Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

McLaren MP4-30 (prezentacja | zdjęcia)Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 15 marca 2015
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Abu Zabi - 29 listopada 2015
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:19
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:27
Podwozie:wykonane przez McLarena z kompozytu włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu, zawiera przednią i boczne struktury uderzeniowe
Zawieszenie:wewnętrzny system drążków skrętnych/amortyzatorów sterowany przez popychacze i dźwignie kątowe z podwójnym układem wahaczy
Elektronika:urządzenia kontrolne McLaren Electronic Systems zawierające elektronikę dla podwozia, silnika i do zbierania danych; McLaren Electronic Systems dostarcza również elektroniczną tablicę rozdzielczą, regulator napięcia alternatora, czujniki i systemy telemetryczne
Karoseria:oddzielne pokrywy na silnik i chłodnice, oddzielna sekcja podłogowa; strukturalny nos ze zintegrowanym przednim skrzydłem; tylne skrzydło regulowane przez kierowcę w celu zmniejszenia oporu powietrza (DRS)
Opony:Pirelli P Zero
Radia:Kenwood
Koła:Enkei
Hamulce:szczęki i cylindry Akebono
Układ kierowniczy:McLaren ze wspomaganiem
Przekładnia:półautomatyczna sekwencyjna skrzynia biegów McLaren typu seamless-shift, osiem biegów + wsteczny, wykonana z materiałów kompozytowych, zawiera tylną strukturę zderzeniową
Sprzęgło:z włókna węglowego, sterowane ręcznie
KERS:Mercedes-Benz
Paliwo:ExxoonMobil High Performance Unleaded (5,75% składników biologicznych)
Oleje i smary:Mobil 1
Statystyki bolidu McLaren MP4-30 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 2015193627000012Honda RA615H 1.6T V6K. Magnussen, J. Button, F. Alonso
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2015
Albert Park20K. MagnussenHonda RA615H 1.6T V617NWjednostka napędowa
Albert Park22J. ButtonHonda RA615H 1.6T V61611
Sepang22J. ButtonHonda RA615H 1.6T V617NSjednostka napędowa
Sepang14F. AlonsoHonda RA615H 1.6T V618NSjednostka napędowa
Shanghai22J. ButtonHonda RA615H 1.6T V61714 kara 5-sekundowa za kolizję z Maldonado
Shanghai14F. AlonsoHonda RA615H 1.6T V61812
Sakhir22J. ButtonHonda RA615H 1.6T V620NWjednostka napędowa
Sakhir14F. AlonsoHonda RA615H 1.6T V61411
Catalunya14F. AlonsoHonda RA615H 1.6T V613NShamulce
Catalunya22J. ButtonHonda RA615H 1.6T V61416
Monte Carlo22J. ButtonHonda RA615H 1.6T V6108
Monte Carlo14F. AlonsoHonda RA615H 1.6T V613NSprzegrzewanie
Gilles Villeneuve14F. AlonsoHonda RA615H 1.6T V613NSwydech
Gilles Villeneuve22J. ButtonHonda RA615H 1.6T V620NSwydech
Red Bull Ring 22J. ButtonHonda RA615H 1.6T V620NSelektryka
Red Bull Ring 14F. AlonsoHonda RA615H 1.6T V619NSkolizja z Raikkonenem
Silverstone22J. ButtonHonda RA615H 1.6T V618NSkolizja na starcie
Silverstone14F. AlonsoHonda RA615H 1.6T V61710
Hungaroring22J. ButtonHonda RA615H 1.6T V6169
Hungaroring14F. AlonsoHonda RA615H 1.6T V6155
Spa-Francorchamps22J. ButtonHonda RA615H 1.6T V61914
Spa-Francorchamps14F. AlonsoHonda RA615H 1.6T V62013
Monza14F. AlonsoHonda RA615H 1.6T V61618elektryka
Monza22J. ButtonHonda RA615H 1.6T V61514
Marina Bay22J. ButtonHonda RA615H 1.6T V615NSskrzynia biegów
Marina Bay14F. AlonsoHonda RA615H 1.6T V612NSskrzynia biegów
Suzuka14F. AlonsoHonda RA615H 1.6T V61211
Suzuka22J. ButtonHonda RA615H 1.6T V61416
Soczi22J. ButtonHonda RA615H 1.6T V6139
Soczi14F. AlonsoHonda RA615H 1.6T V61911 kara 5-sekundowa za nieprzestrzeganie limitów toru
Austin14F. AlonsoHonda RA615H 1.6T V6911
Austin22J. ButtonHonda RA615H 1.6T V6116
Mexico City22J. ButtonHonda RA615H 1.6T V62014
Mexico City14F. AlonsoHonda RA615H 1.6T V618NSjednostka napędowa
Interlagos22J. ButtonHonda RA615H 1.6T V61614
Interlagos14F. AlonsoHonda RA615H 1.6T V62015
Yas Marina22J. ButtonHonda RA615H 1.6T V61212
Yas Marina14F. AlonsoHonda RA615H 1.6T V61617
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca