Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

12.07.2018

Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku

Vandoorne: McLaren nie spisuje na straty obecnego sezonu

Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami

11.07.2018

Kubica: Miałem podpisany kontrakt z Ferrari na sezon 2012

Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault

Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1

Alonso nie jest przekonany co do propozycji zmiany systemu punktowego F1

Brawn: Pracujemy nad nową umową dla Silverstone

10.07.2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie

Nicholas Latifi weźmie udział w pierwszym treningu przed GP Niemiec

Na torze Silverstone odbywają się testy ogumienia

09.07.2018

Hamilton przyjął przeprosiny Raikkonena

Steiner: Incydenty z udziałem Grosjeana stają się frustrujące

Arrivabene: Mercedes i Allison powinni się wstydzić

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Chester: Hulkenberg i Sainz pozytywnie wpływają na rozwój bolidu

Dyrektor techniczny teamu Renault chwali swych kierowców za przekazywane informacje.
Nataniel Piórkowski, 2 lutego 2018, wyświetlenia: 1922<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zdaniem Nicka Chestera podpisanie kontraktów z Nico Hulkenbergiem i Carlosem Sainzem dało Renault kierowców, którzy zapewniają cenne informacje zwrotne wykorzystywane w procesie rozwoju bolidu.

Hulkenberg dołączył do teamu z Enstone po sezonie 2016 i do GP Japonii zdobył o 34 punkty więcej od zespołowego partnera – Jolyona Palmera, który później stracił wyścigowy fotel na rzecz Sainza.

Chester – dyrektor techniczny teamu Renault Sport, chwali współpracę z oboma swymi kierowcami. „Atutem Nico jest spójność, szybkie tempo i to, że w bardzo dokładni sposób mówi o tym, z czego wynikają problemy, jakie negatywnie wpływają na tempo. Mówi: «To dla mnie najważniejsza kwestia, jeśli się z nią uporacie, to pojadę szybciej». Wiemy, że nie musimy się martwić o nic innego. To niezwykle ważne w kontekście obierania priorytetów pracy”.

„Z Carlosem jest podobnie. Zapewnia nam bardzo dobre informacje zwrotne i jest szybki. Dzięki obu naszym kierowcom dysponujemy cennymi informacjami. To generuje znaczącą różnicę”.

Sainz otrzymał zgodę na dołączenie do Renault przed ubiegłorocznym GP USA, zastępując Jolyona Palmera. W swoim debiucie w barwach francuskiego zespołu Hiszpan dowiózł do mety siódme miejsce. „Carlos od razu polubił nasz bolid. Miał wyższą przyczepność i docisk. Balans nieco się różnił, ale szybko się do tego dostosował. To bardzo dobry kierowca. Teraz mocno skupiamy się na tym, jak dostosować balans do jego oczekiwań. Pozytywnie wpłynie to na oba nasze bolidy” – zaznaczył Chester.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.07.2018  Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła
11.07.2018  Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault
11.07.2018  Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1
10.07.2018  Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie
07.07.2018  Trzej producenci silników sprzeciwiają się rezygnacji z MGU-H
Tagi:
Renault
Sainz C.
Hulkenberg N.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca