Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Verstappen: Mamy konkurencyjne tempo wyścigowe

Holender liczy, że w niedzielę Red Bull włączy się do walki z Mercedesem i Ferrari.
Nataniel Piórkowski, 13 kwietnia 2018, wyświetlenia: 2087<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Max Verstappen wierzy, że Red Bull dysponuje konkurencyjnym tempem wyścigowym, dzięki któremu będzie mógł powalczyć o wysokie lokaty w Grand Prix Chin.

Holender zakończył drugi trening w Szanghaju na piątej pozycji, tracąc do najszybszego Lewisa Hamiltona ponad trzy dziesiętne części sekundy. Pomimo tego kierowca Red Bulla ma nadzieję, że jego ekipa będzie w stanie włączyć się do walki z Mercedesem i Ferrari.

„Tempo było dobre, zwłaszcza na długich przejazdach. Byłem zadowolony z tego, jak zachowuje się nasz bolid. Sądzę, że wciąż możemy poprawić nasze osiągi na krótkich stintach, ale szczerze mówiąc nie dostrzegamy żadnych poważnych problemów” – zapewniał 20-latek.

„Mieliśmy dzisiaj trochę kłopotów ze zmuszeniem ogumienia do pracy w odpowiednim zakresie operacyjnym. Przed drugim treningiem zmodyfikowaliśmy mapowanie silnika i było już lepiej. Musimy zadbać o naprawdę dobre kwalifikacje, ale generalnie nawet jeśli jutro po południu powinie nam się noga, to w wyścigu wciąż możemy prezentować konkurencyjne tempo. W dodatku na tym torze wyprzedzanie nie należy do najtrudniejszych” – dodał reprezentant teamu z Milton Keynes.

Verstappen został także zapytany o zakończenie sporu z Hamiltonem, poprzez symboliczne podanie ręki do jakiego doszło w piątek. Holender raz jeszcze zaznaczył, że nie chce wracać do wydarzeń z Bahrajnu. „Nie chcę już dłużej mówić o tym co się stało. Jesteśmy w Chinach, przed nami kolejny wyścig”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.01.2019  Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem
04.01.2019  Verstappen: Nie przejmuję się krytyką w mediach społecznościowych
02.01.2019  Verstappen: Nie będę tęsknił za Ricciardo w Red Bullu
21.12.2018  Gasly nie obawia się rywalizacji z Verstappenem w jednym zespole
19.12.2018  Verstappen zadowolony z zatrudnienia Gasly'ego przez Red Bulla
Tagi:
Verstappen M.
Red Bull

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
sneer, 13.04.2018 10:57[!]
Może i tak, ale najpierw trzeba do mety dojechać. A o to drogi Maksiu będzie ciężko w Twoim przypadku.
teambuktu, 13.04.2018 12:19[!]
Trzeba tylko uważać na stopę, żeby znowu nie zrobiła jakiegoś błędu przez swoje rozedrganie. Bo znowu Max nie ze swojej winy wypadnie w krzaki.
Aeromis, 13.04.2018 13:12[!]
Max i jego przepustnica - rozpustnica.
Przesadzacie. Jak Verstappen mówi że to silnik skoczył to znaczy że to silnik skacze a nie stopa Maxa. Nico Hulkenberg miał jeszcze czelność nabijać się z Holendra, chamstwo po całości. Być może to wpływ fal grawitacyjnych, być może jakieś skomasowanie bozonu Higgsa (pedał nabrał masy i sam się wcisnął), lub inny stan splątany przez co pedał sam się wcisnął, pomimo iż stopa "uciekała"... i silnik skoczył. Silniki czasem skaczą, zrozumcie to wreszcie!
dejacek, 13.04.2018 17:53[!]
jak wszyscy drwią to i ja się dołączę. Myślę że kluczem do sukcesu Maksia będzie w jego przypadku wypchnięcie wszystkich konkurentów poza tor
Malineusz, 13.04.2018 23:20[!]
Kącik hejterów :) że wam się nie nudzi to
Aeromis, 14.04.2018 02:25[!]
@Malineusz
Hejter to co najmniej przeciwnik. Max swoim niemądrym kłamstwem sam sobie winien w tej sprawie, wytykanie mu tego ironią (a nie negatywnymi emocjami czyli hejterstwem) to radosna twórczość której fundamenty stworzył sam Max :)
Innymi słowy - kłamstwo ma krótkie nóżki.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca