Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

05.12.2018

Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018

Giovinazzi: Doświadczenie z 2017 roku nie będzie pomocne w sezonie 2019

Lucas Auer dołączył do juniorskiego programu Red Bulla

Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Renault zaostrza procedury kontroli nowych części

Francuski koncern jest zdeterminowany, aby poprawić niezawodność swego silnika.
Nataniel Piórkowski, 11 stycznia 2018, wyświetlenia: 2530<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Renault zaostrzy procedury kontrolne nowych części mając na celu poprawę niezawodności swych jednostek napędowych w sezonie 2018 – zapewnia Cyril Abiteboul.

Według szacunków francuskiego koncernu, w sezonie 2017 team Renault Sport stracił 45 punktów ze względu na problemy z niezawodnością i nie był w stanie nawiązać z Williamsem walki o piąte miejsce w klasyfikacji konstruktorów.

Abiteboul podkreśla, że przed nadchodzącą kampanią Renault nie zmieni architektury silnika, ale obierze bardziej drakońskie podejście do kontroli części. „Mamy do czynienia z dużo większą stabilnością. Pod tym względem nowy silnik jest w dużym stopniu podobny do tego z poprzedniego sezonu. Dokonujemy wymiany tylko tych części, które będą miały wpływ na niezawodność, podczas gdy rok temu zmieniliśmy niemal wszystko – silnik spalinowy i systemy hybrydowe”.

„Modyfikujemy także naszą wewnętrzne procedury, aby zagwarantować bardziej drakońskie podejście w sposobie realizowania kolejnych ważnych punktów projektu i wprowadzania do użytku nowych części. Jestem przekonany, że nasza praca na hamowni jest bardzo reprezentatywna i osiągniemy dzięki niej produkt, który będzie dużo bardziej dojrzały już na starcie zimowych testów” – dodał.

Zdaniem Francuza zmniejszenie regulaminowego limitu silników do trzech na sezon doprowadzi do spadku znaczenia trybu kwalifikacyjnego. „W tym roku każdy kierowca będzie mógł skorzystać tylko z trzech silników. To ważne, bo tryb kwalifikacyjny jest połączeniem sztuczek takich jak być może spalanie oleju – co zresztą zostanie mocno ograniczone – ale także faktu niszczenia silnika. Spodziewam się, że większość producentów będzie bardziej konserwatywna w podejściu do wykorzystywania jednostki napędowej. Pracujemy jednak nad naszymi własnymi rozwiązaniami, pozwalających wydobyć wyższe osiągi na ograniczonej licznie okrążeń”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.11.2018  Markiełow weźmie udział w testach opon Pirelli z Renault
22.11.2018  Ricciardo: Przejście do Renault jest dla mnie przerażające
19.11.2018  Carlos Ghosn straci władzę w grupie Renault-Nissan-Mitsubishi
15.11.2018  Thierry Koskas zostanie nowym prezesem Renault Sport
14.11.2018  Sainz: Wątpię, że Verstappen mógł zablokować moje przejście do Red Bulla
Tagi:
Renault
Abiteboul C.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca