Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

McLaren MP4-17 (prezentacja)Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 3 marca 2002
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Japonii - 13 października 2002
Pierwsze zwycięstwo:Grand Prix Monako - 26 maja 2002
Ostatnie zwycięstwo:Grand Prix Monako - 26 maja 2002
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:17
Zwycięstwa:1 (5.88%)
Zdobyte punkty:65
Podwozie:wykonane przez McLaren z kompozytu włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu, zawiera przednią i boczne struktury uderzeniowe oraz zintegrowany zbiornik paliwa
Zawieszenie:wewnętrzny system drążków skrętnych/amortyzatorów sterowany przez popychacze i dźwignie kątowe z podwójnym układem ramion z przodu i z tyłu
Amortyzatory:Penske/McLaren
Koła:Enkei
Opony:Michelin Pilot
Karoseria:jednoczęsiowa pokrywa na silnik i boki, oddzielna sekcja podłogowa, strukturalny nos ze zintegrowanym przednim skrzydłem
Kleje:Loctite
Elektronika:urządzenia kontrolne TAG Electronic Systems zawierające elektronikę dla podwozia, silnika i do zbierania danych; TAG Electronic Systems dostarcza również elektroniczną tablicę rozdzielczą, cewki zapłonowe, regulator napięcia alternatora, a także zapewnia analizę danych i systemy telemetryczne
Radia:Kenwood
Przekładnia:półautomatyczna sekwencyjna skrzynia biegów McLaren
Statystyki bolidu McLaren MP4-17 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 20021734651100214Mercedes FO110M 3.0 V10K. Raikkonen, D. Coulthard
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2002
Albert Park4K. RaikkonenMercedes FO110M 3.0 V1053 (naj. okr.)
Albert Park3D. CoulthardMercedes FO110M 3.0 V104NSskrzynia biegów
Sepang4K. RaikkonenMercedes FO110M 3.0 V105NSsilnik
Sepang3D. CoulthardMercedes FO110M 3.0 V106NSsilnik
Interlagos4K. RaikkonenMercedes FO110M 3.0 V10512obręcz koła
Interlagos3D. CoulthardMercedes FO110M 3.0 V1043
Imola4K. RaikkonenMercedes FO110M 3.0 V105NSukład wydechowy/zawieszenie
Imola3D. CoulthardMercedes FO110M 3.0 V1066
Catalunya3D. CoulthardMercedes FO110M 3.0 V1073
Catalunya4K. RaikkonenMercedes FO110M 3.0 V105NStylne skrzydło
Red Bull Ring 4K. RaikkonenMercedes FO110M 3.0 V106NSsilnik
Red Bull Ring 3D. CoulthardMercedes FO110M 3.0 V1086
Monte Carlo3D. CoulthardMercedes FO110M 3.0 V1021
Monte Carlo4K. RaikkonenMercedes FO110M 3.0 V106NSkolizja z Barrichello
Gilles Villeneuve4K. RaikkonenMercedes FO110M 3.0 V1054
Gilles Villeneuve3D. CoulthardMercedes FO110M 3.0 V1082
Nürburgring4K. RaikkonenMercedes FO110M 3.0 V1063
Nürburgring3D. CoulthardMercedes FO110M 3.0 V105NSkolizja z Montoyą
Silverstone4K. RaikkonenMercedes FO110M 3.0 V105NSsilnik
Silverstone3D. CoulthardMercedes FO110M 3.0 V10610
Magny-Cours4K. RaikkonenMercedes FO110M 3.0 V1042
Magny-Cours3D. CoulthardMercedes FO110M 3.0 V1063kara przejazdu przez boksy za przekroczenie białej linii w wyjeździe z boksów (naj. okr.)
Hockenheim3D. CoulthardMercedes FO110M 3.0 V1095
Hockenheim4K. RaikkonenMercedes FO110M 3.0 V105NSpoślizg
Hungaroring4K. RaikkonenMercedes FO110M 3.0 V10114
Hungaroring3D. CoulthardMercedes FO110M 3.0 V10105
Spa-Francorchamps3D. CoulthardMercedes FO110M 3.0 V1064
Spa-Francorchamps4K. RaikkonenMercedes FO110M 3.0 V102NSsilnik
Monza4K. RaikkonenMercedes FO110M 3.0 V106NSsilnik
Monza3D. CoulthardMercedes FO110M 3.0 V1077
Indianapolis3D. CoulthardMercedes FO110M 3.0 V1033
Indianapolis4K. RaikkonenMercedes FO110M 3.0 V106NSsilnik
Suzuka4K. RaikkonenMercedes FO110M 3.0 V1043
Suzuka3D. CoulthardMercedes FO110M 3.0 V103NSprzepustnica
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca