Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę

Russia Tass: Williams potwierdzi drugiego kierowcę w piątek

12.12.2017

Wolff: Mercedes wierzy w możliwości i talent Bottasa

Todt: Wybór na trzecią kadencję jest oznaką zaufania środowiska

Gasly ma nadzieję, że silnik Hondy pozwoli STR na regularną walkę o punkty

Lorenzo Sassi dołączy do Mercedesa?

11.12.2017

Pirelli ogłosiło mieszanki opon na trzy pierwsze Grand Prix sezonu 2018

Chinchero: Williams podjął decyzję o zatrudnieniu Sirotkina na sezon 2018

Williams dementuje doniesienia o rozmowach z Rowlandem

Liberty nie wycofa się z planów wprowadzenia do F1 nowych silników

Brown: Współpraca z Hondą uniemożliwiała znalezienie nowych sponsorów

Liberty jest nadal zainteresowane organizacją wyścigów F1 w Las Vegas

09.12.2017

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie F1 za sezon 2017

08.12.2017

Jean Todt pozostanie prezesem FIA do 2021 roku

Prost: Klienckie zespoły mogą pokonać Renault w sezonie 2018

Aldo Costa nie jest zainteresowany powrotem do Ferrari

Vettel: Formuła E nie jest przyszłością wyścigów

Kaltenborn kwestionuje wybór kierowców Saubera na sezon 2018

Hamilton: Vettel był w tym roku pod ekstremalną presją

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Robert Kubica ukończył testy na Silverstone z Williamsem

Stajnia z Grove określiła jazdy Polaka jako udane, lecz odmówiła podania większych szczegółów.
Mateusz Szymkiewicz, 11 października 2017, wyświetlenia: 11146<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Robert Kubica ukończył prywatny dzień testowy na torze Silverstone z ekipą Williams.

Stajnia z Grove analizuje swoje opcje na rynku kierowców i jednym z kandydatów do przyszłorocznej posady jest Kubica. Brytyjska ekipa w celu sprawdzenia formy Polaka zaprosiła go na testy, przygotowując mu bolid FW36 z sezonu 2014.

32-latek otrzymał szansę sprawdzenia się za kierownicą Williamsa na zachmurzonym torze Silverstone, na który nie mieli wstępu postronni widzowie oraz dziennikarze. Jak podaje motorsport.com, Kubica wykonał wiele przejazdów, natomiast Williams określił dzisiejszy dzień jako „udany”, choć odmówił podania czasów okrążeń czy wielkości przebiegu.

Dziewięciokrotni mistrzowie świata wśród konstruktorów zamierzają po raz kolejny udostępnić Polakowi model FW36 na torze Hungaroring, gdzie miał okazję sprawdzić się na początku sierpnia za kierownicą tegorocznego Renault R.S.17. Według informacji uzyskanych przez zagraniczne media, prócz Kubicy pojawi się Paul di Resta, który także walczy o przyszłoroczną posadę w Williamsie i ma pełnić funkcję punktu odniesienia dla Polaka. Zrozumiałe jest, że testy na Hungaroringu odbędą się w przyszłym tygodniu przed Grand Prix Stanów Zjednoczonych.

Według źródeł motorsport.com, Williams nie zamierza spieszyć się z wyborem drugiego kierowcy na sezon 2018, który będzie ścigał się u boku Lance'a Strolla. Mimo to wiele wskazuje na to, że stajnia z Grove będzie chciała ogłosić swój skład jeszcze przed zakończeniem tego sezonu.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.12.2017  Chinchero: Williams podjął decyzję o zatrudnieniu Sirotkina na sezon 2018
11.12.2017  Williams dementuje doniesienia o rozmowach z Rowlandem
07.12.2017  Motorsport.com: Decyzja Williamsa ws. kierowcy zapadnie w ciągu tygodnia
04.12.2017  Vettel: Nie rozumiem dlaczego Kubica naciska na powrót do F1
04.12.2017  Kubica: Moja jazda bolidem F1 jest w 90% taka sama jak przed wypadkiem
Tagi:
Kubica R.
Williams

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marios76, 11.10.2017 21:00[!]
Chyba potrzebowali spokoju.
Lepsze to niż zrobić testy, pokazać czasy lepsze od etatowych kierowców, potem powiedzieć, że nie da się kogoś zwolnić... by później jednak wyjść na hipokryte i jeszcze siać ploty ,ze jednak tak dobrze nie było. :D
Cóż, bez Kubicy nie byłem kibicem Renault i nim na pewno nie zostanę. Za to będę trzymał kciuki, żeby w Williamsie (mam nadzieje) zlal kilka razy tylki Sainzowi i Hulkenbergowi. PS ten ostatni powinien ulec Hiszpanowi, ale uciesze się gdy się tak nie stanie- bo okaże się, że Renault zrezygnowało z Kubicy dla jakiegoś przeciętnieka.
piwo, 11.10.2017 21:51[!]
Simi, 11.10.2017 22:34[!]
@marios76
Myślę jednak, że trochę obiektywizmu by się przydało, bo odrobinę przesadzasz. Wnioskuję, że jesteś fanem Roberta, więc rozumiem, że podchodzisz do sprawy dość emocjonalnie, ale trzeba jednak przyznać, że wiele mogło przemawiać za Sainzem. Dodajmy do tego powiązania z Red Bullem i wszystko staje się jasne.
marios76, 11.10.2017 22:52[!]
@Simi Jak mam nie być fanem Roberta, jak po sezonie 97 założyłem się ze będzie jeździł w F1. :) W 2006 gdy pokazywał się w treningach, ale jeszcze nie startował było podobnie- twierdziłem, że może w wygrywać wyścigi... dalszy ciąg znamy wszyscy . A co do Sainza, Renault , Red Bulla, Hondy i Toro Rosso- no cóż- taka układanka. Ale proszę pamiętaj, żeRenault ma go tylko na rok, a na 2019 Red Bull może go chcieć mieć u siebie . Dlatego czuje niesmak i nie będę tego udawał.
Gdzieś pisałem takie rozważanie, że jakby Alonso zrezygnował, bo McLaren nie załatwi silników Mercedesa, to może Kubica będzie w McLarenie za Alonso z silnikami Renault ... z ich "polecenia". ;)
piwo, 12.10.2017 05:59[!]
moze redbull chcial sobie zostawic asa w rekawie jak silniki hondy w 2018 beda dnem. ok damy sainza na 2019 jak przedluzycie dostawy na silniki renault do redbulla. takie ultimatum.
Olek89, 12.10.2017 06:37[!]
Cytat marios76 :
Lepsze to niż zrobić testy, pokazać czasy lepsze od etatowych kierowców, potem powiedzieć, że nie da się kogoś zwolnić... by później jednak wyjść na hipokryte i jeszcze siać ploty ,ze jednak tak dobrze nie było. :D
To się właśnie nazywa "dasz palec, a wezmą całą rękę". Zamiast być wdzięcznym dla Renault, że w ogóle dali mu szanse jazdy na torze [bo podobno był już w symulatorach połowy zespołów, ale to jednak Francuzi dali mu prawdziwe auto do jazdy i to trzykrotnie], to teraz będzie to najbardziej znienawidzony zespół przez Polskich fanbojów, bo przecież już po 3 okrążeniach na Ricardo Tormo powinni [a wręcz mieli obowiązek] dać mu do podpisu dożywotni kontrakt. Tak naprawdę dzięki tym testom pojawił się na serio ponownie temat Roberta w F1, gdyby nie oni to prawdopodobnie nadal byłaby to bardziej sfera marzeń niż realna szansa, ale i tak Renault to złooooo.
Poza tym Renault nie zatrudniło Palmera-bis, tylko jednego z najbardziej utalentowanych kierowców młodego pokolenia, który nie raz już imponował.
Z drugiej strony zauważyłem, że to chyba jest taka Polska cecha - klasyczny przykład na tej stronie: Buemi/Alguersuari. Red Bull wziął ich do swojego juniorskiego programu, umożliwiał starty, a gdy jednak z nich zrezygnowali, to nagle jaki to zespół beee, bo przecież mieli obowiązek zatrudniać ich do końca kariery.
marios76, 12.10.2017 07:29[!]
@Olek89 Nie Olek- to nie tak. Pokazali się jak najbardziej z ludzkiej strony i fajnie- doceniam. Nie myśl że nie. Ale potem górę wzięły uklady, kasa a już pintrylenie ze wyniki testów były niekorzystne... Po prostu to było niesmaczne. Widzisz ja rozumiem ze to jest buissnes zespołu niż sport indywidualny, ale gdzieś po drodze jest też człowiek. Podajesz przykłady Buemiego czy Jaime, dodaj do tego Kwiata i napisz, że Ci się takie postępowanie podoba. Co do Palmera- to po co była hipokryzja, że nie można go zwolnić... kiedy zrobiono to nieco później :) Widzisz, jako człowiek jestem bezposredni i szczery- nie da się- nie pasuje to jak wiem od razu- to trzeba się z tym pogodzić; ale jak jakieś mająca wchodzą w grę... to jest słabe. Taka jednostka/ firma traci na wizerunku i to opisałem.

A czy polska cecha? Postępowanie Red Bulla podobnie określił Frijns, który nie chciał być marionetka. Oczywiście do F1 nie trafił, ale może też nie skończył jak Kwiat.
Olek89, 12.10.2017 08:56[!]
Cytat marios76 :
Pokazali się jak najbardziej z ludzkiej strony i fajnie- doceniam. Nie myśl że nie.
Cytat marios76 :
Za to będę trzymał kciuki, żeby w Williamsie (mam nadzieje) zła kilka razy tylko Sainzowi i Hulkenbergowi.
Jakoś te dwa cytaty nie współgrają ze sobą, ale cóż...
Cytat marios76 :
Podajesz przykłady Buemiego czy Jaime, dodaj do tego Kwiata i napisz, że Ci się takie postępowanie podoba.
Co do Kwiata - skoro po degradacji do Toro Rosso przez 1,5 roku nie mógł dojść do siebie psychicznie, to widać, że materiałem na mistrza z pewnością nie był, a więc z perspektywy czasu decyzja jednak chyba była słuszna.
Aeromis, 12.10.2017 11:03[!]
@marios76
Od samego początku zarówno Robert jak i Renault bardzo studzili tę szansę, w ogóle nie było mowy o zatrudnieniu Kubicy a jedynie o małych krokach. Powód tego był dla mnie absolutnie czytelny. Za wszystkim stoi firma, która sprzedaje w Polsce samochody i nie chcą aby ktoś potem miał do nich wyrzuty. Myślę, że dokonałeś daleko idącej nadinterpretacji jakoby Robert na prawdę mógł być w którymś momencie kandydatem numer jeden do bolidu, czyli zrobiłeś dokładnie to czego Renault chciało się ustrzec. Moim zdaniem im się to udało. A to że zespół ma swoje różne interesy na pewno nie może być zarzutem, bo to samo sedno działania każdego zespołu i każdy kierowca to wie. Kibic też powinien.
bartoszcze, 12.10.2017 11:07[!]
Cytat marios76 :
Co do Palmera- to po co była hipokryzja, że nie można go zwolnić... kiedy zrobiono to nieco później

Ile jeszcze razy trzeba będzie podpowiadać, że Palmera "zwolniono" wtedy kiedy sam zechciał się zwolnić...
rno2, 12.10.2017 11:32[!]
@bartoszcze
Albo raczej kiedy Renault przekalkulowało sobie, że na tym etapie opłaca im się zapłacić kary umowne za zerwanie kontraktu i wsadzić jeszcze w tym roku Sainza.
Lolek, 12.10.2017 11:34[!]
W sumie to co mieli powiedzieć? "Testy wypadły fatalnie, dajcie sobie już spokój z Kubicą"? Na ten moment to puste słowa, Renault też niby było uraczone jazdą i jeszcze znacznie cieplej się wypowiadało niż teraz Williams.
marios76, 12.10.2017 12:35[!]
@Olek89 Jeden z cytatow... wrrr bledy przy pisaniu na tablecie. Poprawiam, jak chcesz to sie odniesiesz :)
Zajkos, 12.10.2017 13:56[!]
Wciąż czekam na jakiś pierwszy trening przejechany przez Roberta. Wyścigów coraz mniej, i się chyba nie doczekam. :/
dejacek, 12.10.2017 19:52[!]
jedno jest pozytywne. Robert "wszedł do gry" i zespoły poważnie rozważają zatrudnienie. Na pewno nie jest to kwestia grzeczności i kurtuazji bo to są wielkie pieniądze a nikt nie płaci kilkaset tys euro z uprzejmości
Titheon, 13.10.2017 17:24[!]
To nie jest pozytywne. Renault z usług Roberta zrezygnowało i jeśli zrobi to Williams... to zaraz nie będzie miał Robert do czego wracać. Każdy kolejny zespół, który nie weźmie Roberta, da jasny sygnał innym: szału nie ma, nie ryzykujcie. I już nikt nie zaryzykuje. I skończą się marzenia o powrocie do F1.
marios76, 14.10.2017 07:42[!]
Tu tak patriotyczne masz rację- dlatego mam trochę żalu (mimo szansy) do Renault- bo mieli jak widać możliwości dać mu te parę wyścigów, Sainza wziąć od początku roku jakby Kubica się nie spisał. Dla Roberta było by to mniej wygodne niż kontrakt na sezon 2018, ale miałby szanse się pokazać w wyścigowych warunkach. Dla mnie, było by to dopełnieniem, program zaczęty i dokonczony- bez względu na możliwości kierowcy...
czyli Kubica jest czwartym kierowcą, któremu silniki Hondy odbiły się czkawka :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca