Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.06.2018

Mercedes nie korzystał jeszcze z maksymalnych osiągów nowego silnika

Horner: Red Bull nie będzie narzucał Hondzie żadnych ograniczeń

Mercedes potwierdził wprowadzenie nowej specyfikacji silnika

Vettel: Nie mamy problemów z bolidem

Hamilton najszybszy również w drugim treningu przed GP Francji

Ericsson nie przystąpi do drugiego treningu we Francji

Hamilton najszybszy w pierwszym treningu do Grand Prix Francji

Verstappen: Honda nie daje powodów do niepokoju

Whiting odpiera krytykę nawierzchni toru Paul Ricard

Kierowcy Mercedesa mogą nie otrzymać we Francji nowej specyfikacji silnika

21.06.2018

Ricciardo: Perspektywa startów dla Renault i McLarena jest zachęcająca

Palmer: Partnerstwo Red Bulla i Hondy nie stworzy konfliktu z Aston Martinem

Motorsport.com: Ferrari jest zdecydowane na zatrudnienie Leclerca

Daniel Ricciardo otrzymał propozycję startów od McLarena

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Belgii i GP Japonii

Vettel nie obawia się powrotu do opon z cieńszym bieżnikiem

Ocon gotowy dołączyć do fabrycznego zespołu Mercedesa

20.06.2018

Honda - od katastrofy z McLarenem do umowy z Red Bullem

Abiteboul: Chcemy by Red Bull żałował zakończenia współpracy z Renault

Dwie strefy DRS podczas Grand Prix Francji na Paul Ricard

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Pierre Wache został dyrektorem technicznym Red Bull Racing

W pracę na rzecz austriackiej ekipy nadal pozostaje zaangażowany Adrian Newey.
Nataniel Piórkowski, 11 marca 2018, wyświetlenia: 2672<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Pierre Wache został mianowany dyrektorem technicznym Red Bull Racing. Zespół podkreśla, że posunięcie to jest częścią ewolucji struktury zarządzającej.

Wache, który dołączył do Red Bulla w 2013 roku, pełnił dotychczas funkcję głównego inżyniera do spraw osiągów. Oficerem technicznym austriackiego teamu pozostaje Adrian Newey. Brytyjczyk angażuje się obecnie także w inne projekty – głównie rozwój hipersamochodu Aston Martin Valkyrie. Pomimo tego pomaga Red Bullowi i był obecny na testach w Barcelonie.

„To część naszej ewolucji” – powiedział szef zespołu, Christian Horner. „Adrian pozostaje oficerem technicznym, podczas gdy Pierre został przeniesiony na bardziej centralną pozycję, jaką jest funkcja dyrektora technicznego. Swoje dotychczasowe stanowiska zachowali Dan Fallows (dyrektor aerodynamiki) i Paul Monaghan (główny inżynier do spraw bolidu)”.

Wache posiada stopień doktora i specjalizuje się w mechanice płynów. Francuz rozpoczął swoją karierę w sportach motorowych w koncernie Michelin. Po tym jak ten wycofał się z dostarczania opon do Formuły 1, Wache przeszedł do Saubera a w 2013 związał się z Red Bullem.

„Zdaję sobie sprawę z odpowiedzialności i ryzyka, jaka wiążą się z tą funkcją. Wiem, jakie są wobec mnie oczekiwania i chciałbym pokazać, że jestem w stanie zrealizować określone cele. Nie zamierzam wywracać wszystkiego do góry nogami, ale na pewno będę pracował w oparciu o inny model. Adrian bardziej koncentrował się na aerodynamice, ja skupiam się raczej na przyczepności mechanicznej” – wyjaśniał Wache w rozmowie z L'Equipe.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.06.2018  Horner: Red Bull nie będzie narzucał Hondzie żadnych ograniczeń
22.06.2018  Verstappen: Honda nie daje powodów do niepokoju
21.06.2018  Palmer: Partnerstwo Red Bulla i Hondy nie stworzy konfliktu z Aston Martinem
20.06.2018  Abiteboul: Chcemy by Red Bull żałował zakończenia współpracy z Renault
20.06.2018  Yamamoto: Red Bull nie będzie miał statusu fabrycznego zespołu Hondy
Tagi:
Red Bull
Newey A.
Horner C.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Peter_Sv5, 11.03.2018 12:07[!]
Dobre posunięcie. Szkoda tylko, że Red Bull nie ma silników Astona, bo wtedy Hamilton mógłby zbieleć próbując dogonić Daniela i Maxa. Zresztą mam nadzieję, że z tym systemem Halo, Lewis będzie mniej cwaniakował, bo i tak będzie mniej widział. Chociaż znając takich cwaniaków jak Wolff i Lauda, to oni pewnie coś wymyślą, żeby Lewis nie męczył się zbytnio.
rno2, 12.03.2018 07:12[!]
^ Jeszcze się pierwszy kwartał roku nie skończył, a już mamy najgłupszy komentarz A.D. 2018.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca