Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.08.2018

Hughes: Kubica ma szansę na udział w GP Belgii z Williamsem

Perez bliski pozostania w Force India na sezon 2019

Alonso: Słaba jakość wyścigów jest powodem mojego odejścia z F1

Hartley: Spoglądam bardzo pewnie w przyszłość

16.08.2018

McLaren zainteresowany pozyskaniem Estebana Ocona?

McLaren potwierdził zakontraktowanie Carlosa Sainza

Briatore: Alonso stracił motywację do dalszych startów w F1

15.08.2018

Vettel: Ferrari stać na poprawę potencjału

Alonso chwali kierunek ostatnich zmian w McLarenie

ESPN: McLaren potwierdzi w czwartek dwuletni kontrakt z Sainzem

Paliwo kluczem do sukcesu - rozmowa z inżynierem ExxonMobil (1)

14.08.2018

Prowizoryczna lista startowa na sezon 2019

Fernando Alonso zakończy karierę w Formule 1 po sezonie 2018

Niki Lauda może w tym roku nie wrócić do padoku F1

Abiteboul: Ricciardo nie będzie wygrywał z Renault co najmniej do 2020 roku

Leclerc: Po słabym starcie sezonu postępy Saubera wyglądają na jeszcze większe

13.08.2018

Tost: Niedziałające poprawki są odpowiedzialne za słabą formę

Magnussen: Formuła 1 wreszcie sprawia mi radość

Raikkonen przedłużył kontrakt z Ferrari na starty w sezonie 2019?

12.08.2018

Massa rozczarowany wypowiedzią Strolla o braku wsparcia w sezonie 2017

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Boullier: Nie ma opóźnień w przygotowaniu nowego bolidu McLarena

Francuz potwierdził, że zespół musiał dostosować niektóre obszary konstrukcji do silnika Renault.
Nataniel Piórkowski, 5 lutego 2018, wyświetlenia: 1483<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Eric Boulier podkreśla, że pomimo zmiany dostawcy jednostek napędowych McLaren nie ma żadnych opóźnień w przygotowaniu bolidu MCL33 do pierwszych zimowych testów.

We wrześniu ubiegłego roku team z Woking ogłosił decyzję o zakończeniu współpracy z Hondą po sezonie 2017. Od tego roku McLaren będzie korzystał z silników Renault, licząc na dokonanie dużych postępów i odbudowanie wizerunku ekipy poprzez powrót do walki o miejsca w czołówce.

„Zmiana dostawcy silników z Hondy na Renault nie zgotowała nam dodatkowych obciążeń. Musieliśmy jednak obrać inne podejście, bo silnik Renault charakteryzuje się inną konfiguracją. Z tego względu zostaliśmy zmuszeni do przeprojektowania niektórych części bolidu. Turbosprężarka Renault to jeden osoby element. W przypadku Hondy była ona podzielona na dwie części znajdujące się po obu stronach jednostki, a to wpływa na rozkład masy” – wyjaśniał Boullier w rozmowie z L'Equipe.

Francuz przyznał, że współpraca z nowym partnerem silnikowym przebiega w prostszy sposób, także z uwagi na brak barier językowych. „W okresie współpracy z Hondą uświadomiłem sobie, jak duże trudności mogą wynikać nie tylko z różnic językowych, ale także kulturowych. Nie chodzi tu wyłącznie o przetłumaczenie wiadomości. Sposób w jaki się ją wypowiada jest równie istotny, szczególnie w przypadku języka japońskiego. W trakcie pierwszego spotkania z Renault mogłem skupić się na rozmowach. Nie musiałem wszystkiego kontrolować – mogłem pomóc naszym kolegom jeśli ci czegoś nie rozumieli. Lód po jakim stąpaliśmy musiał się załamać. Sądzę że obie strony są teraz zadowolone”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.08.2018  McLaren zainteresowany pozyskaniem Estebana Ocona?
16.08.2018  McLaren potwierdził zakontraktowanie Carlosa Sainza
15.08.2018  Alonso chwali kierunek ostatnich zmian w McLarenie
15.08.2018  ESPN: McLaren potwierdzi w czwartek dwuletni kontrakt z Sainzem
14.08.2018  Fernando Alonso zakończy karierę w Formule 1 po sezonie 2018
Tagi:
McLaren
Renault
Boullier E.
Honda

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
krecik705, 05.02.2018 14:28[!]
Cytat :
Turbosprężarka Renault to jeden osoby element. W przypadku Hondy była ona podzielona na dwie części znajdujące się po obu stronach jednostki


Układ w Hondzie był znany. Eric Boulier to potwierdził. Ale Renault? Nie było gdzieś wiadomości (tak w przeciągu ostatniego 1,5 roku), że też podzielili czy było tylko o planach podziału i na planach się skończyło? Najwidoczniej coś przeoczyłem.
piro, 05.02.2018 15:16[!]
@krecik705
Masz rację to było przed sezonem 2017 gdzie Renault zapowiadało coś co nazwali "Spec B" i w planach było zrobienie "symetrycznej" sprężarki https://cdn-8.mot...rgy-f1-v6-engine.jpg

Ostatecznie jednak inżynierzy uznali że to się nie opłaca i zostali przy mniej skomplikowanym projekcie bardziej podobnym do Merca i Ferrari https://cdn-8.mot...layout-captioned.jpg (to jest projekt merca bo nie mogłem znaleźć najnowszego Renault)

Oczywiście wersje 2018 mogą się nieznacznie różnić ale raczej nie mamy co się spodziewać ogromnych zmian (no może prócz Hondy).
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca