Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Liberty nie wycofa się z planów wprowadzenia do F1 nowych silników

Ross Brawn odniósł się także do gróźb Ferrari o możliwym odejściu ze sportu po 2020 roku.
Nataniel Piórkowski, 11 grudnia 2017, wyświetlenia: 2003<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Ross Brawn podkreśla, że Liberty nie wycofa się z planów wprowadzenia do Formuły 1 nowych jednostek napędowych od sezonu 2021.

Po tym jak władze sportu ogłosiły zarys przyszłych przepisów silnikowych, Ferrari, Mercedes i Renault wyraziły swoje niezadowolenie z przedstawionych propozycji. Szczególnie ostra krytyka popłynęła pod adresem Liberty Media ze strony prezesa Fiat Chrysler Automobiles – Sergio Marchionne.

„Byłem dość mocno zaskoczony tymi reakcjami” – przyznał Brawn. „Brałem udział w kilku spotkaniach i sądziłem, że wyznaczyliśmy jasny kierunek. Wyrażono jednomyślną zgodę w sprawie celów, jakie powinny zostać osiągnięte z kolejną generacją silników. Bazowaliśmy na tym tworząc nowe przepisy”.

„To jak restauracja, w której komuś smakuje przystawka, ale nie główne dania lub odwrotnie. Z tego względu toczą się kolejne rozmowy. Jeśli producenci przedstawią lepsze rozwiązania, to jesteśmy na nie otwarci, ale pozostawienie obecnych jednostek napędowych nie chodzi w grę” – podkreślił Brytyjczyk zaznaczając, że „60-70%” fanów F1 domaga się głośniejszych i bardziej spektakularnych silników.

Odnosząc się do gróźb Ferrari o możliwym odejściu ze sportu, Brawn stwierdził: „Oczywiście nie chcemy stracić Ferrari. Ferrari czerpie korzyści z F1, a F1 czerpie korzyści z Ferrari. Każde partnerstwo ma jednak swoje granice. To kwestia tego, co może zaakceptować Ferrari i co może zaakceptować F1. Chcemy znaleźć rozwiązania, które zapewnią, że wszyscy pozostaną w F1. Na pewno nie chcemy stracić żadnej z najbardziej rozpoznawalnych stajni. Są one istotną częścią F1 – musimy je szanować i wysłuchiwać ich głosów”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
04.01.2019  Brawn: Red Bull musi pomagać Hondzie w zrozumieniu realiów F1
03.01.2019  F1 proponuje zakaz testów wyścigowych opon podczas piątkowych treningów
20.12.2018  Władze Londynu gotowe rozważyć pomysł organizacji wyścigu F1
20.12.2018  Brawn: Leclerc nie będzie tak uprzejmy wobec Vettela jak Raikkonen
18.12.2018  Brawn: Alonso nie odniósł tak wielu sukcesów na ile pozwalał mu talent
Tagi:
Brawn R.
Przepisy
Liberty Media
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
baron, 11.12.2017 10:41[!]
Ciekawe gdzie Ferrari ucieknie? Do Formuły E?
rno2, 11.12.2017 10:48[!]
@baron
Ferrari nie ma gdzie uciec i to oni, a nie F1 stracą najwięcej na wycofaniu się z mistrzostw. Dlatego mam nadzieję, że Liberty Media wraz z FIA będą po kolei likwidować te wszystkie dziadowskie przywileje dla najbogatszych i nie ugną się pod szantażami koncernów.
W ogóle to szacunek dla Rossa Brawna, że w 100% poświęca się LM i nie patrzy przez różowe okulary na Ferrari jako ich były pracownik.
Co do silników - szkoda, że władze przed wprowadzeniem hybryd nie zreflektowały się, że widzowie oczekują głośnych silników, a nie odkurzaczy.
Ferrari też płakało przy przejściu z V8 na V6, więc trzeba podtrzymać tradycję :-)
christoff.w, 13.12.2017 05:40[!]
Nie wchodzi w grę a nie "nie chodzi w grę" ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca