Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2017
GP Australii
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Rosji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Azerbejdżanu
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Malezji
GP Japonii
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2017
Klasyfikacje generalne 2017
Statystyki z sezonu 2017

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Mexico City.
Gran Premio de Mexico 201729 października
Autódromo Hermanos Rodríguez
Długość toru: 4,304 km
Liczba okrążeń: 71
Pełny dystans: 305,584 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:18,704 - Lewis Hamilton (Mercedes), 2016
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:20,521 - Nico Rosberg (Mercedes), 2015
Największa średnia prędkość wyścigu:
182,396 km/h - Lewis Hamilton (Mercedes), 2016
<< pop. GP na tym torze<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.133Max VerstappenRed Bull RB13711h36m26,5501
2.277Valtteri BottasMercedes W08 EQ Power+71+0:19,6781
3.27Kimi RaikkonenFerrari SF70H71+0:54,0071
4.35Sebastian VettelFerrari SF70H71+1:10,0782
5.131Esteban OconForce India VJM10701 okr.1
6.518Lance StrollWilliams FW40701 okr.1
7.211Sergio PerezForce India VJM10701 okr.2
8.620Kevin MagnussenHaas VF-17701 okr.1
9.644Lewis HamiltonMercedes W08 EQ Power+701 okr.2
10.814Fernando AlonsoMcLaren MCL32701 okr.1
11.119Felipe MassaWilliams FW40701 okr.1
12.72Stoffel VandoorneMcLaren MCL32701 okr.1
13.710Pierre GaslyToro Rosso STR12701 okr.1
14.194Pascal WehrleinSauber C36692 okr.1
15.=8Romain GrosjeanHaas VF-17692 okr.2
Niesklasyfikowani
55Carlos SainzRenault R.S.1759układ kierowniczy 3
9Marcus EricssonSauber C3655jednostka napędowa2
28Brendon HartleyToro Rosso STR1230jednostka napędowa0
27Nico HulkenbergRenault R.S.1724jednostka napędowa1
3Daniel RicciardoRed Bull RB135turbo1
Najszybsze okrążenie: Sebastian Vettel (Ferrari SF70H) - 1:18,785 na 68 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 190,114 km/h

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Aeromis, 30.10.2017 00:34[!]
@Lolek
Gdzie, kiedy? Na prostej wjechał za VET pewnie żeby wpasować się w jego cień aero, potem pojechał szeroko w jedynce żeby dać VET miejsce. Pomiędzy 1 i 2 nie dał się po prostu wypchnąć z toru do czego miał pełne prawo. W zakręcie nr 2 miał już pozycję dominującą.
marrcus, 30.10.2017 01:04[!]
@Lolek
Więc na 2x zastanowią się jeśli będą sie chcieli przepychać z Maxem, i wtedy odpuszczą już wcześniej.
Aż że Vettel znowu sie głupio uwikłał jak Singapurze to pretensje do siebie
Zomo, 30.10.2017 01:04[!]
Cytat Yurek :
gdyby odniósł zwycięstwo dlatego, że TOP10 się rozwaliła a on broniłby się przed Strollem, to nie chwaliłbym go.


Verstappen odniosl zwyciestwo dlatego ze TOP 2 sie "rozwalilo". No ale to chyba za skompliowane dla ciebie zeby ogarnac. Mial przy tym sporo szczescia ze sam nie "odpadl" urywajac Vettelowi kawalek przedniego skrzydla w 2 zakrecie czy tez cisnac na maksa w polowe wyscigu.

FIA wrzucila start wyscigu na jutuba: https://www.youtu.../watch?v=_z82oard5n8
derwisz, 30.10.2017 02:16[!]
@Lolek Mozna powiedzieć trafił "wariat na wariata" albo jak kto woli kosa na kamień czyli Seba na na Maxa lub na odwrót. O ile Maxa tłumaczy stosunkowo krótki staż i młodość to Vet na brak doświadczenia narzekać nie może. On po prostu nie myśli i nie ma szacunku dla rywali. Który to już taki nieprzemyślany i ryzykowny start Vettela w tym sezonie? Startował z pierwszej linii i znowu skończyło się incydentem wyścigowym którego można by było uniknąć gdyby okazał trochę chłodnej głowy. Mając najmocniejszy bolid w stawce nie powinien stawiać wszystkiego na jedną kartę i za wszelką cenę nie licząc się z kosztami próbować rozstrzygać wyścigu już na jego starcie.
Yurek, 30.10.2017 07:48[!]
Cytat Zomo :
Verstappen odniosl zwyciestwo dlatego ze TOP 2 sie "rozwalilo". No ale to chyba za skompliowane dla ciebie zeby ogarnac.

