Uwaga: Otworzy貫 t stron z innego adresu, ni zalecany i z tego powodu mo瞠sz do鈍iadczy problem闚 z logowaniem.

Prawid這wy adres serwisu Wyprzed Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest te bez www. z przodu)
F1 2018AustraliaBahrajnChinyAzerbejd瘸n HiszpaniaMonakoKanadaFrancjaAustriaWielka BrytaniaNiemcyW璕ryBelgiaW這chySingapurRosjaJaponiaUSAMeksykBrazyliaAbu Zabi
  Logowanie (serwis)
U篡tkownik:Has這:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomo軼i
Wyszukiwarka wiadomo軼i

  Najnowsze wiadomo軼i

17.12.2018

Grosjean: F1 potrzebuje wi璚ej takich zespo堯w jak Haas

Vettel nie jest fanem elektrycznych samochod闚

Leclerc chcia造 wygra w przysz造m roku dwa wy軼igi Grand Prix

Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa

Vasseur: Ericsson dokona olbrzymich post瘼闚 w sezonie 2018

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywacj, by 軼iga si dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osi庵i na poziomie Ocona

Monza chce otrzyma 100 milion闚 euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski do陰czenia do Akademii Kierowc闚 Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia zwi您ane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespo造 odrzuci造 propozycj likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powr鏒 do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin zosta zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas we幟ie udzia w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl do陰czy wkr鏒ce do McLarena

Binotto otrzyma oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przysz這嗆 GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

Wi璚ej wiadomo軼i

  Archiwum 2017
PnWtCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Todt: Zespo造 same g這sowa造 za ograniczeniem regulaminowej puli silnik闚

"Teraz nie mamy jednomy郵no軼i, wi璚 zostajemy przy trzech jednostkach".
Nataniel Pi鏎kowski, 27 listopada 2017, wy鈍ietlenia: 1598<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef FIA – Jean Todt zasugerowa, 瞠 zespo造 Formu造 1 nie powinny narzeka na ograniczenie regulaminowej puli silnik闚, gdy pewien czas temu same g這sowa造 za takim rozwi您aniem, a w ostatnim czasie nie osi庵n窸y wymaganej jednomy郵no軼i, aby zmieni przepisy.

Od kolejnego sezonu ka盥y kierowca b璠zie m鏬 bezkarnie u篡 tylko trzech silnik闚 spalinowych i generator闚 odpowiadaj帷ych za odzyskiwanie energii termicznej (MGU-H). Regulaminowa liczba pozosta造ch komponent闚 – generatora odpowiadaj帷ego za odzyskiwanie energii kinetycznej (MGU-K), uk豉du magazynowania energii oraz elektroniki steruj帷ej – zostanie ograniczona do dw鏂h.

Komentuj帷 krytyczne opinie ze strony Red Bulla i McLarena, Todt wyja郾ia: „Zadecydowano o tym na drodze konsensusu. Wszystkie strony uzna造, 瞠 z豉manie przepis闚 b璠zie wi您a這 si z kar cofni璚ia na starcie. Mamy to co mamy. Niekt鏎e zespo造 narzekaj, 瞠 w przysz造m roku b璠zie obowi您ywa limit trzech silnik闚 na sezon. C騜, tak zadecydowano. Pami皻am, 瞠 byli nawet ludzie, kt鏎zy zastanawiali si, czy nie mo積a by這by wprowadzi ograniczenia do jednej jednostki na sezon”.

„To nic nowego. Ju kilka lat temu ustalono, jak ma wygl康a ta kwestia w sezonie 2018. Odbyli鄉y troch spotka ze wszystkimi zespo豉mi. Spos鏏 w jaki tworzone s przepisy, w jaki wykonywana jest w豉dza, definiuje, 瞠 w celu przywr鏂enia limitu czterech silnik闚 na sezon 2018 wymagana jest jednomy郵no嗆. Teraz nie mamy jednomy郵no軼i, wi璚 zostajemy przy trzech jednostkach” – doda Francuz, kt鏎y mo瞠 by ju pewien zapewnienia sobie kolejnej kadencji na stanowisku szefa Federacji.

Todt przypomnia, 瞠 ograniczenie regulaminowej puli silnik闚 by這 jednym z pierwszych posuni耩 zmierzaj帷ych ku ograniczeniu koszt闚, jakie ponosz zespo造 klienckie. „Nie ulega w徠pliwo軼i, 瞠 Formu豉 1 jest zbyt droga. Istnieje zbyt wielka przepa嗆 pomi璠zy ma造mi i du篡mi teamami. Zadecydowali鄉y wi璚, 瞠 ze wzgl璠u na koszty ograniczymy liczb silnik闚, zapewniaj帷 prywatnym zespo這m dostawy jednostek po ni窺zych cenach”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
05.10.2018  Todt: Bottas wykaza si wi瘯szym zdyscyplinowaniem ni Barichello
10.09.2018  Todt: Marchionne coraz bardziej pozytywnie ocenia przysz這嗆 F1
07.09.2018  Todt nie ma nic przeciwko planom powi瘯szania kalendarza F1
06.09.2018  Todt: M闚ienie, 瞠 F1 mog豉by przej嗆 na silniki elektryczne to nonsens
05.09.2018  Todt: W sezonie 2021 w F1 nie pojawi si nowi producenci silnik闚
Tagi:
Todt J.
Przepisy
F1 og鏊nie

  Komentarze  
Strony  •  1 Od鈍ie T- T+
Masio, 27.11.2017 21:21[!]
Ciekawi mnie kt鏎e ekipy g這sowa造 za...
W, 27.11.2017 22:10[!]
Zastanawiam si, czy poza pieni璠zmi kto tam w og鏊e rz康zi. ;-)
Strony  •  1 Od鈍ie T- T+
Komentowanie tej wiadomo軼i zosta這 zablokowane  |  Forum Wyprzed mnie!





F1WM.plAktualno軼i, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artyku造, S這wniczek poj耩 F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespo造, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolid闚, Dostawcy silnik闚, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualno軼i, Profil kierowcy, Osi庵ni璚ia, Daniele Morelli (mened瞠r), Statystyki kierowcy, Historia start闚 z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis po鈍i璚ony F1 i innym seriom wy軼igowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrze穎ne
Kana RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzed Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatno軼i  •  Reklama i wsp馧praca