Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|


|
Vettel docenia gest przeprosin Verstappena chwilę po wyścigu w Chinach |
Niemiec dodał, że miał bardzo dużo szczęścia dojeżdżając do mety rywalizacji. |
|
•Mateusz Szymkiewicz, 15 kwietnia 2018, wyświetlenia: 3189 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Embed from Getty Images
Sebastian Vettel przyznał, że docenia gest przeprosin ze strony Maksa Verstappena tuż po zakończeniu wyścigu o Grand Prix Chin.
Na 43 okrążeniu zmagań w Szanghaju doszło do kolizji między Niemcem a Holendrem podczas pojedynku o trzecie miejsce. Zawodnik Red Bulla na dohamowaniu do czternastego zakrętu utracił kontrolę nad swoim bolidem, uderzając w Vettela. W następstwie obaj zawodnicy obrócili się, a Mistrz Świata uszkodzonym SF71H dojechał na metę dopiero na ósmej pozycji.
Jak ujawnił Vettel, tuż po zjechaniu do parku zamkniętego Verstappen przyszedł przeprosić go za swój błąd, biorąc pełną odpowiedzialność za kolizję. „Po wszystkim przyszedł prosto do mnie. Zdał sobie sprawę, że popełnił błąd. Powiedziałem mu «Zobacz, wyścig jest długi, a ty zmarnowałeś szansę na podium». Miał szczęście mogąc kontynuować jazdę, ja również, ale to nie było konieczne. Uważam, że zrozumiał to. Był opanowany i zdał sobie sprawę, iż zawiódł”.
„Ludzie pytają czy to kwestia wieku, ale tak nie jest. Przejechał wiele wyścigów. Przez całe zmagania wiatr wiał w tył bolidu i po 41 okrążeniach powinieneś wiedzieć, że trudno wyhamować w tym miejscu. Ale to się zdarza. Doceniam fakt, iż przyszedł prosto do mnie. Powiedziałem mu, że to jest sposób w jaki powinno się rozwiązywać tego typu sprawy, twarzą w twarz, a nie przez media czy rozdmuchując to”.
30-latek dodał, że słabe tempo podczas pojedynków z Hulkenbergiem i Alonso było spowodowane uszkodzeniami po kolizji. „Uważam, że miałem szczęście jadąc do końca. Po kolizji mogliśmy się zatrzymać w tym miejscu. Szczęśliwie mój bolid wciąż pracował. Oczywiście podłoga była uszkodzona, a balans po prostu przestał istnieć. Bolid już nie był dłużej taki sam. Miałem dużą podsterowność” – zakończył kierowca Ferrari.
|

 Dodanie nowego komentarza
| Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony. |

| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
 | • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|