Jeżeli nie widzisz różnicy między podanym przeze mnie przykładem a wczorajszym wyścigiem to gratuluję. Cały weekend wskazywał, że Verstappen ma szansę na zwycięstwo w bezpośrednim starciu z Vettelem i Hamiltonem. No ale to chyba za skomplikowane dla Ciebie, żeby ogarnąć.
marios76, 30.10.2017 07:55[!]
Wita Panowie. Wyścig niestety obejrzałem z opóźnieniem, i z nim też napisze mój krótki komentarz.
Na pierwszych zakrętach Vettel po raz kolejny pokazał Nam, że to nie Ferrari ma słabszy bolid, ale on sam ma gorący łeb i sam przez swoje głupie zachowania ten tytuł przegrał!
W kolejnym sezonie będzie miał jeszcze jednego rywala, i z taką jazda może zapomnieć o marzeniach :)
To co zrobił w trakcie wyścigu, tez pokazało ze myśli, że wszystko się mu należy, ale też wielki potencjał Ferrari.
Hamilton owi gratuluję 4 tytułu- cały sezon jazda jakby skrzyżowano Prosta z Senna!
Verstappen podobnie jak Vettel- za dużo kontaktów w pojedynkach, nie tylko bezpośrednich, ale i w dublowaniach, sezon przeplatany awariami; ma chłopak potencjał ale też gorący łeb i bute, której wypadało by się pozbyć aspiruje wyżej.
Bottas i Raikkonen- dobre , pewne numery dwa w zespołach, przy czym młodszy z Finów, może jeszcze zabłysnąć, a Kimi... oby jeszcze zabłysnąl.
Massa- niepotrzebne przepychanki, słabe tempo, marzenia o angażu na 2018 pryskaja, bo małolatów Stroll jeździ szybciej od połowy sezonu i jeszcze za to płaci :)
Teraz czekają Nas dwa wyścigi, które niewiele wniosą do klasyfikacji, może coś do statystyk- czego życzę przede wszystkim Hamiltonowi oraz Ricciardo.
Alonso pierwszy punkt w McLaren startując z karami z końca stawki? Tak czy inaczej brawo.
teambuktu, 30.10.2017 09:46[!]
jak zwykle "pech" Vettela. ja z takim "pechem" bałbym się wychodzić z domu a co dopiero wsiadać do samochodu.
Titheon, 30.10.2017 10:19[!]
Nie będę się rozpisywał na temat wyścigu, bo każdy i tak wie to, co chce wiedzieć i zobaczy to, co chciałby widzieć. Ale powiem jedno: kiedy Hamilton narzekał, jak ciężko się na tym torze wyprzedza, Vettel robił wszystkich jak chciał. I tyle.
kumien, 30.10.2017 10:34[!]
Cytat marios76 :
To co zrobił w trakcie wyścigu, tez pokazało ze myśli, że wszystko się mu należy


Oglądaliśmy ten sam wyścig? W którym miejscu "coś pokazał"?

Co do startu to złota zasada brzmi, że jesteś na zewnętrznej i martw się sam o siebie. W pierwszym zakręcie jedyny błąd Seba był taki, że za szybko zahamował, a powinien chyba odrobinę później niż Max. Dzięki temu zamknąłby mu drogę i nie byłoby problemu.

Poza tym sugestia Lewisa, że Seb specjalnie przeciął mu oponę i rozwalił sobie skrzydła jest tak słaba, że szkoda to komentować.
marios76, 30.10.2017 10:37[!]
@kumien A chocby wyprzedzanie Massy :) Manewr roku ! :D

Tej wypowiedzi Lewisa nie slyszalem, ale pomijajac sens, ma prawo wymagac od badz co badz czterokrotnego mistrza odrobiny opanowania... Z reszta juz kilka razy Sebastian w tym roku uderzal w Lewisa, to sie nie dziw, ze czlowiek nabiera podejrzen ;)
JuJu_Hound, 30.10.2017 10:40[!]
To mógł być fantastyczny wyścig gdyby nie incydent w 3 zakręcie. W momencie kiedy zauważyłem że Lewis pcha się na zewnętrzną podejrzewałem że może się to źle skończyć i tak też się stało. Szkoda, myślałem że będzie walka pomiędzy Maxem, Sebem i Lewisem.

Wolne tempo Lewisa mnie nie zadzwiiło bo w Belgii 2014 też uszkodził podłogę i nie mógł nadrabiać a tutaj ponoć miał uszkodzony dyfuzor. Vettel natomiast był fire up i pokazał wspaniałą jazdę.

Mam nadzieję że w przyszłym roku zobaczymy więcej pojedynków koło w koło, nei wiemy jeszcze jaki będzie rozkład sił ale mam nadzieję że pozostanie tak jak teraz i Ferrari bez głupich błędów nawiąże z Sebem walkę koło w koło z Maxem i Lewisem.

Formuła 1 z roku na rok jest co raz lepsza, a kto mówi że jest nudna, to kij mu w d.
Lolek, 30.10.2017 10:54[!]
Swoją drogą, gdyby zrobić klasyfikację kierowców zamieszanych w incydenty po starcie wyścigu z ostatnich trzech lat (odkąd Vettel jeździ w Ferrari), to Seba jest jednym z faworytów, aby znaleźć się tutaj na czele, a jeszcze gorzej by to wyszło, gdyby spojrzeć tylko na obecny i miniony sezon. Jeśli faktycznie tak to wygląda, to trochę śmieszne, że gościu jeżdżący z przodu, gdzie nie ma takiego tłoku, częściej się uszkadza niż maruderzy na końcu w ścisku.

@marios76
Cytat :
Alonso pierwszy punkt w McLaren startując z karami z końca stawki? Tak czy inaczej brawo.

A gdzie tam, już na szybko przypominam sobie 7. miejsce w Belgii 2016 (nawet był przez chwilę czwarty dzięki SC) i 7. miejsce w Malezji 2016.
Staszek2010, 30.10.2017 14:25[!]
Wiele osób najwyraźniej tego nie zauważa, ale Hamilton miał uszkodzony bolid - szurał podłogą o alfalt po flaku na początku wyścigu. Dlatego był taki wolny.
kumien, 30.10.2017 14:35[!]
Cytat marios76 :
A chocby wyprzedzanie Massy :) Manewr roku ! :D


Rozumiem, że Massa skręcając w lewo, a później odbijając w prawo w kierunku bolidu Vettela to była mistrzowska obrona? Baby Felipe wypchnął go wtedy z trasy i akurat w tej kwestii trzeba bić brawo Sebowi, że dokończył manewr i nie odpuścił.
teambuktu, 30.10.2017 16:07[!]
@kumien akurat z potyczki z Mas dobrze wybrnął, trzeba przyznać. wielu innym się nie udało przetrwać Massy obronnych manewrów w przeszłości a Sebowi tak.
magiel666, 30.10.2017 20:53[!]
Cytat teambuktu :
wielu innym się nie udało przetrwać Massy obronnych manewrów w przeszłości


Daleko nie szukajac Lewis z Felipe obtłukiwali się niemiłosiernie, gdy tylko znaleźli się obok siebie na torze.
Nie pamiętam który to był sezon ( całkiem możlie że to było zaraz po TYM sezonie).
marios76, 30.10.2017 21:58[!]
@kumien Ktos kto walczy o tytul, nie powinien sie angazowac w takie potyczki z przecietniakami, czy przy dublowaniach. Vettelowi po prostu brakuje spokoju, opanowania. Oczywiscie, ze Masaa przegial, ale gdyby byl crash, to ktory z nich by wiecej stracil??
@Lolek Dzieki za przypomnienie. Wyniki robi facet takie, ze nie przywyklem... Choc przyznam, ze punkty na tyle rzadko przez ostatnie lata, ze wypadalo by pamietac ;)

@JuJu_Hound "Lewis się pchal" To nie zeszłoroczny Hiszpania gdzie tyle mu zarzucano- tu po prostu miał miejsce i spokojnie, bezbłędnie pojechał. Zobacz powtorke, albo czas zaczac nosic okulary. Jak Vettel nie potrafi spokojnie wystartować, to co wyścig ma jakieś problemy, ktokolwiek nie próbował by być szybszy od niego. Może jakiś kask z zimnym kompresem mu wymyśla, bo z tak gorąca głową tytułu nie zdobędzie. :)
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca