Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

McLaren MP4-22 (prezentacja: część 1, część 2 | zdjęcia)Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 18 marca 2007
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Brazylii - 21 października 2007
Pierwsze zwycięstwo:Grand Prix Malezji - 8 kwietnia 2007
Ostatnie zwycięstwo:Grand Prix Japonii - 30 września 2007
Pierwsze pole position:Grand Prix Monako - 27 maja 2007
Ostatnie pole position:Grand Prix Chin - 7 października 2007
Zaliczone Grand Prix:17
Zwycięstwa:8 (47.06%)
Zdobyte punkty:218
Podwozie:wykonane przez McLaren z kompozytu włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu, zawiera przednią i boczne struktury uderzeniowe oraz zintegrowany zbiornik paliwa
Zawieszenie:wewnętrzny system drążków skrętnych/amortyzatorów sterowany przez popychacze i dźwignie kątowe z podwójnym układem wahaczy
Amortyzatory:Koni
Elektronika:urządzenia kontrolne McLaren Electronic Systems zawierające elektronikę dla podwozia, silnika i do zbierania danych; McLaren Electronic Systems dostarcza również elektroniczną tablicę rozdzielczą, regulator napięcia alternatora, czujniki i systemy telemetryczne
Karoseria:jednoczęściowa pokrywa na silnik i chłodnice, oddzielna sekcja podłogowa, strukturalny nos ze zintegrowanym przednim skrzydłem
Opony:Bridgestone Potenza
Radia:Kenwood
Koła:Enkei
Akumulatory:GS Yuasa Corporation
Układ kierowniczy:McLaren ze wspomaganiem
Kleje:Henkel Technologies
Przekładnia:półautomatyczna sekwencyjna skrzynia biegów McLaren, siedem biegów + wsteczny
Sprzęgło:operowane manualnie
Statystyki bolidu McLaren MP4-22 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 20071734218824852Mercedes FO108T 2.4 V8L. Hamilton, F. Alonso
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2007
Albert Park2L. HamiltonMercedes FO108T 2.4 V843
Albert Park1F. AlonsoMercedes FO108T 2.4 V822
Sepang1F. AlonsoMercedes FO108T 2.4 V821
Sepang2L. HamiltonMercedes FO108T 2.4 V842 (naj. okr.)
Sakhir2L. HamiltonMercedes FO108T 2.4 V822
Sakhir1F. AlonsoMercedes FO108T 2.4 V845
Catalunya1F. AlonsoMercedes FO108T 2.4 V823
Catalunya2L. HamiltonMercedes FO108T 2.4 V842
Monte Carlo2L. HamiltonMercedes FO108T 2.4 V822
Monte Carlo1F. AlonsoMercedes FO108T 2.4 V811 (naj. okr.)
Gilles Villeneuve1F. AlonsoMercedes FO108T 2.4 V827kara 10-sekundowego postoju w boksach za postój przy zamkniętych boksach (naj. okr.)
Gilles Villeneuve2L. HamiltonMercedes FO108T 2.4 V811
Indianapolis2L. HamiltonMercedes FO108T 2.4 V811
Indianapolis1F. AlonsoMercedes FO108T 2.4 V822
Magny-Cours2L. HamiltonMercedes FO108T 2.4 V823
Magny-Cours1F. AlonsoMercedes FO108T 2.4 V8107
Silverstone2L. HamiltonMercedes FO108T 2.4 V813
Silverstone1F. AlonsoMercedes FO108T 2.4 V832
Nürburgring2L. HamiltonMercedes FO108T 2.4 V8109
Nürburgring1F. AlonsoMercedes FO108T 2.4 V821wyścig zatrzymany z powodu deszczu i wypadków sześciu bolidów
Hungaroring1F. AlonsoMercedes FO108T 2.4 V864
Hungaroring2L. HamiltonMercedes FO108T 2.4 V811
Istanbul2L. HamiltonMercedes FO108T 2.4 V825
Istanbul1F. AlonsoMercedes FO108T 2.4 V843
Monza1F. AlonsoMercedes FO108T 2.4 V811 (naj. okr.)
Monza2L. HamiltonMercedes FO108T 2.4 V822
Spa-Francorchamps2L. HamiltonMercedes FO108T 2.4 V844
Spa-Francorchamps1F. AlonsoMercedes FO108T 2.4 V833
Fuji2L. HamiltonMercedes FO108T 2.4 V811 (naj. okr.)
Fuji1F. AlonsoMercedes FO108T 2.4 V82NSwypadek
Shanghai2L. HamiltonMercedes FO108T 2.4 V81NSwypadł z toru
Shanghai1F. AlonsoMercedes FO108T 2.4 V842
Interlagos2L. HamiltonMercedes FO108T 2.4 V827
Interlagos1F. AlonsoMercedes FO108T 2.4 V843
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca