Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.02.2018

Alonso otwarty na kontynuowanie kariery w WEC

Latifi weźmie udział w piątkowym treningu przed GP Kanady

16.02.2018

McLaren dokonał pierwszego uruchomienia silnika Renault w bolidzie MCL33

Lowe: Celem Williamsa jest zbliżenie się do czołowych zespołów

Williams: Zatrudniając Sirotkina nie kierowaliśmy się względami finansowymi

Abiteboul: Poprawa dźwięku silników może negatywnie wpłynąć na osiągi

Brawn: W najbliższym czasie DRS nie zniknie z Formuły 1

Rosberg typuje Hamiltona na zdobywcę mistrzowskiego tytułu

15.02.2018

Kubica wystąpi w trzech sesjach treningowych w sezonie 2018

Williams przedstawił model FW41

Tegoroczna jednostka Ferrari spełniła oczekiwania na hamowni

Verstappen: Nie wyczekuję z niecierpliwością na Halo

Vasseur: Wsparcie Ferrari może nam pomóc osiągnąć poziom Force India

Green: Nowy bolid będzie podobny do zeszłorocznego

14.02.2018

Toro Rosso oraz Sauber już po pierwszych uruchomieniach silników

Haas zaprezentował swój bolid na sezon 2018

Carey: Fani muszą zaakceptować niektóre zmiany

13.02.2018

Renault celuje w zredukowanie straty do Red Bulla i McLarena

Ricciardo chce powalczyć o podium w Grand Prix Australii

Alonso pokłada duże nadzieje w silniku Renault

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Chester: Hulkenberg i Sainz pozytywnie wpływają na rozwój bolidu

Dyrektor techniczny teamu Renault chwali swych kierowców za przekazywane informacje.
Nataniel Piórkowski, 2 lutego 2018, wyświetlenia: 1135<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zdaniem Nicka Chestera podpisanie kontraktów z Nico Hulkenbergiem i Carlosem Sainzem dało Renault kierowców, którzy zapewniają cenne informacje zwrotne wykorzystywane w procesie rozwoju bolidu.

Hulkenberg dołączył do teamu z Enstone po sezonie 2016 i do GP Japonii zdobył o 34 punkty więcej od zespołowego partnera – Jolyona Palmera, który później stracił wyścigowy fotel na rzecz Sainza.

Chester – dyrektor techniczny teamu Renault Sport, chwali współpracę z oboma swymi kierowcami. „Atutem Nico jest spójność, szybkie tempo i to, że w bardzo dokładni sposób mówi o tym, z czego wynikają problemy, jakie negatywnie wpływają na tempo. Mówi: «To dla mnie najważniejsza kwestia, jeśli się z nią uporacie, to pojadę szybciej». Wiemy, że nie musimy się martwić o nic innego. To niezwykle ważne w kontekście obierania priorytetów pracy”.

„Z Carlosem jest podobnie. Zapewnia nam bardzo dobre informacje zwrotne i jest szybki. Dzięki obu naszym kierowcom dysponujemy cennymi informacjami. To generuje znaczącą różnicę”.

Sainz otrzymał zgodę na dołączenie do Renault przed ubiegłorocznym GP USA, zastępując Jolyona Palmera. W swoim debiucie w barwach francuskiego zespołu Hiszpan dowiózł do mety siódme miejsce. „Carlos od razu polubił nasz bolid. Miał wyższą przyczepność i docisk. Balans nieco się różnił, ale szybko się do tego dostosował. To bardzo dobry kierowca. Teraz mocno skupiamy się na tym, jak dostosować balans do jego oczekiwań. Pozytywnie wpłynie to na oba nasze bolidy” – zaznaczył Chester.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.02.2018  McLaren dokonał pierwszego uruchomienia silnika Renault w bolidzie MCL33
13.02.2018  Renault celuje w zredukowanie straty do Red Bulla i McLarena
13.02.2018  Ricciardo chce powalczyć o podium w Grand Prix Australii
13.02.2018  Alonso pokłada duże nadzieje w silniku Renault
10.02.2018  Abiteboul: Limit trzech silników na sezon jest pozbawiony sensu
Tagi:
Renault
Sainz C.
Hulkenberg N.

  Dodanie nowego komentarza  
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca