Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.09.2018

Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA

Wolff: Nie zamierzamy kupować wyścigowych foteli Oconowi i Russellowi

Leclerc pokonał 129 okrążeń pierwszego dnia testów opon

Budkowski: Renault nie jest jeszcze gotowe na walkę z Mercedesem i Ferrari

Monza i Silverstone niepewne organizacji wyścigów F1 po sezonie 2019

20.09.2018

Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw

Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce

Ocon: Nie żałuję swoich decyzji

Dan Ticktum nadal ma szansę na starty dla Toro Rosso w sezonie 2019

GP Rosji stanie się w przyszłości kolejnym nocnym wyścigiem F1?

19.09.2018

Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli

Horner: Vettel wciąż może pokonać Hamiltona w walce o tytuł

Grupa Strategiczna omówi plan standardowych części na sezon 2021

Honda zadebiutuje w Rosji z nową ewolucją jednostki napędowej?

Ferrari nie może jeszcze zadeklarować pozostania w F1 po sezonie 2020

18.09.2018

Pirelli ujawniło selekcję mieszanek ogumienia na GP Rosji

Red Bull powróci w Rosji do starszej specyfikacji silnika Renault

Zanardi: Vettel stracił szansę na wywalczenie tytułu

17.09.2018

Newey: Vettel ma problemy w radzeniu sobie z presją

Ocon spodziewa się pozostania w Force India do końca sezonu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Hamilton: Chciałbym wywalczyć tyle tytułów co Fangio

Brytyjczyk po raz kolejny zaznaczył, iż nie celuje w pobicie rekordu siedmiu mistrzostw Schumachera.
Nataniel Piórkowski, 20 grudnia 2017, wyświetlenia: 3930<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Lewis Hamilton po raz kolejny przyznał, że nie uważa, aby miał większe szanse na pobicie rekordu siedmiu mistrzowskich tytułów Michaela Schumachera. Zaznacza jednak, że jego kolejnym naturalnym celem jest wyrównanie osiągnięcia Juana Manuela Fangio.

Zdobywając tegoroczny tytuł Hamilton zrównał się w klasyfikacji wszech czasów z Alainem Prostem i Sebastianem Vettelem. Chociaż kierowca Mercedesa uważa, że w przyszłości może wyrównać osiągnięcie pięciu mistrzostw świata Fangio, to przesunięcie się przed Schumachera jest mało realnym scenariuszem.

Zapytany o to, czy jest w stanie zdobyć więcej tytułów od Schumachera, Hamilton odpowiedział: „To może być trudne. Póki co nie jestem sobie w stanie tego wyobrazić. Cztery kolejne mistrzostwa... Zdobycie tych czterech, które teraz mam na swoim koncie, zajęło mi dziesięć lat”.

„Nie wiem... Wciąż nie czuję szczególnego pragnienia, aby dorównać Michaelowi. Wyrównanie rekordu Fangio byłoby całkiem fajne, a biorąc pod uwagę, że będę ścigał się w F1 jeszcze przez co najmniej kilka lat, moim celem jest co najmniej osiągnięcie tego poziomu” – dodał.

„Nie uważam, aby liczba tytułów definiowała to kim jestem jako kierowca lub jako człowiek. Liczy się to, jak pracowałem z zespołem, jak prowadziłem bolid, jak za każdym razem wykorzystywałem jego możliwości. Moim zdaniem właśnie te czynniki mają znaczenie” – podkreślił Brytyjczyk.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.09.2018  Zanardi: Vettel stracił szansę na wywalczenie tytułu
16.09.2018  Hamilton: Zwycięstwo w Singapurze to wielka chwila dla Mercedesa
15.09.2018  Hamilton: Nie wiem jak udało mi się uzyskać ten rezultat
15.09.2018  Hamilton wystartuje z pierwszego pola do Grand Prix Singapuru
15.09.2018  Bottas chce pomóc Hamiltonowi w walce o mistrzostwo świata
Tagi:
Hamilton L.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
marios76, 22.12.2017 07:30[!]
@Falarek Rozumiem, że był to sezon pełen zwycięstw, z walką o tytuł?... ;)
@Kamikadze2000 Nie kop poniżej pasa... bo na zdrowie Ci nie wyjdzie: Jak pracował nad tym bolidem, to naprawdę pokazał moc: przez trzy sezony dawał się klepac sredniakowi, który tytuł zdobył dopiero w ostatnim sezonie startów, dzięki szeregowi "awarii" kolegi z zespołu. I w ten sposób 7<0, ewentualnie 7 <1 Taki to był mistrz- większość tytułów nielegalnym bolidem, nieuczciwie, albo rakietą w której nie miał mocnego konkurenta :D
baron, 22.12.2017 09:57[!]
Cytat :
Później w Brazylii miał problem ze skrzynią biegów.


Hamilton przez przypadek wcisnął przycisk inicjujący procedurę startową. Nie można tego nazwać pechem bo sam sobie był winny. W Chinach z kolei mógł jeszcze szybciej wjeżdżać do boksów...

Z kolei Alonso nie był wtedy lepszy. Żałosne zachowanie na Węgrzech być może kosztowało go tytuł.
Kamikadze2000, 22.12.2017 15:31[!]
@marios76 - MP4-23 też był nielegalny, bo stanowił ewolucję MP4-22, za którego McL odebrano punkty w MŚ. Teraz Merc oszukuje ze spalaniem paliwa. ;) Jak widać, żadna ekipa nie jest czysta... :D A wracając do poprzedniego komentarza, bo nie odpowiedziałem. Hamilton nie miał żadnego udziału w rozwijaniu bolidu z 2014 roku, poza wykorzystaniem go do zdobycia majstra.
mich909090, 22.12.2017 17:22[!]
@Kamikadze2000
W jakim aspekcie miał Hamilton niby rozwijać bolid? Kierowca, który nie jest inżynierem może sobie jedynie dopasowywać ustawienia pod swój styl jazdy. Więc skoro Schumacher go rozwijał to Hamilton miał gorzej bo bolid nie był do końca robiony pod niego.

@baron
To były właśnie błędy debiutanta, który był pod olbrzymią presją. Teraz już by takich błedów nie zrobił i nie robi.
marios76, 22.12.2017 21:13[!]
@Kamikadze2000 Jezeli cos stanowilo ewolucje czegos z poprzedniegk sezonu i nie zostaly zabrane punkty, to bylo to legalne. A co do spalania PALIWA to uwierz, to normalne- wszystkie silniki na czyms musza pracowac :) Co do udzialow kierowcow w rozwijaniu bolidow, to Prost tez nie rozwijal Williamsa, Senna McLarena itd... Normalne. Jakby jeszcze kierowca mial w fabryce siedziec i tloki odlewac... ;) Oj ponioslo Cie z tym postem... :)
Kamikadze2000, 23.12.2017 18:32[!]
Mich i Marios - fakty są niezbite... Schumi trafił na slaby okres Ferrari i nie miał gotowej drogi. Hamilton wręcz przeciwnie. Zawsze wyżej będę stawiać Schumiego. Życze wesołego alleluja :D
marios76, 23.12.2017 20:36[!]
@Kamikadze2000 To pisz o faktach- gosc wsiada do Ferrari i w pierwszym sezonie wywalcza 3 zwyciestwa, w drugim przegrywa tytul na wlasne zyczenie? Slabe bylo to Ferrari... Ponioslo Cie po raz kolejny. Ale spoko, jest sie z czego posmiac przed swietami, dziekuje :)

To Ferrari bylo tak slabe, ze w nastepnym sezonie omal nie wywalczyk tytulu Eddie Irvine, wyobrazasz ro sobie??? A po tych kilku chudych latach i wielu zwyciestwach (wiele wiecej niz np Alonso w Ferrari) weszli na kosmiczny i nieosiagalny poziom. Tak bylo ;)
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca