Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Sirotkin: Z zewnątrz wyglądaliśmy w Bahrajnie jak idioci

Kierowca Williamsa podkreśla jednak, że ekipa zaczyna rozumieć obszary FW41 wymagające poprawy.
Mateusz Szymkiewicz, 9 kwietnia 2018, wyświetlenia: 4565<< | lista | T- | T+ | >>

Siergiej Sirotkin stwierdził, że ekipa Williams wyglądała w Bahrajnie jak „idioci”.

Stajnia z Grove podczas weekendu na torze Sakhir zamykała stawkę, jako jedyna notując gorsze czasy nowym bolidem względem ubiegłego roku. W kwalifikacjach osiemnaste pole wywalczył Siergiej Sirotkin, natomiast dwudziesty był Lance Stroll. Z kolei w wyścigu kierowcy Williamsa zajęli dwie ostatnie pozycje, choć po karach czasowych dla Hartley'a i Pereza przesunęli się w klasyfikacji na czternastą oraz piętnastą lokatę.

„Słabe odczucia po trudnym weekendzie” – powiedział Siergiej Sirotkin. „Wiem, że z zewnątrz wyglądaliśmy jak idioci. Dla mnie to dosyć oczywiste, a prawdopodobnie fakt, że próbuję znaleźć jakieś pozytywy brzmi dziwnie, ale ja jednak coś dostrzegam. Widzę szczególnie pod względem nauki jako kierowca, a także jako zespół. Tak, zdecydowanie źle wyglądamy pod względem wyniku w wyścigu, prawdopodobnie znacznie gorzej niż w kwalifikacjach. Lepiej o tym nawet nie myśleć. Ważny jest jednak fakt, że zaczynamy widzieć więcej, a także rozumieć pewne rzeczy lepiej. Nawet jeżeli jest coraz gorzej, to zaczynamy rozumieć dlaczego”.

Rosjanin przyznał, że bardzo słaba forma Williamsa jest zaskoczeniem, biorąc pod uwagę jak radykalnie prezentował się zimą bolid FW41. „Jeżeli po prostu spojrzysz na bolid, to wszyscy się zgodzimy, że ma wiele detali i jest dobrze zaprojektowany. Jako, iż my zbudowaliśmy ten model, od zewnątrz wiemy jeszcze więcej, więc dla nas jest wielkim zaskoczeniem, dlaczego nie otrzymujemy oczekiwanych liczb i dlaczego nie ma ich na horyzoncie”.

Dyrektor techniczny Williamsa – Paddy Lowe, dodał, że ma problem ze znalezieniem źródła problemów z całym pakietem. „Jest wiele rzeczy do zrozumienia. Musimy bardzo ciężko nad tym pracować. Przynajmniej teraz mamy więcej danych. Coś poszło nie tak po wyścigu w Melbourne. Nawet jeżeli nie byliśmy w świetnej formie, to nie powinniśmy tak wyglądać. Zobaczymy czego możemy się nauczyć w najbliższych dniach, nim przyjedziemy do Chin. Nic nie jest oczywiste. Gdybyśmy znali odpowiedź na nasze problemy, to nie bylibyśmy w takiej sytuacji. Po prostu nie wyglądamy na szybkich. Teraz jest moment, by zespół wszystko złożył w całość, pozostał spokojny i przy właściwej pracy w odpowiednich obszarach mógł zobaczyć co możemy zrobić w Chinach” – powiedział Brytyjczyk.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.01.2019  Sirotkin zostanie drugim kierowcą rozwojowym Ferrari?
31.12.2018  Lowe: Szkoda, że nie możemy mieć więcej niż dwóch kierowców
18.12.2018  Sirotkin bliski startów w WEC w 2019 roku
12.12.2018  Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM
10.12.2018  Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari
Tagi:
Sirotkin S.
Williams

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Maciek znafca, 10.04.2018 23:26[!]
Ale jedziecie po Williamsie, tylko dlatego że Kubek tam 'siedzi na ławce'. Jakby jeździł jako etatowy kierowca to team byłby ukochany, ale jego teammate miałby łatkę wroga numer 1 tak jak niegdyś Nick Heidfeld. Powinniście się cieszyć, że Williams jako jedyny zaufał Robertowi, który i tak nigdy nie będzie w 100% sprawny jak przedtem. Śmieszne to wasze polaczkowo, pamiętajcie w niedziele pójść z rodziną do kościoła.
norman69, 12.04.2018 22:36[!]
Co ma kościół do bycia kibicem f1,może pomyliłeś fora.znawco.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca