIA decyduje się na utworzenie nowego obszaru, w którym kierowcy mogą skorzystać z systemu redukcji oporów. Po raz pierwszy doszło do tego na torze Albert Park, przy okazji inaugurującego mistrzostwa Grand Prix Australii. Na niektórych torach organ zarządzający postanawiał wydłużać strefy DRS, by zapewnić lepsze warunki do wyprzedzania.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.06.2018  Sebastian Vettel tryumfatorem Grand Prix Kanady
10.06.2018  GP Kanady: wynik wyścigu
08.06.2018  Verstappen najszybszy w pierwszym treningu przed GP Kanady
11.06.2017  Hamilton pewnie wygrywa Grand Prix Kanady
10.06.2017  Wyścig tratw zespołów wraca do harmonogramu GP Kanady
Tagi:
Montreal
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Gszegosz, 04.06.2018 18:21[!]
bartoszcze, 04.06.2018 19:54[!]
To będzie chyba tylko po to, żeby się zbliżyć, ktoś o zdrowych zmysłach podejmie tam próbę wyprzedzania?
Aeromis, 04.06.2018 20:32[!]
Aż się łezka w oku kręci, to piękna chwila. Nareszcie F1 wraca do swojego DNA.
Wincyj deer*-esów.

* = jeleń
macko93, 04.06.2018 20:35[!]
I co z tego skoro te bolidy są tak skonstruowane areodynamicznie, że praktycznie w większości przypadków nie da się wyprzedzać? Najlepiej to odpowiedział @Gszegosz. :D
bolekse, 04.06.2018 21:51[!]
Też tak myślę jak @bartoszcze ,ale jest Max to może przetestuje możliwość wyprzedzania w tym miejscu :D
Matthias, 04.06.2018 21:53[!]
Było dać jeszcze czwartą.
hds.147, 04.06.2018 23:00[!]
LM zarzekała się, że nie zrobi z F1 widowiska dla ( głupich) hamerykanów, ale większością dotychczasowych działań jednak do tego zmierza.... zaczynam mieć wątpliwości na temat sensu oglądania F1 :(
Aeromis, 04.06.2018 23:18[!]
@hds.147
A co do tego ma Liberty Media i niby co takiego do tej pory źle zrobili?

---
A może by tak zamiast DRS zapalać blue flag? Niech się nauczą uciekać a nie blokować. :)
rno2, 05.06.2018 07:17[!]
Akurat w Kanadzie to powinno się likwidować strefy DRS, a nie dodawać kolejne...
Przecież na tym torze nigdy nie było problemów z wyprzedzaniem.
ExiooPL, 05.06.2018 09:50[!]
Myślę, że chodzi tu też o kwalifikacje, zawsze te 0,2 sekundy wpłynie na rekord toru.
paymey852, 05.06.2018 10:33[!]
DRS po z-7 to akurat dobry pomysł pod warunkiem że zlikwidują pozostałe strefy.

Przypomnijcie mi czy dalej tak jest że po wyprzedzeniu przed 13-14 kierowca z przodu może jeszcze raz otworzyć DRS na prostej przed z-1?
Bo to było najgorsze co mogło spotkać F1 w całej historii.
rno2, 05.06.2018 11:01[!]
@paymey852
Tak właśnie jest :-)
marios76, 05.06.2018 15:30[!]
@Aeromis Dodajmy kolejne strefy. Bedzie tak, ze ktos kto jest szybszy bedzie co drugi zakret nekany atakami wolniejszego- bo sa strefy... :/

@bolekse- Pytanie @bartoszcze brzmiało: "kto przy ZDROWYCH zmysłach?"...
Max to zly przyklad:)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca