Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.07.2018

Webber: Formuła 1 zbyt łatwo dopuszcza fanów do kierowców

Red Bull zachęca Hondę do częstszego wprowadzania poprawek

Steiner: Haas nie żałuje kontrowersyjnego podejścia do startów w F1

Raikkonen może wrócić do Saubera na sezon 2019?

Antonio Giovinazzi wystąpi z Sauberem w treningu do GP Niemiec

Ferrari z agresywnym wyborem opon na Grand Prix Węgier

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

12.07.2018

Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku

Vandoorne: McLaren nie spisuje na straty obecnego sezonu

Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami

11.07.2018

Kubica: Miałem podpisany kontrakt z Ferrari na sezon 2012

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Verstappen: Mamy konkurencyjne tempo wyścigowe

Holender liczy, że w niedzielę Red Bull włączy się do walki z Mercedesem i Ferrari.
Nataniel Piórkowski, 13 kwietnia 2018, wyświetlenia: 2009<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Max Verstappen wierzy, że Red Bull dysponuje konkurencyjnym tempem wyścigowym, dzięki któremu będzie mógł powalczyć o wysokie lokaty w Grand Prix Chin.

Holender zakończył drugi trening w Szanghaju na piątej pozycji, tracąc do najszybszego Lewisa Hamiltona ponad trzy dziesiętne części sekundy. Pomimo tego kierowca Red Bulla ma nadzieję, że jego ekipa będzie w stanie włączyć się do walki z Mercedesem i Ferrari.

„Tempo było dobre, zwłaszcza na długich przejazdach. Byłem zadowolony z tego, jak zachowuje się nasz bolid. Sądzę, że wciąż możemy poprawić nasze osiągi na krótkich stintach, ale szczerze mówiąc nie dostrzegamy żadnych poważnych problemów” – zapewniał 20-latek.

„Mieliśmy dzisiaj trochę kłopotów ze zmuszeniem ogumienia do pracy w odpowiednim zakresie operacyjnym. Przed drugim treningiem zmodyfikowaliśmy mapowanie silnika i było już lepiej. Musimy zadbać o naprawdę dobre kwalifikacje, ale generalnie nawet jeśli jutro po południu powinie nam się noga, to w wyścigu wciąż możemy prezentować konkurencyjne tempo. W dodatku na tym torze wyprzedzanie nie należy do najtrudniejszych” – dodał reprezentant teamu z Milton Keynes.

Verstappen został także zapytany o zakończenie sporu z Hamiltonem, poprzez symboliczne podanie ręki do jakiego doszło w piątek. Holender raz jeszcze zaznaczył, że nie chce wracać do wydarzeń z Bahrajnu. „Nie chcę już dłużej mówić o tym co się stało. Jesteśmy w Chinach, przed nami kolejny wyścig”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.07.2018  Verstappen: Nasza prędkość na prostych to żart
07.07.2018  Verstappen: Deficyt mocy Red Bulla na Silverstone wynosi 70-80 koni
06.07.2018  Verstappen: Za wcześnie chciałem pojechać szybko
06.07.2018  Lauda: Mercedes próbował podpisać kontrakt z Verstappenem
02.07.2018  Jos Verstappen: Ludzie nie powinni już kwestionować stylu jazdy Maxa
Tagi:
Verstappen M.
Red Bull

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
sneer, 13.04.2018 10:57[!]
Może i tak, ale najpierw trzeba do mety dojechać. A o to drogi Maksiu będzie ciężko w Twoim przypadku.
teambuktu, 13.04.2018 12:19[!]
Trzeba tylko uważać na stopę, żeby znowu nie zrobiła jakiegoś błędu przez swoje rozedrganie. Bo znowu Max nie ze swojej winy wypadnie w krzaki.
Aeromis, 13.04.2018 13:12[!]
Max i jego przepustnica - rozpustnica.
Przesadzacie. Jak Verstappen mówi że to silnik skoczył to znaczy że to silnik skacze a nie stopa Maxa. Nico Hulkenberg miał jeszcze czelność nabijać się z Holendra, chamstwo po całości. Być może to wpływ fal grawitacyjnych, być może jakieś skomasowanie bozonu Higgsa (pedał nabrał masy i sam się wcisnął), lub inny stan splątany przez co pedał sam się wcisnął, pomimo iż stopa "uciekała"... i silnik skoczył. Silniki czasem skaczą, zrozumcie to wreszcie!
dejacek, 13.04.2018 17:53[!]
jak wszyscy drwią to i ja się dołączę. Myślę że kluczem do sukcesu Maksia będzie w jego przypadku wypchnięcie wszystkich konkurentów poza tor
Malineusz, 13.04.2018 23:20[!]
Kącik hejterów :) że wam się nie nudzi to
Aeromis, 14.04.2018 02:25[!]
@Malineusz
Hejter to co najmniej przeciwnik. Max swoim niemądrym kłamstwem sam sobie winien w tej sprawie, wytykanie mu tego ironią (a nie negatywnymi emocjami czyli hejterstwem) to radosna twórczość której fundamenty stworzył sam Max :)
Innymi słowy - kłamstwo ma krótkie nóżki.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca