Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.09.2018

Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce

Ocon: Nie żałuję swoich decyzji

Dan Ticktum nadal ma szansę na starty dla Toro Rosso w sezonie 2019

GP Rosji stanie się w przyszłości kolejnym nocnym wyścigiem F1?

19.09.2018

Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli

Horner: Vettel wciąż może pokonać Hamiltona w walce o tytuł

Grupa Strategiczna omówi plan standardowych części na sezon 2021

Honda zadebiutuje w Rosji z nową ewolucją jednostki napędowej?

Ferrari nie może jeszcze zadeklarować pozostania w F1 po sezonie 2020

18.09.2018

Pirelli ujawniło selekcję mieszanek ogumienia na GP Rosji

Red Bull powróci w Rosji do starszej specyfikacji silnika Renault

Zanardi: Vettel stracił szansę na wywalczenie tytułu

17.09.2018

Newey: Vettel ma problemy w radzeniu sobie z presją

Ocon spodziewa się pozostania w Force India do końca sezonu

Whiting: Grosjean dopuścił się rażącego zignorowania niebieskich flag

Vasseur: Raikkonen będzie wielkim atutem Saubera

Pascal Wehrlein dołączy do Toro Rosso w sezonie 2019?

GP Singapuru: weekend w obiektywie

GP Singapuru: opony użyte w wyścigu

16.09.2018

Grosjean otrzymał dwa punkty karne za ignorowanie niebieskich flag

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Grosjean: Powrót Palmera do startów w F1 nie jest niemożliwy

Francuz przypomina swoją własną historię i debiut w F1 w trakcie sezonu 2009.
Nataniel Piórkowski, 13 października 2017, wyświetlenia: 2222<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Romain Grosjean uważa, że Jolyon Palmer może w przyszłości powrócić do startów F1. Przyznaje jednak, że ze względu na małą liczbę wakatów może się to okazać ciężkim wyzwaniem.

Grand Prix Japonii było ostatnim wyścigiem przejechanym przez Palmera w barwach Renault Sport. Od rundy w Austin jego miejsce w teamie z Enstone zajmie wychowanek programu Red Bulla – Carlos Sainz.

Grosjean zadebiutował w F1 w trakcie sezonu 2009, zastępując Nelsinho Piqueta w Renault, ale nie otrzymał szansy na pozostanie w ekipie na kolejny rok i musiał powrócić do niższych kategorii. Francuz uważa, że pomimo trudnej sytuacji Palmer nie traci wszelkich możliwości powrotu do serii Grand Prix.

„Pod koniec 2009 roku nie było mnie już w Formule 1. Pojechałem kilka wyścigów w mistrzostwach świata GT, pojechałem kilka wyścigów w Auto GP, GP2, testowałem opony Pirelli i w końcu wróciłem do F1. To była pierwsza część mojej kariery. Przechodziłem przez trudny okres, gdy straciłem miejsce w F1. Podążałem za swoim marzeniem i zrealizowałem je poprzez powrót do GP2 i tak dalej. Wszyscy mamy różne kariery, wszyscy znajdujemy się w różnych miejscach, ale powrót nie jest niemożliwy”.

Grosjean przyznał jednak, że ze względu na ograniczone opcje Palmer może mieć problem ze znalezieniem zespołu z wakatem. „Jest tylko dwadzieścia wyścigowych foteli. To trudne środowisko. Każdy fotel jest zajęty, wszyscy mamy długie kariery, a to po prostu utrudnia dostanie się do Formuły 1”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.09.2018  Whiting: Grosjean dopuścił się rażącego zignorowania niebieskich flag
16.09.2018  Grosjean otrzymał dwa punkty karne za ignorowanie niebieskich flag
14.09.2018  Haas ogłosi wkrótce skład kierowców na sezon 2019
04.09.2018  Grosjean: Wróciłem do normalności po trudnym starcie sezonu
02.09.2018  Haas złoży apelację od decyzji o dyskwalifikacji Grosjeana
Tagi:
Grosjean R.
Palmer J.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rno2, 13.10.2017 10:26[!]
Grosjean w 2009 roku wypadł słabo, ale na jego usprawiedliwienie można powiedzieć, że:
- miał za partnera zespołowego Alonso, który nawet taczką pojedzie szybko;
- debiutował w środku sezonu, bez odpowiedniego przygotowania;
- miał tylko pół sezonu na pokazanie swoich umiejętności.

Natomiast Palmer miał możliwość przygotowania się podczas testów przedsezonowych, a mimo to zaliczył katastrofalny pierwszy sezon.
Do tego po pojawieniu się małego światełka w tunelu w postaci zdobytego punkciku w Malezji 2016, w sezonie 2017 zaliczył totalny regres.
Mam nadzieję, że już nigdy nie otrzyma szansy jeżdżenia w F1.
Titheon, 13.10.2017 10:44[!]
Grosik musi mieć do siebie ogromny dystans skoro odważył się w jakikolwiek sposób porównać Palmera do siebie ;)

Ale według mnie ma jednak trochę racji. Grosik w pierwszych sezonach też był przecież wyśmiewany i nie wiązano z nim żadnych większych nadziei. Z czasem pokazał, że jednak coś tam potrafi, więc kto wie... może kiedyś Kubica OUT, Palmer IN? ;) Zresztą... Nie zrozumcie mnie źle, ale dla mnie Grosik nadal jest bardzo przeciętnym kierowcą. To, że wrócił i nadal utrzymuje się w stawce, jest dla mnie małą niespodzianką, mimo wszystko. Aż chciałbym go zobaczyć w jednym zespole z Massą, lub znowu z Raikkonenem, bo podejrzewam, że może być od nich niewiele lepszy, bądź nawet gorszy.
Protonek, 13.10.2017 12:44[!]
Jak Palmer senior założy własny zespół to szansę na powrót Jolyona są.
al_bundy_tm, 18.10.2017 16:43[!]
Nawet sam Alonso mial tez rok przerwy po debiucie :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca