Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.09.2018

Pirelli ujawniło selekcję mieszanek ogumienia na GP Rosji

Red Bull powróci w Rosji do starszej specyfikacji silnika Renault

Zanardi: Vettel stracił szansę na wywalczenie tytułu

17.09.2018

Newey: Vettel ma problemy w radzeniu sobie z presją

Ocon spodziewa się pozostania w Force India do końca sezonu

Whiting: Grosjean dopuścił się rażącego zignorowania niebieskich flag

Vasseur: Raikkonen będzie wielkim atutem Saubera

Pascal Wehrlein dołączy do Toro Rosso w sezonie 2019?

GP Singapuru: weekend w obiektywie

GP Singapuru: opony użyte w wyścigu

16.09.2018

Grosjean otrzymał dwa punkty karne za ignorowanie niebieskich flag

Force India zakaże Perezowi i Oconowi wzajemnej walki na torze

Hamilton: Zwycięstwo w Singapurze to wielka chwila dla Mercedesa

Perez: Zasłużyłem na karę za kolizję z Sirotkinem

Vettel: Nie mieliśmy większych szans na pokonanie Hamiltona

Alonso: Powtórzenie wyniku z Singapuru będzie bardzo ciężkie

Hamilton pewnie wygrywa Grand Prix Singapuru

GP Singapuru: najszybsze okrążenia wyścigu

GP Singapuru: wyniki wyścigu

Brawn: Chcemy, aby kalendarz F1 liczył 24 wyścigi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Marko: Massa powinien odejść z Formuły 1

Doradca Red Bulla jest poirytowany jazdą Brazylijczyka pod koniec wyścigu o Grand Prix Japonii.
Mateusz Szymkiewicz, 10 października 2017, wyświetlenia: 4044<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Doradca Red Bulla – Helmut Marko, stwierdził, że Felipe Massa powinien po raz drugi zdecydować się na zakończenie startów w Formule 1.

Pod koniec wyścigu o Grand Prix Japonii pojawiła się realna szansa na drugie z rzędu zwycięstwo dla Red Bulla, po tym, jak Lewis Hamilton zaczął zmagać się z bolidem, a Max Verstappen coraz bardziej niwelował stratę do Brytyjczyka. Mimo to na przedostatnim okrążeniu Holender utknął za dublowanym Felipe Massą, co najprawdopodobniej kosztowało go szansę na zaatakowanie Hamiltona.

Jak przyznał Helmut Marko, jest poirytowany zachowaniem Brazylijczyka, sugerując mu, by odszedł z Formuły 1. „Max miał tempo, by zaatakować Hamiltona. Nie może być tak, że gdy liderzy się do ciebie zbliżają, to ty ich przepuszczasz po tylu zakrętach. Bez tego zdarzenia moglibyśmy mieć ekscytującą końcówkę. Byłoby lepiej, gdyby Massa odszedł” – powiedział 74-latek.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.09.2018  Powrót Kwiata do Toro Rosso zostanie potwierdzony podczas GP Rosji?
14.09.2018  Marko: Ricciardo nie bierze udziału w spotkaniach dotyczących sezonu 2019
13.09.2018  Red Bull dementuje spekulacje o rozmowach z Mickiem Schumacherem
11.09.2018  Helmut Marko spotka się z Sebastienem Buemim podczas GP Singapuru
05.09.2018  Marko: Pozostanie Red Bulla w F1 zależy od powodzenia współpracy z Hondą
Tagi:
Massa F.
Marko H.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rno2, 10.10.2017 11:00[!]
Marko ma rację, ale sam Verstappen przyznał, że nawet bez maruderów nie byłby w stanie wyprzedzić Hamiltona.
quickNick, 10.10.2017 11:15[!]
Pełna zgoda z Helmutem!
Aeromis, 10.10.2017 12:04[!]
A ja mam satysfakcję, że Helmut wreszcie przyznał mi rację. :]
kumien, 10.10.2017 12:34[!]
Jak Helmut tak narzeka na Masse to dlaczego nie narzeka na Alonso? Jeden i drugi nie popisali się manewrem przepuszczania liderów. Alonso w sumie ma już recydywę, bo podobnie zachował się podczas walki Vettel z Riccardo. Ja rozumiem, że ambicje Hiszpana wychodzą poza przepuszczanie szybszych, ale bez jaj.
macko93, 10.10.2017 13:04[!]
No i ma rację - Massa się kompromituje, mimo "punktowania".

@rno2 Verstappen nie byłby w stanie wyprzedzić Hamiltona bo tracił na prostych, a w zakrętach był wyraźnie szybszy. W tej sytuacji DRS mógłby mu pomóc gdyby nie panowie Alonso i Massa - Alonso dostał 2 punkty karne, a czemu nie dostał Massa? Niech lepiej Massa odejdzie, a na jego miejsce wskoczy Kubica - Robert z pewnymi ograniczeniami po wypadku jest znacznie lepszym kierowcą od Massy. Taka prawda - dziękuję dobranoc.
rno2, 10.10.2017 13:27[!]
@macko93
Sorry, ale główny zainteresowany powiedział co innego :-)
macko93, 10.10.2017 14:57[!]
@rno2 Tak i nie ale to już zostawmy, bo wyścig się już skończył. Teraz można już zadawać pytanie co by było gdyby. Natomiast Massa to już jest taka czarna owca F1 - zresztą nie tylko on, bo jest dosyć długa lista takich delikwentów.
Titheon, 10.10.2017 15:54[!]
Już nie przesadzajmy z tą długą listą, bo nazwisk jest na niej coraz mniej, przynajmniej jeśli chodzi o obecną stawkę. Został Ericsson, Raikkonen (RAI dla Ferrari jest tym, kim dla Williamsa MAS), no i do tego Stroll. Nie przekonują mnie wprawdzie ani Grosjean ani Magnussen, ale mimo to zostawiłbym tylko te trzy pierwsze nazwiska. To naprawdę mało, mając na uwadze chociażby sezon 2003, czy 2004. To jednak wiązałbym raczej z faktem, że coraz mniej mamy w stawce "marudzących zespołów". Kiedyś mieliśmy pomarańczowe Arrowsy, Minardi, niedawno Caterhama, Marussię, czy HRT, a teraz? Brakuje takich typowych ogórków - jest słaby McLaren ale to jednak wciąż McLaren, to samo z Sauberem (wierzę, że po tym sezonie wrócą na jako taki poziom), nawet Toro Rosso daje jakieś nadzieje na walkę o punkty z racji swojego powiązania z Red Bullem. Co by nie mówić, mała liczba zespołów (poważnych) to jednak wzrost poziomu F1.
macko93, 10.10.2017 16:14[!]
@Titheon Zgoda jeśli chodzi o obecnych kierowców zwanymi jako czarne owce - jest trzech. Mi chodziło też o kierowców z ostatnich lat, a takich było mnóstwo. Tak jak wspomniałeś o sezonie 2003, 2004 czy nawet 2005 i latach późniejszych albo i sprzed 2003 roku - to by się w komentarzu nie zmieściło. Nie zgadzam się co do marudera Arrowsa - on akurat w latach 1979-2002 (z przerwą na lata 1990-1996, bo wycofał się z F1) zaliczył 8 miejsc na podium (a mogło być nawet zwycięstwo, gdyby nie nawalił bolid Damona Hilla na Węgrzech w 1997 roku), zaliczył 1 PP oraz 1 FL. Z resztą to się zgadzam odnośnie maruderów - np. legendarny zespół Minardi był największym maruderem - tam przecież zaczynał ten, który był w 2001 roku non stop dublowany, a w ostatnim GP Japonii się nie popisał, czyli Fernando Alonso.
Yurek, 10.10.2017 19:24[!]
Cytat macko93 :
on akurat w latach 1979-2002 (z przerwą na lata 1990-1996

W 1990 był jeszcze Arrows, w 1991-1996 był Footwork, ale w zasadzie ograniczało się to do zmiany nazwy. Pisanie więc, że Arrows się wycofał, jest nadużyciem.
Arrows miał dobre lata, kończyli swego czasu sezon na piątym miejscu, a później wiadomo - kasa.
Minardi też nie zawsze było maruderem. Chociażby rok 1991.
Sar trek, 10.10.2017 19:29[!]
O odjeściu z F1 powinien pomyślec także Helmut Marko
ymru, 11.10.2017 13:12[!]
Normalnie za Helmutem nie przepadam, ale w tym wypadku przybiłbym mu piątkę.
Powrót Felipe z emerytury to niewypał.
Titheon, 11.10.2017 15:17[!]
Arrows miał dobre lata, ale ja nie bez powodu napisałem o "pomarańczowych Arrowsach". Cztery ostatnie lata Arrowsa (jeden z Repsolem i trzy z Orange) to był dramat.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca