Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.04.2018

Hulkenberg: Nigdy nie byłem w lepszej formie

Kwiat weźmie udział w testach ogumienia Pirelli

F1 dąży do znaczącego ograniczenia wykorzystywania telemetrii?

18.04.2018

Alonso niewzruszony osiągami Ferrari i Hondy

Od 2021 roku F1 może zrezygnować z limitu przepływu paliwa

Ferrari dysponuje obecnie najmocniejszym silnikiem F1?

Williams nie obawia się skutków utraty sponsora tytularnego

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek na GP Azerbejdżanu

17.04.2018

Przedstawiono propozycję zmian w przepisach na sezon 2019

Marko ostrzega Mercedesa przed zatrudnieniem Ricciardo

McLaren nie korzysta z pełnej specyfikacji tegorocznego bolidu

Jos Verstappen: Max musi więcej myśleć walcząc o pozycje

Renault pracuje nad zwiększeniem mocy silnika R.E.18

16.04.2018

Lauda: Verstappen powinien zmienić swój styl jazdy

Whiting: Verstappen będzie teraz ostrożniejszy

Horner: GP Chin pokazało, że Ricciardo powinien zostać w Red Bullu

Marchionne po raz kolejny grozi odejściem Ferrari z F1

"Enzo Ferrari. Wizjoner z Maranello" - już wkrótce premiera!

15.04.2018

GP Chin: weekend w obiektywie

GP Chin: opony użyte w wyścigu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Sirotkin: Z zewnątrz wyglądaliśmy w Bahrajnie jak idioci

Kierowca Williamsa podkreśla jednak, że ekipa zaczyna rozumieć obszary FW41 wymagające poprawy.
Mateusz Szymkiewicz, 9 kwietnia 2018, wyświetlenia: 4061<< | lista | T- | T+ | >>

Siergiej Sirotkin stwierdził, że ekipa Williams wyglądała w Bahrajnie jak „idioci”.

Stajnia z Grove podczas weekendu na torze Sakhir zamykała stawkę, jako jedyna notując gorsze czasy nowym bolidem względem ubiegłego roku. W kwalifikacjach osiemnaste pole wywalczył Siergiej Sirotkin, natomiast dwudziesty był Lance Stroll. Z kolei w wyścigu kierowcy Williamsa zajęli dwie ostatnie pozycje, choć po karach czasowych dla Hartley'a i Pereza przesunęli się w klasyfikacji na czternastą oraz piętnastą lokatę.

„Słabe odczucia po trudnym weekendzie” – powiedział Siergiej Sirotkin. „Wiem, że z zewnątrz wyglądaliśmy jak idioci. Dla mnie to dosyć oczywiste, a prawdopodobnie fakt, że próbuję znaleźć jakieś pozytywy brzmi dziwnie, ale ja jednak coś dostrzegam. Widzę szczególnie pod względem nauki jako kierowca, a także jako zespół. Tak, zdecydowanie źle wyglądamy pod względem wyniku w wyścigu, prawdopodobnie znacznie gorzej niż w kwalifikacjach. Lepiej o tym nawet nie myśleć. Ważny jest jednak fakt, że zaczynamy widzieć więcej, a także rozumieć pewne rzeczy lepiej. Nawet jeżeli jest coraz gorzej, to zaczynamy rozumieć dlaczego”.

Rosjanin przyznał, że bardzo słaba forma Williamsa jest zaskoczeniem, biorąc pod uwagę jak radykalnie prezentował się zimą bolid FW41. „Jeżeli po prostu spojrzysz na bolid, to wszyscy się zgodzimy, że ma wiele detali i jest dobrze zaprojektowany. Jako, iż my zbudowaliśmy ten model, od zewnątrz wiemy jeszcze więcej, więc dla nas jest wielkim zaskoczeniem, dlaczego nie otrzymujemy oczekiwanych liczb i dlaczego nie ma ich na horyzoncie”.

Dyrektor techniczny Williamsa – Paddy Lowe, dodał, że ma problem ze znalezieniem źródła problemów z całym pakietem. „Jest wiele rzeczy do zrozumienia. Musimy bardzo ciężko nad tym pracować. Przynajmniej teraz mamy więcej danych. Coś poszło nie tak po wyścigu w Melbourne. Nawet jeżeli nie byliśmy w świetnej formie, to nie powinniśmy tak wyglądać. Zobaczymy czego możemy się nauczyć w najbliższych dniach, nim przyjedziemy do Chin. Nic nie jest oczywiste. Gdybyśmy znali odpowiedź na nasze problemy, to nie bylibyśmy w takiej sytuacji. Po prostu nie wyglądamy na szybkich. Teraz jest moment, by zespół wszystko złożył w całość, pozostał spokojny i przy właściwej pracy w odpowiednich obszarach mógł zobaczyć co możemy zrobić w Chinach” – powiedział Brytyjczyk.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.04.2018  Williams kontynuuje rozczarowującą passę w kwalifikacjach do GP Chin
03.04.2018  Sirotkin umniejsza znaczenie komentarzy Villeneuve'a na temat Kubicy
25.03.2018  Sirotkin: Do awarii hamulców doprowadziła foliowa torebka
24.03.2018  Webber rozczarowany składem kierowców Williamsa
01.03.2018  Podczas treningów F1 Kubica będzie korzystał z bolidu Sirotkina
Tagi:
Sirotkin S.
Williams

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Maciek znafca, 10.04.2018 23:26[!]
Ale jedziecie po Williamsie, tylko dlatego że Kubek tam 'siedzi na ławce'. Jakby jeździł jako etatowy kierowca to team byłby ukochany, ale jego teammate miałby łatkę wroga numer 1 tak jak niegdyś Nick Heidfeld. Powinniście się cieszyć, że Williams jako jedyny zaufał Robertowi, który i tak nigdy nie będzie w 100% sprawny jak przedtem. Śmieszne to wasze polaczkowo, pamiętajcie w niedziele pójść z rodziną do kościoła.
norman69, 12.04.2018 22:36[!]
Co ma kościół do bycia kibicem f1,może pomyliłeś fora.znawco.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca