Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.10.2018

Ricciardo: Spadek formy Renault nie robi na mnie wrażenia

Alonso: Jestem zadowolony, że Hamilton może dorównać Fangio

Hamilton: Schumacher na sto procent znajdzie się w przyszłości w F1

Prowizoryczna lista startowa na sezon 2019

Perez pozostanie kierowcą Force India w 2019 roku

Coca-Cola została nowym sponsorem McLarena

Barcelona utrzymała organizację zimowych testów F1

Renault zapowiada wprowadzenie zupełnie nowej jednostki na sezon 2019

Bottas: Liczę na lepsze opony Pirelli w sezonie 2019

La Gazzetta dello Sport: Vettel może odejść z Ferrari po sezonie 2019

17.10.2018

Verstappen: W sezonie 2019 bolidy mogą stać się brzydsze

Abiteboul: Honda przeprowadza większe inwestycje od Renault

16.10.2018

Orlen: Za wcześnie, by mówić o współpracy z Kubicą

Pirelli opublikowało selekcję opon na Grand Prix Meksyku

Autosport: Albon bliski posady w Toro Rosso na sezon 2019

Niki Lauda może wkrótce opuścić szpital w Wiedniu

Robert Kubica spotkał się z władzami PKN Orlen

Pascal Wehrlein dołączył do ekipy Mahindry w Formule E

15.10.2018

Gelael weźmie udział w treningu w Austin z Toro Rosso

Whiting: Nie ma planów, aby opóźnić wprowadzenie nowych przepisów

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Vettel na czele treningu przed kwalifikacjami

Ferrari prezentowało znacznie lepsze tempo od Mercedesa.
Łukasz Godula, 14 kwietnia 2018, wyświetlenia: 3852<< | lista | T- | T+ | >>
Wczorajszy deszcz podczas końcówki drugiego treningu nieco pokrzyżował plany zespołów na przygotowanie się do dalszej części weekendu. Dlatego dzisiaj w trzeciej sesji w dalszym ciągu było sporo rzeczy do sprawdzenia przed czasówką i wyścigiem.

Dlatego też niemal od razu pojawiły się w tabeli czasy, a na czele mieliśmy Raikkonena z wynikiem 1:34,794. Pół stawki zdecydowała się na podobny krok i powoli zapełniała nam się tabelka, choć połowa ciągle pozostawała w garażu, czekając aż tor w całości wyschnie, co nie było łatwe ze względu na dość niskie temperatury.

Sebastian Vettel na torze pojawił się nieco później i szybko pobił czas Raikkonena, wykręcając 1:33,689. Kierowcy Mercedesa postanowili wyjechać na miękkiej mieszance, przez co czasy oczywiście były słabsze, Bottas tracił do Vettela 0,7 sekundy, a Hamilton nieco ponad sekundę. Anglik zaliczył bardzo nerwowy przejazd, który zakończył się szerokim wyjazdem na mokre pobocze, co doprowadziło do efektownego piruetu.

Równie efektownie wyglądał pożar tylnych hamulców w samochodzie Romaina Grosjeana, jednak Francuz zdołał wrócić do mechaników. Tymczasem do prawdziwego dramatu doszło w samochodzie Daniela Ricciardo, u którego w bardzo jednoznaczny sposób o awarii powiadomiła jednostka napędowa, najpierw zionąc ogniem, a później dymem, co dawało jasno do zrozumienia, że Red Bull ponownie nie będzie zadowolony ze swojego dostawcy silników.

W międzyczasie Raikkonen poprawił czas swojego partnera zespołowego, tym razem meldując się z 1:33,469. Za to awaria Ricciardo spowodowała ogłoszenie wirtualnej neutralizacji, przez co na torze aktywność znacznie zmalała. Po zakończeniu neutralizacji na torze na ultramiękkich oponach pojawili się kierowcy Mercedesa, a Vettel ponownie wskoczył na pierwsze miejsce. Co ciekawe Bottas tracił 0,7 sekundy, a Hamilton znowu sekundę, pomimo tej samej mieszanki.

W końcówce dobrym wynikiem popisał się Magnussen, plasując się za czołowymi ekipami, jednak na miękkich oponach. Na czele już nic się nie zmieniło i przed kwalifikacjami największym pytaniem jest to, czy Mercedes markuje swoje tempo, czy faktycznie tak odstaje od Ferrari?

P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.5Sebastian VettelFerrari SF71H1:33,018--14
2.7Kimi RaikkonenFerrari SF71H1:33,4690,4510,45121
3.77Valtteri BottasMercedes W09 EQ Power+1:33,7610,7430,29216
4.33Max VerstappenRed Bull RB141:33,9690,9510,20814
5.44Lewis HamiltonMercedes W09 EQ Power+1:34,0571,0390,08814
6.20Kevin MagnussenHaas VF-181:34,3291,3110,27225
7.11Sergio PerezForce India VJM111:34,4451,4270,11614
8.31Esteban OconForce India VJM111:34,4561,4380,01116
9.55Carlos SainzRenault R.S.181:34,5821,5640,12620
10.35Siergiej SirotkinWilliams FW411:34,7411,7230,15913
11.27Nico HulkenbergRenault R.S.181:34,8411,8230,10016
12.14Fernando AlonsoMcLaren MCL331:34,8511,8330,01013
13.2Stoffel VandoorneMcLaren MCL331:34,9771,9590,12616
14.28Brendon HartleyToro Rosso STR131:34,9911,9730,01420
15.3Daniel RicciardoRed Bull RB141:35,0612,0430,0704
16.10Pierre GaslyToro Rosso STR131:35,0792,0610,01816
17.18Lance StrollWilliams FW411:35,3752,3570,29616
18.16Charles LeclercSauber C371:35,4972,4790,12214
19.9Marcus EricssonSauber C371:35,6792,6610,18213
20.8Romain GrosjeanHaas VF-181:35,7562,7380,0776
107% najlepszego czasu: 1:39,529


Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 15°C
Temperatura powietrza: 12°C
Prędkość wiatru: 2,4 m/s
Wilgotność powietrza: 80%
Sucho
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.10.2018  GP Japonii: opony użyte w wyścigu
07.10.2018  Punkty karne (stan po GP Japonii)
07.10.2018  GP Japonii: najszybsze okrążenia wyścigu
07.10.2018  GP Japonii: wyniki wyścigu
07.10.2018  Hamilton pewnie wygrywa Grand Prix Japonii
Tagi:
Szanghaj
Grand Prix F1

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marios76, 14.04.2018 06:55[!]
Sirotkin- Stroll najbardziej sledzona para :) Force India lapie oddech? I Gasly chyba 10 pozycji za nisko? ;)
Jak dzis Hamiltonowi nie uda sie wygrac, to po mistrzostwach. Ferrari ma chyba wieksza przewage, niz mial w zeszlym roku Mercedes. (?)
RY2N, 14.04.2018 07:37[!]
chyba aż tak źle nie jest z tą przewagą bo wczoraj Hamilton miał czas na poziomie dzisiejszego Raikkonena (a od wczoraj powinni się przeciez jeszcze poprawić).
Być może po prostu sprawdzali dziś jazdę na ultramiękkich z pełnym ładunkiem paliwa (ustawienia pod wyścig)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca