Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.06.2018

Alonso obawiał się utraty zwycięstwa w ostatnich godzinach Le Mans

Abiteboul: Renault prawie spełniło oczekiwania na pierwszą połowę sezonu

Leclerc: Przejście z F2 do Formuły 1 było trudniejsze niż sądziłem

17.06.2018

Toyota #8 odniosła zwycięstwo w 24-godzinnym wyścigu Le Mans

16.06.2018

GP Belgii pozostanie w kalendarzu F1 co najmniej do 2021 roku

15.06.2018

Williams nie porzuci rozwoju tegorocznego bolidu

Red Bull nie zamierza ulegać ultimatum Renault

Stefano Domenicali chwali zmiany wprowadzane w Formule 1

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Rosji

Toyota #8 wyruszy z pole position do 24h wyścigu Le Mans

14.06.2018

Carey: Nowe wyścigi F1 w USA będą odbywały się na torach ulicznych

Marko: Verstappen uciszył krytyków

Mercedes potwierdzi we Francji podpisanie nowej umowy z Hamiltonem?

AMuS: Force India otrzymało pożyczkę od FOM

Villeneuve: Lauda nie powinien porównywać mego ojca do Maksa Verstappena

Ekipa Alonso z prowizorycznym pole position do wyścigu Le Mans

13.06.2018

Hankook przystąpi do przetargu na dostawcę opon w Formule 1?

Marko: Poprawki Hondy są warte 0,3 sekundy na okrążeniu

Perez: Problemy z wyprzedzaniem wynikają z Halo oraz opon Pirelli

McLaren otwarty na wypożyczenie Norrisa do innego zespołu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Magnussen: Stawka F1 powinna być bardziej wyrównana

Duńczyk jest sfrustrowany dominacją Mercedesa, Ferrari i Red Bulla nad pozostałymi ekipami.
Nataniel Piórkowski, 22 grudnia 2017, wyświetlenia: 2500<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Kevin Magnussen przyznał, że jest sfrustrowany sytuacją, w której jedynie trzy zespoły mają szansę walczyć o rezultaty w ścisłej czołówce Formuły 1.

W dwudziestu rozegranych w tym roku wyścigach, tylko jeden raz zdarzyło się, że na podium stanął kierowca niebędący reprezentantem Mercedesa, Ferrari lub Red Bulla – doszło do tego w czerwcu, przy okazji obfitującego w niespodziewane zwroty akcji wyścigu w Baku.

„To bardzo frustrujące” – powiedział Magnussen. „Chciałbym, aby doszło pod tym względem do pewnych zmian. Oczywiście zawsze będą najlepsze zespoły, największe zespoły. To one będą zdobywać mistrzostwa i regularnie walczyć o wyniki w ścisłej czołówce. Byłoby jednak dobrze, gdyby środek stawki i mniejsze zespoły miały nieco mniejszą stratę i przy doskonałych występach mogły walczyć o coś więcej”.

„Na chwilę obecną jest tak, że możesz pojechać ponadprzeciętny wyścig, być najlepszym kierowcą na torze, dać z siebie absolutne maksimum, a i tak zajmiesz ósme miejsce – nawet jeśli twój zespół wzniesie się na wyżyny swoich możliwości. Po prostu nie masz bolidu, który pozwoliłby ci na coś więcej. Chciałbym więc trochę bardziej wyrównanej stawki” – wyjaśniał.

Oceniając swój pierwszy sezon w Haasie Magnussen przyznał: „Od pierwszego dnia czułem się tutaj jak w domu. To bardzo fajny zespół. Dobrze się tutaj czuję. Sądzę, że był to całkiem dobry rok. Mieliśmy kilka dobrych wyścigów. W niektórych mogło nam pójść lepiej, ale w 2018 dostaniemy kolejne szanse”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.05.2018  Vettel: Ciągłe zmiany w przepisach o aerodynamice są komiczne
12.05.2018  Steiner po raz kolejny broni postawy Magnussena na torze
11.05.2018  Magnussen z reprymendą po pierwszym treningu do GP Hiszpanii
11.05.2018  Gasly wybaczył Magnussenowi incydent z wyścigu w Azerbejdżanie
30.04.2018  Gasly: Magnussen to najniebezpieczniejszy kierowca z jakim się ścigałem
Tagi:
Magnussen K.
Haas
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Titheon, 22.12.2017 15:25[!]
Spójrzmy prawdzie w oczy: nawet gdyby Ferrari, Mercedes i Red Bull były słabsze, to Magnussen i tak by o podium żadne nie powalczył. Wlókł by się w ogonie tak, jak robi to teraz.
Kamikadze2000, 22.12.2017 15:29[!]
@Titheon - bredzisz... :P A skąd wiesz, że nie zdobyłby majstra w Mercu? :P Ma rację - niestety w F1 nie chodzi o wyrównaną walkę a o to, kto jest bogatszy. :P
benethor, 22.12.2017 19:15[!]
Wiem! Wprowadźmy punkty socjalne! A jesli to nie wystarczy, to wprowadźmy FanBoosta, który wywoła w losowym momencie wyścigu awarię danemu kierowcy!
Pavlos Le Paul, 22.12.2017 19:37[!]
Tak analizując wyrównanie sił odnoszę wrażenie, że skończyłoby się tak, że płakalibyśmy nad czyjąś dominacją, bo jest po prostu lepszym kierowcą od reszty.
Kamikadze2000, 23.12.2017 08:19[!]
@Pavlos Le Paul - wątpię, by tak się stało. Ale z drugiej strony, przynajmniej wartość tytułu mistrza świata kierowców miałoby jakieś sportowe znaczenie, a tak nie ma. Może nawet wprowadzono ją na IO. ;)
THC-303, 23.12.2017 11:10[!]
Cytat Kamikadze2000 :
przynajmniej wartość tytułu mistrza świata kierowców miałoby jakieś sportowe znaczenie, a tak nie ma.

Ma bardzo duże znaczenie. Na przykład taka miernota jak Massa nie ma go na koncie, a to bardzo dobrze o sportowej wartości tegoż tytułu świadczy.

Tak, wiem, wielu innych też go nie zdobyło, wielu innych nie dostało szansy w postaci bardzo dobrego bolidu, słabości głównych rywali etc. tylko po to, żeby zmarnować tę szansę własną ułomnością.
mariusz0608, 23.12.2017 12:35[!]
Jakby Magnussen był wyróżniającym się kierowcą, to trafiłby do czołowego zespołu i walczył o tytuł.
Niestety, w jego przypadku tak nie jest i nie będzie, bo to przeciętniak, jakich na przestrzeni dekad było w F1 setki.
Taki dla przykładu ALO rozpoczynał karierę w Minardi, a zdobył później 2 tytuły i jest uważany jako jeden z najlepszych w obecnej stawce.
Wtedy wszyscy szefowie czołowych zespołów widzieli, że jest to materiał na mistrza. Bił swojego zespołowego partnera na głowę.
Haas to najrozsądniej postąpiłby jeżeli wymieniłby tych swoich dwóch szoferów, bo z tej mąki chleba nie upiecze.
Jako zespól mają i pieniądze i możliwości, a w odróżnieniu od nich są i zawsze były zespoły, które nigdy nie powinny się znaleźć w F1, bo ta ich przerastała w każdym aspekcie.
xPiotreq, 23.12.2017 12:43[!]
Zgadzam się z tym. Wystarczy wrócić do sezonu 2008 (a właściwie do dowolnego innego przed 2014), kiedy to Ferrari, McLaren i BMW Sauber dysponowali najlepszymi bolidami i zapleczem technicznym, a mimo to kierowcy z niemal wszystkich innych zespołów (z wyjątkiem Force India) choć raz stanęli na podium i regularnie ustanawiali wyniki bardzo zbliżone do tych z najlepszych ekip. Powód? Oczywiście silniki hybrydowe i gigantyczne przepaści w budżetach poszczególnych stajni. Jeszcze przed 2014 stawka była zdecydowanie bardziej wyrównana. Później tylko dominacja Mercedesa z tymi ich silnikami. Stawka rozciągnęła się pod względem osiąganych czasów. Kiedyś w kwalifikacjach różnica między najlepszym i najgorszym zawodnikiem wynosiła około 2 sekundy. Teraz to nawet ponad 4 sekundy. Czy kiedyś ta stawka się wyrówna? Zobaczymy.
mariusz0608, 23.12.2017 13:04[!]
Nieprawda. Różnice w czasach sięgały 4-5 s.
Tak było niemal zawsze, wystarczy pogooglować przez chociażby ostatnie 20 lat.
Stawka się wyrówna, jeżeli będą zespoły, które będą miały wystarczające środki na utrzymanie się i ambicją ich będzie walka o podia.

W Monaco jest Grand Casino, najbardziej ekskluzywny salon gier hazardowych, jedna z wizytówek księstwa. Zjeżdżają się tam najbogatsi z całego świata, aby zostawić tam wiele milionów - dla rozrywki i emocji.
Do lokalu każdy ma wstęp, ale nikt nie marudzi, że mu brakło kasy, bo tam jest za drogo.
Czy przyszłoby komuś do głowy, żeby zamienić to w spelunkę ?
Zawsze można iść do tańszego lokalu na mieście i powygłupiać się z jednorękim...

Żeby być w F1 trzeba mieć ambicję i gest. Żeby mieć gest, trzeba mieć pieniądze.
Jest tyle innych tańszych serii.
Kamikadze2000, 23.12.2017 18:41[!]
@THC-303 - oj miałoby większe. Tak poznajemy najlepszy samochód a nie kierowcę. Akurat w 2008 Hamilton specjalnie bardziej nie zasłużyl.
Maciek znafca, 25.12.2017 01:50[!]
Zasłużył, zasłużył ;) nikt jak on nie zasłużył, kto niby bardziej? To już legendarna postać formuły 1 i wielki mistrz, nie żaden przeciętniak co dostał dobry bolid.
Kamikadze2000, 26.12.2017 09:53[!]
@Marciek znafca - za ten szereg błędów raczej niezbyt. ;) A co do wielkiego mistrza - pomijając fakt, że co sezon miał czym dokonać tych wyników, to należy docenić fakt, że to wykorzystał. ;) Dla mnie jednak nawet w trójce nie jest najlepszych w historii i nigdy nie będzie. ;)
kovalf122, 26.12.2017 12:19[!]
@Kamikadze2000
Cytat :
Dla mnie jednak nawet w trójce nie jest najlepszych w historii i nigdy nie będzie.

My to wiemy. Hamilton nawet gdyby wygrał mistrzostwo Haasem czy Sauberem, to zawsze miałbyś jakieś zastrzeżenia i ten tytuł byłby dla Ciebie solą w oku. Twoje postrzeganie Hamiltona ma wręcz wymiar groteskowy na tej stronie. Tak trudno rzetelnie i - w miarę możliwości - sprawiedliwie oceniać kierowców F1?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca