Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.02.2018

Robert Kubica weźmie udział w pierwszych testach w Barcelonie

Rowland będzie pełnił funkcję młodego kierowcy Williamsa w sezonie 2018

Boullier: McLaren nie poszedł na kompromisy projektując bolid MCL33

Brown: Nowe malowanie bolidu pokazuje, że McLaren słucha swoich fanów

McLaren przedstawił bolid MCL33 w pomarańczowych barwach

22.02.2018

Raikkonen jako pierwszy przetestuje SF71H

Force India dementuje spekulacje o potencjalnej sprzedaży

Ferrari pokazało tegoroczny bolid - SF71H

Galeria: Shakedown Mercedesa W09

Wolff nie jest zadowolony z wyglądu systemu Halo

Wehrlein i Russell będą w tym roku rezerwowymi kierowcami Mercedesa

Mercedes oficjalnie zaprezentował bolid W09 EQ Power+

Pierwsze zdjęcie McLarena MCL33 wyciekło do internetu

Bolid W09 Mercedesa zadebiutował na torze

Vasseur: Umowa z Alfą Romeo zwiększa atrakcyjność Saubera

Mansell: Hamilton i Mercedes są faworytami do tytułów

21.02.2018

Rich Energy nie zostanie nowym właścicielem Force India

Toro Rosso opublikowało pierwsze zdjęcie modelu STR13

Bolidy Saubera i Toro Rosso zadebiutowały na torze

Nikita Mazepin jako pierwszy przetestuje nowy bolid Force India

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Aston Martin zatrudnił kolejnego inżyniera z przeszłością w Formule 1

Do Luki Marmoriniego dołączył Joerg Ross, były szef mechaników odpowiedzialnych za silniki Ferrari.
Mateusz Szymkiewicz, 1 grudnia 2017, wyświetlenia: 1946<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Aston Martin zatrudnił kolejnego inżyniera z przeszłością w Formule 1, rozpoczynając pracę nad konceptem silnika na sezon 2021.

Brytyjski producent samochodów poważnie rozważa wejście do Formuły 1 w roli dostawcy układów napędowych. Aktualnie Aston Martin współpracuje z Red Bull Racing jako jego sponsor tytularny i niewykluczone, że w przyszłości współpraca ta będzie mogła zostać poszerzona o dostawy silników.

Kilka tygodni temu potwierdzono, że Aston Martin zatrudnił w roli konsultanta byłego szefa działu silników Ferrari – Lukę Marmoriniego. Teraz z kolei poinformowano, że Włoch otrzymał pełen angaż i będzie koordynował działania związane z konceptem silnika na sezon 2021.

Starania Marmoriniego będzie wspierał Joerg Ross, który w latach 2004-2007 był szefem mechaników Ferrari odpowiedzialnych za obsługę układów napędowych. Ross dołączył do Astona w sierpniu tego roku, lecz początkowo zajmował się samochodami drogowymi.

„Zatrudniłem Lukę [Marmoriniego] na pełny etat, by pomógł nam w rozwoju konceptu silnika” – powiedział Andy Palmer, dyrektor zarządzający Aston Martina. „Mamy również Joerga Rossa, który pracuje przy naszym silniku, a także jest byłym członkiem zespołu F1 Ferrari. On także będzie pracował przy naszym projekcie F1. Mamy więc dwie osoby, które zaczynają myśleć o naszym koncepcie. Luca rozpoczął swoje rozważania w ubiegłym tygodniu, więc są to dopiero pierwsze dni. Jest to jednak świetny facet, którego mamy u siebie i analizuje on, z kim powinien pracować i kto dla nas powinien pracować, co pozwoli nam zaoszczędzić nieco czasu”.

Palmer przyznał również, że jest zaskoczony negatywnymi opiniami Mercedesa, Ferrari oraz Renault na temat propozycji zmian w jednostkach od sezonu 2021. „Jestem zaskoczony, że w tej chwili wyrażają się tak głośno, ponieważ na dotychczasowych spotkaniach wszystko było całkiem dobrze sygnalizowane. Nie wiem czy są zaskoczeni, ale nie uważam, by to była jakaś wielka niespodzianka. Mimo to każdy w pokoju zgodził się z tym, że sport jest zepsuty, a my musimy przywrócić rozrywkę. Ona z kolei opiera się o rywalizację kierowców, a nie o odzyskiwanie energii cieplnej”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.01.2018  Aston Martin zainteresowany współpracą z Cosworthem przy projekcie F1
02.01.2018  Kilka zespołów Formuły 1 zainteresowanych jednostkami Aston Martina
30.11.2017  Brawn chciałby kolejnych producentów samochodów w Formule 1
03.11.2017  Aston Martin zadowolony z planów nowego silnika dla F1
17.10.2017  Luca Marmorini został konsultantem Aston Martina
Tagi:
Aston Martin

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca