Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.04.2018

Massa: Williams ponosi konsekwencje za kierowanie się pieniędzmi

Nico Rosberg ustąpił z funkcji menedżera Roberta Kubicy

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Francji

Honda milczy w kwestii potencjalnej współpracy z Red Bullem od sezonu 2019

19.04.2018

Hulkenberg: Nigdy nie byłem w lepszej formie

Kwiat weźmie udział w testach ogumienia Pirelli

F1 dąży do znaczącego ograniczenia wykorzystywania telemetrii?

18.04.2018

Alonso niewzruszony osiągami Ferrari i Hondy

Od 2021 roku F1 może zrezygnować z limitu przepływu paliwa

Ferrari dysponuje obecnie najmocniejszym silnikiem F1?

Williams nie obawia się skutków utraty sponsora tytularnego

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek na GP Azerbejdżanu

17.04.2018

Przedstawiono propozycję zmian w przepisach na sezon 2019

Marko ostrzega Mercedesa przed zatrudnieniem Ricciardo

McLaren nie korzysta z pełnej specyfikacji tegorocznego bolidu

Jos Verstappen: Max musi więcej myśleć walcząc o pozycje

Renault pracuje nad zwiększeniem mocy silnika R.E.18

16.04.2018

Lauda: Verstappen powinien zmienić swój styl jazdy

Whiting: Verstappen będzie teraz ostrożniejszy

Horner: GP Chin pokazało, że Ricciardo powinien zostać w Red Bullu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Liberty nie wycofa się z planów wprowadzenia do F1 nowych silników

Ross Brawn odniósł się także do gróźb Ferrari o możliwym odejściu ze sportu po 2020 roku.
Nataniel Piórkowski, 11 grudnia 2017, wyświetlenia: 1911<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Ross Brawn podkreśla, że Liberty nie wycofa się z planów wprowadzenia do Formuły 1 nowych jednostek napędowych od sezonu 2021.

Po tym jak władze sportu ogłosiły zarys przyszłych przepisów silnikowych, Ferrari, Mercedes i Renault wyraziły swoje niezadowolenie z przedstawionych propozycji. Szczególnie ostra krytyka popłynęła pod adresem Liberty Media ze strony prezesa Fiat Chrysler Automobiles – Sergio Marchionne.

„Byłem dość mocno zaskoczony tymi reakcjami” – przyznał Brawn. „Brałem udział w kilku spotkaniach i sądziłem, że wyznaczyliśmy jasny kierunek. Wyrażono jednomyślną zgodę w sprawie celów, jakie powinny zostać osiągnięte z kolejną generacją silników. Bazowaliśmy na tym tworząc nowe przepisy”.

„To jak restauracja, w której komuś smakuje przystawka, ale nie główne dania lub odwrotnie. Z tego względu toczą się kolejne rozmowy. Jeśli producenci przedstawią lepsze rozwiązania, to jesteśmy na nie otwarci, ale pozostawienie obecnych jednostek napędowych nie chodzi w grę” – podkreślił Brytyjczyk zaznaczając, że „60-70%” fanów F1 domaga się głośniejszych i bardziej spektakularnych silników.

Odnosząc się do gróźb Ferrari o możliwym odejściu ze sportu, Brawn stwierdził: „Oczywiście nie chcemy stracić Ferrari. Ferrari czerpie korzyści z F1, a F1 czerpie korzyści z Ferrari. Każde partnerstwo ma jednak swoje granice. To kwestia tego, co może zaakceptować Ferrari i co może zaakceptować F1. Chcemy znaleźć rozwiązania, które zapewnią, że wszyscy pozostaną w F1. Na pewno nie chcemy stracić żadnej z najbardziej rozpoznawalnych stajni. Są one istotną częścią F1 – musimy je szanować i wysłuchiwać ich głosów”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
12.04.2018  Brawn: GP Bahrajnu pokazało, że w F1 funkcjonują dwie ligi zespołów
08.04.2018  Brawn: Być może warto rozważyć pomysł organizacji wyścigów kwalifikacyjnych
19.03.2018  Brawn: Przyszłe bolidy Formuły 1 będą lżejsze
05.03.2018  Brawn: Chcemy, aby F1 była sprawiedliwa dla wszystkich zespołów
01.03.2018  Liberty przygotowuje się do ogłoszenia kolejnych zmian w F1
Tagi:
Brawn R.
Przepisy
Liberty Media
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
baron, 11.12.2017 10:41[!]
Ciekawe gdzie Ferrari ucieknie? Do Formuły E?
rno2, 11.12.2017 10:48[!]
@baron
Ferrari nie ma gdzie uciec i to oni, a nie F1 stracą najwięcej na wycofaniu się z mistrzostw. Dlatego mam nadzieję, że Liberty Media wraz z FIA będą po kolei likwidować te wszystkie dziadowskie przywileje dla najbogatszych i nie ugną się pod szantażami koncernów.
W ogóle to szacunek dla Rossa Brawna, że w 100% poświęca się LM i nie patrzy przez różowe okulary na Ferrari jako ich były pracownik.
Co do silników - szkoda, że władze przed wprowadzeniem hybryd nie zreflektowały się, że widzowie oczekują głośnych silników, a nie odkurzaczy.
Ferrari też płakało przy przejściu z V8 na V6, więc trzeba podtrzymać tradycję :-)
christoff.w, 13.12.2017 05:40[!]
Nie wchodzi w grę a nie "nie chodzi w grę" ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca