Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.02.2018

Alonso otwarty na kontynuowanie kariery w WEC

Latifi weźmie udział w piątkowym treningu przed GP Kanady

16.02.2018

McLaren dokonał pierwszego uruchomienia silnika Renault w bolidzie MCL33

Lowe: Celem Williamsa jest zbliżenie się do czołowych zespołów

Williams: Zatrudniając Sirotkina nie kierowaliśmy się względami finansowymi

Abiteboul: Poprawa dźwięku silników może negatywnie wpłynąć na osiągi

Brawn: W najbliższym czasie DRS nie zniknie z Formuły 1

Rosberg typuje Hamiltona na zdobywcę mistrzowskiego tytułu

15.02.2018

Kubica wystąpi w trzech sesjach treningowych w sezonie 2018

Williams przedstawił model FW41

Tegoroczna jednostka Ferrari spełniła oczekiwania na hamowni

Verstappen: Nie wyczekuję z niecierpliwością na Halo

Vasseur: Wsparcie Ferrari może nam pomóc osiągnąć poziom Force India

Green: Nowy bolid będzie podobny do zeszłorocznego

14.02.2018

Toro Rosso oraz Sauber już po pierwszych uruchomieniach silników

Haas zaprezentował swój bolid na sezon 2018

Carey: Fani muszą zaakceptować niektóre zmiany

13.02.2018

Renault celuje w zredukowanie straty do Red Bulla i McLarena

Ricciardo chce powalczyć o podium w Grand Prix Australii

Alonso pokłada duże nadzieje w silniku Renault

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Wolff: Struktura zespołu pozwala nam radzić sobie z odejściem pracowników

Szef Mercedesa odniósł się w ten sposób do utraty Paddy'ego Lowe'a po sezonie 2016.
Mateusz Szymkiewicz, 11 lutego 2018, wyświetlenia: 866<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef Mercedesa – Toto Wolff, uważa, że struktura zespołu pozwala mu na radzenie sobie z odejściem kluczowych pracowników.

W okresie największej dominacji niemieckiego producenta w Formule 1, na czele fabrycznej ekipy stali Wolff oraz Paddy Lowe, pełniący funkcję szefa ds. inżynierii. Mimo to po sezonie 2016 Brytyjczyk opuścił Mercedesa, korzystając z oferty Williamsa, który zaproponował mu stanowisko dyrektora technicznego, udziały w zespole oraz miejsce w radzie nadzorczej.

Obecnie pion techniczny stajni z Brackley tworzą pozyskany przed rokiem James Allison, Aldo Costa, Geoff Willis, Mark Ellis oraz John Owen, a także Andy Cowell stojący na czele działu silników. Jak przyznał Toto Wolff, starania związane z rozwojem personelu pozwalają uniknąć załamań formy, na suktek odejścia kluczowych pracowników.

„Ze względu na fakt, że Formuła 1 jest stawiającym ci wyzwania oraz regularnie zmieniającym się środowiskiem, nie jest ona statyczną strukturą, tylko dynamiczną” – powiedział szef Mercedesa. „Nie da się zamrozić całej organizacji, ponieważ odnosi ona sukcesy. Należy spoglądać już na następną generację liderów, musisz zaadaptować się do nowych wyzwań. Wtedy zobaczysz, że organizacja rozwija się, podobnie jak młodsi inżynierowie oraz mechanicy”.

„Organizacja nie zależy od pojedynczych indywidualności, nie od Paddy'ego, nie od James'a, nie od Andy'ego, nie ode mnie, od nikogo. Mamy silną bazę indywidualności, które potrafią wykonać niesamowitą pracę i zasługują na większe dostrzeżenie na zewnątrz oraz uznanie. To dlatego można powiedzieć, że gdy wysoko postawiona osoba opuści zespół, to ta zmiana nie wpłynie na całą organizację, ponieważ nasza baza jest silna”.

Wolff dodał, że ważne jest dla niego, iż udało się zebrać w Mercedesie generację ludzi, która może doprowadzić ekipę do jeszcze większych sukcesów. „To co zauważyliśmy, że jeżeli obecna generacja liderujących inżynierów odejdzie, to zespół musi być później tak samo silny, ponieważ w innym wypadku nie zastąpisz James'a, Andy'ego, Marka Ellisa czy Aldo Costy. To są bardzo wyjątkowe osoby, ale kiedyś wkroczy nowa generacja ze swoimi umiejętnościami oraz osobowością i będą w stanie rozwijać zespół. Moim osobistym wyzwaniem jest zbudowanie takiej ekipy, która pewnego dnia będzie w stanie poradzić sobie lepiej beze mnie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.02.2018  Rosberg typuje Hamiltona na zdobywcę mistrzowskiego tytułu
12.02.2018  Bottas byłby zadowolony z nowego kontraktu Hamiltona z Mercedesem
11.02.2018  Verstappen: Red Bull mógłby dominować w F1 z silnikiem Mercedesa
05.02.2018  Wolff: W tym sezonie walka w czołówce będzie bardziej wyrównana
02.02.2018  Wolff: Podpisanie nowej umowy z Hamiltonem jest kwestią czasu
Tagi:
Mercedes
Wolff T.
Lowe P.

  Dodanie nowego komentarza  
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca