Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.02.2018

Sezon 2018: Co nowego nas czeka w Formule 1?

Kubica jako pierwszy sprawdzi na torze nowy bolid Williamsa

Ricciardo rozpocznie przygotowania do sezonu z Red Bullem

Renault nie przedstawiło we wtorek rzeczywistego bolidu R.S.18

Alonso: Nadchodzą dobre czasy dla McLarena

Galeria: Shakedown Saubera C37

Wolff liczy na szybkie sfinalizowanie rozmów w sprawie umowy Hamiltona

23.02.2018

Robert Kubica weźmie udział w pierwszych testach w Barcelonie

Rowland będzie pełnił funkcję młodego kierowcy Williamsa w sezonie 2018

Boullier: McLaren nie poszedł na kompromisy projektując bolid MCL33

Brown: Nowe malowanie bolidu pokazuje, że McLaren słucha swoich fanów

McLaren przedstawił bolid MCL33 w pomarańczowych barwach

22.02.2018

Raikkonen jako pierwszy przetestuje SF71H

Force India dementuje spekulacje o potencjalnej sprzedaży

Ferrari pokazało tegoroczny bolid - SF71H

Galeria: Shakedown Mercedesa W09

Wolff nie jest zadowolony z wyglądu systemu Halo

Wehrlein i Russell będą w tym roku rezerwowymi kierowcami Mercedesa

Mercedes oficjalnie zaprezentował bolid W09 EQ Power+

Pierwsze zdjęcie McLarena MCL33 wyciekło do internetu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Brawn chciałby kolejnych producentów samochodów w Formule 1

Dyrektor ds. sportowych zdradził, że liczy na dołączenie Porsche, Aston Martina i Lamborghini.
Mateusz Szymkiewicz, 30 listopada 2017, wyświetlenia: 2136<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Ross Brawn zdradził, że chciałby zobaczyć kolejnych producentów samochodów zaangażowanych w Formułę 1.

Aktualnie Mercedes, Ferrari, Renault oraz Honda są jedynymi koncernami, które posiadają gotowe hybrydowe jednostki V6. Od dłuższego czasu spekuluje się, iż grono to mogą powiększyć m.in. Porsche oraz Aston Martin, lecz wcześniej konieczna byłaby zmiana przepisów dotycząca budowy układów napędowych.

Jak przyznał dyrektor F1 ds. sportowych – Ross Brawn, projekt zmian na sezon 2021 został przygotowany z myślą właśnie o nowych producentach. „Jest kilku producentów klasy premium, których chciałbym zobaczyć w Formule 1. Porsche jest jednym z nich, ale również Aston Martin oraz Lamborghini. To dlatego musimy stworzyć środowisko, które będzie atrakcyjne dla nich. Gwarantuję wam, że obecnie żaden koncern nie jest zainteresowany rozpoczęciem projektu przy obecnych jednostkach napędowych. To dlatego musimy sprawić, by stały się one tańsze oraz prostsze” – powiedział Brytyjczyk.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.02.2018  Brawn: Liberty stawia fanów na pierwszym miejscu
16.02.2018  Brawn: W najbliższym czasie DRS nie zniknie z Formuły 1
19.01.2018  Pirelli chce w tym roku zakończyć rozmowy na temat nowej umowy z F1
10.01.2018  Brawn: Nie chcemy zmieniać długości weekendu Grand Prix
11.12.2017  Liberty nie wycofa się z planów wprowadzenia do F1 nowych silników
Tagi:
Brawn R.
F1 ogólnie
Aston Martin
Lamborghini
Porsche

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rno2, 30.11.2017 09:25[!]
Póki co nowi producenci to lekka fikcja - wchodzą Aston Martin i Alfa Romeo, ale tylko jako naklejki, a nie faktycznie zaangażowanie producenci...
marcelo92, 30.11.2017 10:21[!]
Porsche jest zainteresowane wejsciem do F1 od przynajmniej 15 lat.
gpjano, 30.11.2017 14:12[!]
Jak sobie pomyślę ile zła narobiono zmianą silników w 2014 r. :(
W 2013 roku były 2,4litra, V8
w 2014 roku już 1,6 litra, V6 ale do tego dodane MGU-K, MGU-H, limity przepływu i zużycia paliwa, turbo...
i to wszystko w czasach oszczędności, żeby było taniej... śmiech na sali.
Niestety do tej pory odczuwa się skutki tych radykalnych zmian. Powinno się takie zmiany wprowadzać stopniowo, pojedynczo a nie tak raptownie. Nic dziwnego, że producenci nie chcą wchodzić w takie bagno. Po doświadczeniach Hondy szanse topnieją jeszcze bardziej.
Teraz próbują rezygnować ze zmian, które sami wprowadzili.
To samo dotyczy systemu "Halo" - nikt go nie chce, zostanie wprowadzony, i już słychać, że nie będzie taki wspaniały więc może z niego zrezygnują...
WrobelGP, 30.11.2017 15:29[!]
Jeśli mam być szczery to osobiście wolałbym więcej zespołów prywatnych, a nowych producentów w roli dostawców silników. Prywatne zespoły z reguły nie zwijają manatek po paru nieudanych sezonach. No, chyba, że w międzyczasie splajtują.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca