Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.06.2018

Honda - od katastrofy z McLarenem do umowy z Red Bullem

Abiteboul: Chcemy by Red Bull żałował zakończenia współpracy z Renault

Dwie strefy DRS podczas Grand Prix Francji na Paul Ricard

Yamamoto: Red Bull nie będzie miał statusu fabrycznego zespołu Hondy

Pirelli ujawniło wybory kierowców na Grand Prix Austrii

Marko: Renault zmusiło nas do wczesnej decyzji o dostawcy na sezon 2019

Źródło bliskie Vijaya Mallyi dementuje spekulacje o sprzedaży Force India

19.06.2018

Alonso: Start w Indianapolis 500 jest ponowie wysokim priorytetem

Pracownicy McLarena chcą powrotu Martina Whitmarsha do zespołu?

Newey nie dementuje plotek o przejściu do Renault

Marko: Liberty musi wyłożyć na stół nowe przepisy

Red Bull oficjalnie przechodzi na jednostki Hondy od sezonu 2019

Autosport: Red Bull podjął decyzję o zmianie dostawcy silników

18.06.2018

Alonso obawiał się utraty zwycięstwa w ostatnich godzinach Le Mans

Abiteboul: Renault prawie spełniło oczekiwania na pierwszą połowę sezonu

Leclerc: Przejście z F2 do Formuły 1 było trudniejsze niż sądziłem

17.06.2018

Toyota #8 odniosła zwycięstwo w 24-godzinnym wyścigu Le Mans

16.06.2018

GP Belgii pozostanie w kalendarzu F1 co najmniej do 2021 roku

15.06.2018

Williams nie porzuci rozwoju tegorocznego bolidu

Red Bull nie zamierza ulegać ultimatum Renault

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

McLaren broni koncepcji bolidu MCL33

Eric Boullier przekonuje, że usterki mają związek z poznawaniem nowego pakietu.
Nataniel Piórkowski, 8 marca 2018, wyświetlenia: 3153<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

McLaren broni koncepcji bolidu MCL33, podkreślając, że wszelkie usterki do jakich dochodzi podczas testów mają związek z poznawaniem nowego pakietu silnikowego.

We wtorek w konstrukcji stajni z Woking doszło do trzech usterek – dwukrotnie zawiodła elektryka, a po południu doszło do wycieku z układu hydraulicznego.

W środę z kolei Fernando Alonso musiał zatrzymać swój bolid na poboczu ze względu na wyciek oleju, który doprowadził do podjęcia przez McLarena decyzji o wymianie silnika.

„To tylko testy. Po pierwsze cała historia z czasami okrążenia – jeśli spojrzycie na Red Bulla, to o poranku korzystali z nowych pośrednich i miękkich opon i byli szybsi o zaledwie pół sekundy. Różnice nie są zbyt duże ze względu na specyfikację i temperaturę nawierzchni. Są pewne techniczne powody, dla których wolimy pracować z bolidem na określonych oponach” – powiedział Boullier.

„Pojawiają się awarie. Mamy drobne usterki, z którymi musimy się uporać, ale to tylko testy. To część procesu. Wiemy, w czym tkwią problemy. Zaczynamy partnerstwo z Renault, mamy kompletnie nową instalację jednostki napędowej. To testy. Dajcie nam czas. Jest w porządku” – dodał.

Po wczorajszych problemach McLaren wprowadził drobne modyfikacje w osłonie silnika, aby uniknąć przegrzewania się tylnych partii bolidu. Zapytany o to, czy jego zdaniem kiepska niezawodność ma związek z ciasnym upakowaniem tyłu MCL33, Boullier odparł: „Nie sądzę, że obie te kwestie są ze sobą powiązane. Oczywiście staramy się zaprojektować możliwie najlepszy bolid, więc musimy być pewni co do danej koncepcji. Gdy koncepcja jest nowa, to o tym czy jest dobra lub nie decydują osiągi na torze. Wprowadzamy poprawki. Staramy się wycisnąć z naszego bolidu wszystko co najlepsze i zmusić platformę aerodynamiczną do zapewniania nam jeszcze lepszego tempa. Zobaczymy. Dostosowujemy pewne obszary, a wtorkowy wyciek nie był z tym związany”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.06.2018  Pracownicy McLarena chcą powrotu Martina Whitmarsha do zespołu?
13.06.2018  McLaren otwarty na wypożyczenie Norrisa do innego zespołu
10.06.2018  Vandoorne: Tempo McLarena w kwalifikacjach było dziwne
08.06.2018  Kierowcy Renault, McLarena i Red Bulla otrzymali nowe silniki
06.06.2018  Toro Rosso chciało pozyskać Lando Norrisa
Tagi:
McLaren
Boullier E.
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
woodywoods, 08.03.2018 21:20[!]
To tylko testy. Australia prawdę nam powie, panowie :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca