Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.06.2018

Honda - od katastrofy z McLarenem do umowy z Red Bullem

Abiteboul: Chcemy by Red Bull żałował zakończenia współpracy z Renault

Dwie strefy DRS podczas Grand Prix Francji na Paul Ricard

Yamamoto: Red Bull nie będzie miał statusu fabrycznego zespołu Hondy

Pirelli ujawniło wybory kierowców na Grand Prix Austrii

Marko: Renault zmusiło nas do wczesnej decyzji o dostawcy na sezon 2019

Źródło bliskie Vijaya Mallyi dementuje spekulacje o sprzedaży Force India

19.06.2018

Alonso: Start w Indianapolis 500 jest ponowie wysokim priorytetem

Pracownicy McLarena chcą powrotu Martina Whitmarsha do zespołu?

Newey nie dementuje plotek o przejściu do Renault

Marko: Liberty musi wyłożyć na stół nowe przepisy

Red Bull oficjalnie przechodzi na jednostki Hondy od sezonu 2019

Autosport: Red Bull podjął decyzję o zmianie dostawcy silników

18.06.2018

Alonso obawiał się utraty zwycięstwa w ostatnich godzinach Le Mans

Abiteboul: Renault prawie spełniło oczekiwania na pierwszą połowę sezonu

Leclerc: Przejście z F2 do Formuły 1 było trudniejsze niż sądziłem

17.06.2018

Toyota #8 odniosła zwycięstwo w 24-godzinnym wyścigu Le Mans

16.06.2018

GP Belgii pozostanie w kalendarzu F1 co najmniej do 2021 roku

15.06.2018

Williams nie porzuci rozwoju tegorocznego bolidu

Red Bull nie zamierza ulegać ultimatum Renault

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Vettel: Trudno jest określić nasze miejsce w stawce

Niemiec przyznaje, że niekorzystna pogoda utrudnia poznanie potencjału poszczególnych teamów.
Nataniel Piórkowski, 1 marca 2018, wyświetlenia: 3020<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Sebastian Vettel ostrożnie ocenia potencjał tegorocznego bolidu SF71H, podkreślając, że kiepska pogoda panująca w Barcelonie utrudnia oszacowanie osiągów najpoważniejszych rywali Ferrari.

Środowe opady śniegu i bardzo niskie temperatury sprawiły, że zespoły zrezygnowały z wysyłania na tor swoich kierowców. Jedynym zawodnikiem, który ustanowił czas okrążenia był faworyt lokalnych kibiców – Fernando Alonso. Vettel optymistycznie wypowiada się na temat możliwości Ferrari, ale przyznaje, że po pierwszym tygodniu trudno jest dokonać rzeczowej oceny tempa poszczególnych bolidów.

„Póki co wszystko wygląda w porządku, ale wszystkie zespoły miały bardzo ograniczone możliwości pracy na torze” – powiedział w czwartek czterokrotny mistrz świata „Bardzo trudno jest nam nie tylko oceniać własne osiągi, ale także porównywać je z naszymi rywalami. Szczerze mówiąc jednak nie to jest ważne w trakcie pierwszego tygodnia przedsezonowych zajęć. Na początku trzeba zagwarantować, że bolid jest w stanie przejeżdżać wiele okrążeń. Niestety przez warunki nie było to takie proste”.

„To nowy bolid, więc każdy jest bardzo podekscytowani. Szkoda, że nie mogliśmy pokonać takiego dystansu, jak byśmy chcieli. Wszyscy są jednak w takiej samej sytuacji. Wszyscy chcemy kolejnych kilometrów. Jeśli ich nie ma, nie jesteśmy w stanie zrealizować wszystkich założonych celów i nie mamy szansy odpowiedzieć sobie na wszystkie pytania, jakie pojawiają się w naszych głowach” – dodał.

Niemiec zaznacza jednak, że za faworyta nadchodzących mistrzostw trzeba uznawać Mercedesa. „Jeśli będziemy bardzo, bardzo blisko Mercedesa, bliżej niż w ubiegłym roku, to wspaniale. Zobaczymy co wydarzy się później. Czeka nas długi sezon. Mamy marzec, a ścigać będziemy się aż do końca listopada”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.06.2018  Perez: Problemy z wyprzedzaniem wynikają z Halo oraz opon Pirelli
11.06.2018  Vettel obawiał się kibiców na torze po zbyt wczesnej fladze w szachownicę
10.06.2018  Sebastian Vettel tryumfatorem Grand Prix Kanady
09.06.2018  Vettel zaskoczony podejściem Red Bulla do ogumienia na start GP Kanady
09.06.2018  Vettel: Nie mogłem znaleźć optymalnego rytmu
Tagi:
Vettel S.
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marcelo92, 01.03.2018 21:02[!]
Mercedes trochę postraszył czasami...
dulk, 02.03.2018 15:49[!]
no bolid szybszy od Merca Ferrari mialo w 2017 - druga taka szansa może się już nie powtórzyć
tcx, 04.03.2018 16:18[!]
@dulk
to chyba inny sezon oglądaliśmy.
marios76, 05.03.2018 07:22[!]
@dulk @tcx Panowie, temat byl przerabiany... Skoro nawet Raikkonen byl w stanie zdobyc PP czy FR, skoro Vettel prowadzil w mistrzostwach mimo glupich zachowan i przegranych tak, jaksam wygral w Brazylii- to znaczy, ze bolidy byly podobne. Mercedes mial lepsze tempo kwalifikacyjne, Ferrari wyscigowe. Ferrari bylo szybsze na wolnych torach, Mercedes na szybkich. Hamilton jest szybszy od Vettela, a Raikkonen... duuuzo starszy od Bottasa. Ogolnie sezon sie ulozyl tak, ze WDC mogl zdobyc kierowca Scuderii czy Mercedesa , tak ze nikt by sie nie dopatrywal jakichs animozji, bo OBA bolidy na to pozwalaly.
Nie wiem z jakim zapalem bede sledzil te klapki na torze, ale zycze sobie, tak wyrownanych mistrzostw co sezon, jeszcze z akcentami zwyciestw innych zespolow i bedzie ok :)
marcelo92, 05.03.2018 16:58[!]
Ta teoria, że ferrari było szybsze w wyścigach jest mocno naciagana. Ferrari było szybsze na 3-4 torach i tyle. w zdecydowanej większości tempo wyścigowe było podobne, lub Mercedes był szybszy. I jak w kwalifikacjach mercedes zajmował wyższe pozycje, to jak na starcie Vettel nie wyprzedził Hamiltona to już było po zawodach. Nawet jeżeli Vettelowi udało się wyprzedzić Hamiltona (Hiszpania, USA) to i tak przewaga Mercedesa nie pozwalała mu dowieśc pozycji do mety. A były takie tory jak Monza, Silverstone, Kanada czy Abu Zabi, gdzie Mercedes miał bardzo dużą przewagę. Mocno stroną Ferrari było to, że mieli taki uniwerslany bolid, który zawsze był praktycznie przed Red Bullem. Nie patrzmy na Kimiego i jak go objeżdżały Red Bulle. W większej ilości wyścigów to Mercedes miał najlepsze osiągi. Najlepszym dowodem na to jest, że Ferrari jednak wydłuzyło rozstaw osi. Ostatecznie koncpecja Mercedesa okazała się lepsza... choć nie na wszsytkich torach. Ferrari było blisko i przy sprzyjających okolicznościach mogli tytuł dla Vettela wyrwać. Taka jest moja opinia.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca