Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

12.07.2018

Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku

Vandoorne: McLaren nie spisuje na straty obecnego sezonu

Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami

11.07.2018

Kubica: Miałem podpisany kontrakt z Ferrari na sezon 2012

Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault

Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1

Alonso nie jest przekonany co do propozycji zmiany systemu punktowego F1

Brawn: Pracujemy nad nową umową dla Silverstone

10.07.2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Liberty nie wycofa się z planów wprowadzenia do F1 nowych silników

Ross Brawn odniósł się także do gróźb Ferrari o możliwym odejściu ze sportu po 2020 roku.
Nataniel Piórkowski, 11 grudnia 2017, wyświetlenia: 1943<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Ross Brawn podkreśla, że Liberty nie wycofa się z planów wprowadzenia do Formuły 1 nowych jednostek napędowych od sezonu 2021.

Po tym jak władze sportu ogłosiły zarys przyszłych przepisów silnikowych, Ferrari, Mercedes i Renault wyraziły swoje niezadowolenie z przedstawionych propozycji. Szczególnie ostra krytyka popłynęła pod adresem Liberty Media ze strony prezesa Fiat Chrysler Automobiles – Sergio Marchionne.

„Byłem dość mocno zaskoczony tymi reakcjami” – przyznał Brawn. „Brałem udział w kilku spotkaniach i sądziłem, że wyznaczyliśmy jasny kierunek. Wyrażono jednomyślną zgodę w sprawie celów, jakie powinny zostać osiągnięte z kolejną generacją silników. Bazowaliśmy na tym tworząc nowe przepisy”.

„To jak restauracja, w której komuś smakuje przystawka, ale nie główne dania lub odwrotnie. Z tego względu toczą się kolejne rozmowy. Jeśli producenci przedstawią lepsze rozwiązania, to jesteśmy na nie otwarci, ale pozostawienie obecnych jednostek napędowych nie chodzi w grę” – podkreślił Brytyjczyk zaznaczając, że „60-70%” fanów F1 domaga się głośniejszych i bardziej spektakularnych silników.

Odnosząc się do gróźb Ferrari o możliwym odejściu ze sportu, Brawn stwierdził: „Oczywiście nie chcemy stracić Ferrari. Ferrari czerpie korzyści z F1, a F1 czerpie korzyści z Ferrari. Każde partnerstwo ma jednak swoje granice. To kwestia tego, co może zaakceptować Ferrari i co może zaakceptować F1. Chcemy znaleźć rozwiązania, które zapewnią, że wszyscy pozostaną w F1. Na pewno nie chcemy stracić żadnej z najbardziej rozpoznawalnych stajni. Są one istotną częścią F1 – musimy je szanować i wysłuchiwać ich głosów”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.07.2018  Brawn: Pracujemy nad nową umową dla Silverstone
13.06.2018  Perez: Problemy z wyprzedzaniem wynikają z Halo oraz opon Pirelli
30.05.2018  Brawn odpiera krytykę pod adresem Grand Prix Monako
12.04.2018  Brawn: GP Bahrajnu pokazało, że w F1 funkcjonują dwie ligi zespołów
08.04.2018  Brawn: Być może warto rozważyć pomysł organizacji wyścigów kwalifikacyjnych
Tagi:
Brawn R.
Przepisy
Liberty Media
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
baron, 11.12.2017 10:41[!]
Ciekawe gdzie Ferrari ucieknie? Do Formuły E?
rno2, 11.12.2017 10:48[!]
@baron
Ferrari nie ma gdzie uciec i to oni, a nie F1 stracą najwięcej na wycofaniu się z mistrzostw. Dlatego mam nadzieję, że Liberty Media wraz z FIA będą po kolei likwidować te wszystkie dziadowskie przywileje dla najbogatszych i nie ugną się pod szantażami koncernów.
W ogóle to szacunek dla Rossa Brawna, że w 100% poświęca się LM i nie patrzy przez różowe okulary na Ferrari jako ich były pracownik.
Co do silników - szkoda, że władze przed wprowadzeniem hybryd nie zreflektowały się, że widzowie oczekują głośnych silników, a nie odkurzaczy.
Ferrari też płakało przy przejściu z V8 na V6, więc trzeba podtrzymać tradycję :-)
christoff.w, 13.12.2017 05:40[!]
Nie wchodzi w grę a nie "nie chodzi w grę" ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca