Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.07.2018

Webber: Formuła 1 zbyt łatwo dopuszcza fanów do kierowców

Red Bull zachęca Hondę do częstszego wprowadzania poprawek

Steiner: Haas nie żałuje kontrowersyjnego podejścia do startów w F1

Raikkonen może wrócić do Saubera na sezon 2019?

Antonio Giovinazzi wystąpi z Sauberem w treningu do GP Niemiec

Ferrari z agresywnym wyborem opon na Grand Prix Węgier

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

12.07.2018

Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku

Vandoorne: McLaren nie spisuje na straty obecnego sezonu

Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami

11.07.2018

Kubica: Miałem podpisany kontrakt z Ferrari na sezon 2012

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

F1 ustanowi nowy limit paliwa na wyścig od sezonu 2019?

Według AMuS, do spotkania w tej sprawie dojdzie 17 kwietnia.
Mateusz Szymkiewicz, 14 kwietnia 2018, wyświetlenia: 1805<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Auto Motor und Sport donosi, iż władze Formuły 1 rozważają podniesienie limitu paliwa na wyścig od sezonu 2019.

Aktualnie maksymalna ilość paliwa na niedzielne zmagania wynosi 105 kilogramów, co spotyka się z krytyką ze strony kierowców, którzy muszą odpuszczać na dystansie całych zmagań i nie są w stanie wykorzystać pełnego potencjału bolidu.

Mimo to jak podaje Auto Motor und Sport, podczas spotkania Grupy Strategicznej zaplanowanego na 17 kwietnia zostanie przedyskutowana kwestia podniesienia limitu paliwa. „Jest on ustanowiony na zbyt niskim poziomie” – powiedział anonimowo jeden z inżynierów Mercedesa.

Innym poruszonym tematem ma być uproszczenie konstrukcji przednich skrzydeł, w celu zwiększenia liczby manewrów wyprzedzania. „Tak, wciąż mamy trochę czasu, by dojść do porozumienia w kontekście przyszłego roku” – dodał Bob Bell, dyrektor techniczny Renault.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.07.2018  Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne
16.07.2018  Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1
13.07.2018  Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS
11.07.2018  Alonso nie jest przekonany co do propozycji zmiany systemu punktowego F1
10.07.2018  Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie
Tagi:
F1 ogólnie
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
grzesiekf, 14.04.2018 12:24[!]
Cytat :
uproszczenie konstrukcji przednich skrzydeł

rok 2009 dzwonił i prosił o zwrot swoich pomysłów. "W 2008 pakiet aerodynamiczny był zbyt rozbudowany i utrudniał wyprzedanie!" -> "Trzeba uprościć aero, dać większe przednie skrzydła z ruchomymi klapami, zwęzić i podnieść tylne, żeby nie tworzyło tyle "brudnego powietrza" -> kilka lat później -> "W 2017 trzeba przyspieszyć bolidy o 5 sek na okrążeniu! Więcej aero!" -> kilka lat później -> "Samochody nie mogą jechać blisko siebie przez zbyt rozbudowane aero, trzeba uprościć konstrukcje przednich skrzydeł"

nosz kurka wodna, ile można!
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca