Uwaga: Otworzy貫 t stron z innego adresu, ni zalecany i z tego powodu mo瞠sz do鈍iadczy problem闚 z logowaniem.

Prawid這wy adres serwisu Wyprzed Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest te bez www. z przodu)
F1 2018AustraliaBahrajnChinyAzerbejd瘸n HiszpaniaMonakoKanadaFrancjaAustriaWielka BrytaniaNiemcyW璕ryBelgiaW這chySingapurRosjaJaponiaUSAMeksykBrazyliaAbu Zabi
  Logowanie (serwis)
U篡tkownik:Has這:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomo軼i
Wyszukiwarka wiadomo軼i

  Najnowsze wiadomo軼i

22.06.2018

Mercedes nie korzysta jeszcze z maksymalnych osi庵闚 nowego silnika

Horner: Red Bull nie b璠zie narzuca Hondzie 瘸dnych ogranicze

Mercedes potwierdzi wprowadzenie nowej specyfikacji silnika

Vettel: Nie mamy problem闚 z bolidem

Hamilton najszybszy r闚nie w drugim treningu przed GP Francji

Ericsson nie przyst徙i do drugiego treningu we Francji

Hamilton najszybszy w pierwszym treningu do Grand Prix Francji

Verstappen: Honda nie daje powod闚 do niepokoju

Whiting odpiera krytyk nawierzchni toru Paul Ricard

Kierowcy Mercedesa mog nie otrzyma we Francji nowej specyfikacji silnika

21.06.2018

Ricciardo: Perspektywa start闚 dla Renault i McLarena jest zach璚aj帷a

Palmer: Partnerstwo Red Bulla i Hondy nie stworzy konfliktu z Aston Martinem

Motorsport.com: Ferrari jest zdecydowane na zatrudnienie Leclerca

Daniel Ricciardo otrzyma propozycj start闚 od McLarena

Pirelli dokona這 wyboru mieszanek ogumienia na GP Belgii i GP Japonii

Vettel nie obawia si powrotu do opon z cie雟zym bie積ikiem

Ocon gotowy do陰czy do fabrycznego zespo逝 Mercedesa

20.06.2018

Honda - od katastrofy z McLarenem do umowy z Red Bullem

Abiteboul: Chcemy by Red Bull 瘸這wa zako鎍zenia wsp馧pracy z Renault

Dwie strefy DRS podczas Grand Prix Francji na Paul Ricard

Wi璚ej wiadomo軼i

  Archiwum 2017
PnWtCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Todt: Zespo造 same g這sowa造 za ograniczeniem regulaminowej puli silnik闚

"Teraz nie mamy jednomy郵no軼i, wi璚 zostajemy przy trzech jednostkach".
Nataniel Pi鏎kowski, 27 listopada 2017, wy鈍ietlenia: 1533<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef FIA – Jean Todt zasugerowa, 瞠 zespo造 Formu造 1 nie powinny narzeka na ograniczenie regulaminowej puli silnik闚, gdy pewien czas temu same g這sowa造 za takim rozwi您aniem, a w ostatnim czasie nie osi庵n窸y wymaganej jednomy郵no軼i, aby zmieni przepisy.

Od kolejnego sezonu ka盥y kierowca b璠zie m鏬 bezkarnie u篡 tylko trzech silnik闚 spalinowych i generator闚 odpowiadaj帷ych za odzyskiwanie energii termicznej (MGU-H). Regulaminowa liczba pozosta造ch komponent闚 – generatora odpowiadaj帷ego za odzyskiwanie energii kinetycznej (MGU-K), uk豉du magazynowania energii oraz elektroniki steruj帷ej – zostanie ograniczona do dw鏂h.

Komentuj帷 krytyczne opinie ze strony Red Bulla i McLarena, Todt wyja郾ia: „Zadecydowano o tym na drodze konsensusu. Wszystkie strony uzna造, 瞠 z豉manie przepis闚 b璠zie wi您a這 si z kar cofni璚ia na starcie. Mamy to co mamy. Niekt鏎e zespo造 narzekaj, 瞠 w przysz造m roku b璠zie obowi您ywa limit trzech silnik闚 na sezon. C騜, tak zadecydowano. Pami皻am, 瞠 byli nawet ludzie, kt鏎zy zastanawiali si, czy nie mo積a by這by wprowadzi ograniczenia do jednej jednostki na sezon”.

„To nic nowego. Ju kilka lat temu ustalono, jak ma wygl康a ta kwestia w sezonie 2018. Odbyli鄉y troch spotka ze wszystkimi zespo豉mi. Spos鏏 w jaki tworzone s przepisy, w jaki wykonywana jest w豉dza, definiuje, 瞠 w celu przywr鏂enia limitu czterech silnik闚 na sezon 2018 wymagana jest jednomy郵no嗆. Teraz nie mamy jednomy郵no軼i, wi璚 zostajemy przy trzech jednostkach” – doda Francuz, kt鏎y mo瞠 by ju pewien zapewnienia sobie kolejnej kadencji na stanowisku szefa Federacji.

Todt przypomnia, 瞠 ograniczenie regulaminowej puli silnik闚 by這 jednym z pierwszych posuni耩 zmierzaj帷ych ku ograniczeniu koszt闚, jakie ponosz zespo造 klienckie. „Nie ulega w徠pliwo軼i, 瞠 Formu豉 1 jest zbyt droga. Istnieje zbyt wielka przepa嗆 pomi璠zy ma造mi i du篡mi teamami. Zadecydowali鄉y wi璚, 瞠 ze wzgl璠u na koszty ograniczymy liczb silnik闚, zapewniaj帷 prywatnym zespo這m dostawy jednostek po ni窺zych cenach”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.05.2018  FIA oczy軼i豉 Ferrari z podejrze o 豉manie przepis闚 dotycz帷ych baterii
26.05.2018  Ecclestone: Todt zaniedbuje Formu喚 1
22.05.2018  Todt popiera plany rezygnacji z wykorzystywania MGU-H w F1
18.05.2018  Todt broni zmian w przepisach technicznych na sezon 2019
16.05.2018  Todt liczy, 瞠 Ferrari przestanie wkr鏒ce grozi odej軼iem z F1
Tagi:
Todt J.
Przepisy
F1 og鏊nie

  Komentarze  
Strony  •  1 Od鈍ie T- T+
Masio, 27.11.2017 21:21[!]
Ciekawi mnie kt鏎e ekipy g這sowa造 za...
W, 27.11.2017 22:10[!]
Zastanawiam si, czy poza pieni璠zmi kto tam w og鏊e rz康zi. ;-)
Strony  •  1 Od鈍ie T- T+
Komentowanie tej wiadomo軼i zosta這 zablokowane  |  Forum Wyprzed mnie!





F1WM.plAktualno軼i, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artyku造, S這wniczek poj耩 F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespo造, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolid闚, Dostawcy silnik闚, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualno軼i, Profil kierowcy, Osi庵ni璚ia, Daniele Morelli (mened瞠r), Statystyki kierowcy, Historia start闚 z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis po鈍i璚ony F1 i innym seriom wy軼igowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrze穎ne
Kana RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzed Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatno軼i  •  Reklama i wsp馧praca