Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę

Russia Tass: Williams potwierdzi drugiego kierowcę w piątek

12.12.2017

Wolff: Mercedes wierzy w możliwości i talent Bottasa

Todt: Wybór na trzecią kadencję jest oznaką zaufania środowiska

Gasly ma nadzieję, że silnik Hondy pozwoli STR na regularną walkę o punkty

Lorenzo Sassi dołączy do Mercedesa?

11.12.2017

Pirelli ogłosiło mieszanki opon na trzy pierwsze Grand Prix sezonu 2018

Chinchero: Williams podjął decyzję o zatrudnieniu Sirotkina na sezon 2018

Williams dementuje doniesienia o rozmowach z Rowlandem

Liberty nie wycofa się z planów wprowadzenia do F1 nowych silników

Brown: Współpraca z Hondą uniemożliwiała znalezienie nowych sponsorów

Liberty jest nadal zainteresowane organizacją wyścigów F1 w Las Vegas

09.12.2017

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie F1 za sezon 2017

08.12.2017

Jean Todt pozostanie prezesem FIA do 2021 roku

Prost: Klienckie zespoły mogą pokonać Renault w sezonie 2018

Aldo Costa nie jest zainteresowany powrotem do Ferrari

Vettel: Formuła E nie jest przyszłością wyścigów

Kaltenborn kwestionuje wybór kierowców Saubera na sezon 2018

Hamilton: Vettel był w tym roku pod ekstremalną presją

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Rosberg: Kubica nie wystartuje w Austin w barwach Toro Rosso

Helmut Marko zdradził, że udział Pierre'a Gasly w finale sezonu Super Formula jest przesądzony.
Mateusz Szymkiewicz, 10 października 2017, wyświetlenia: 4127<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Nico Rosberg pracujący nad powrotem Roberta Kubicy do Formuły 1 zdradził, że Polak nie znajduje się na liście kandydatów do ekipy Toro Rosso na wyścig w Stanach Zjednoczonych.

Według wcześniejszych deklaracji, barwy stajni z Faenzy na torze w Austin mieli reprezentować Daniił Kwiat oraz Pierre Gasly. Mimo to Francuz, który tegoroczny sezon spędził w Super Formula, ma realne szanse na zdobycie tytułu w japońskiej serii. Problemem jest fakt, że finał sezonu na Suzuce koliduje terminem z Grand Prix Stanów Zjednoczonych, a na start Gasly'ego w Japonii naciska przyszłoroczny dostawca układów napędowych Toro Rosso – Honda.

W sytuacji, gdy na rundę w Stanach do ekipy Renault przejdzie Carlos Sainz, Toro Rosso znalazło się w skomplikowanej sytuacji odnośnie obsady kokpitu. Wśród kandydatów do zastąpienia Gasly'ego pojawiło się nawet nazwisko Roberta Kubicy, lecz Nico Rosberg będący częścią grupy menedżerskiej Polaka wykluczył taką możliwość.

„Jeżeli wrzucisz kogoś na głęboką wodę do nieznanego bolidu bez testu, to możesz tej osobie tylko zaszkodzić. Lepiej będzie skupić się na szansy podarowanej przez Williamsa” – powiedział Mistrz Świata z sezonu 2016 w rozmowie z Auto Motor und Sport.

Z kolei Helmut Marko, który pełni funkcję opiekuna juniorskiego programu Red Bulla, zdradził, że start Pierre'a Gasly w Super Formula jest praktycznie przesądzony. „Renault rezygnując z Palmera podjęło swoją decyzję bardzo późno i dosyć niespodziewanie. Gasly nie może wystartować w Austin, ponieważ nasz nowy partner silnikowy Honda chce jego tytułu w Super Formula o tej samej porze w Japonii. Nie możemy zlekceważyć ich życzenia”.

Austriak nie chciał jednak ujawnić, kto jest faworytem do drugiego bolidu STR12 na rundę w Stanach, lecz wiele wskazuje na to, że jest to Sebastien Buemi. „Nie martwcie się. Wiemy, kto znajdzie się w drugim Toro Rosso w następny czwartek. Nawet jeżeli Toyota odejdzie [z WEC], to trudno będzie zatrudnić Buemiego na kolejny rok z powodu Hondy. Konkurencja pomiędzy japońskimi koncernami jest zbyt wielka” – dodał Marko, odnosząc się również do sezonu 2018.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.12.2017  Chinchero: Williams podjął decyzję o zatrudnieniu Sirotkina na sezon 2018
11.12.2017  Williams dementuje doniesienia o rozmowach z Rowlandem
07.12.2017  Motorsport.com: Decyzja Williamsa ws. kierowcy zapadnie w ciągu tygodnia
04.12.2017  Vettel: Nie rozumiem dlaczego Kubica naciska na powrót do F1
04.12.2017  Kubica: Moja jazda bolidem F1 jest w 90% taka sama jak przed wypadkiem
Tagi:
Kubica R.
Rosberg N.
Gasly P.
Marko H.
Toro Rosso

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Gzehoo92, 10.10.2017 10:58[!]
Jeśli wszystko od Hondy zależy to lepiej będzie jak Rossi pojedzie.
JuJu_Hound, 10.10.2017 14:02[!]
Ponoc jesli Kubica wroci do F1 bedzie musial zwrocic pieniadze ktore otrzymal z towarzyystwa ubezpieczeniowego za wypadek. Ponoc jednym z punktow wniosku o wyplate odszkodowania byl brak mozliwosci dalszego sciagania w F1.
Mr President, 10.10.2017 14:30[!]
Buemi to świetny kandydat, zdobył tytuły mistrzowskie w WEC i Formule E, nie mógł zrobić więcej poza F1. Zaskakujące, że Williams nie bierze go pod uwagę przy obsadzie kokpitów na kolejny sezon.
macko93, 10.10.2017 15:50[!]
@Mr President Buemi?? :O Czekaj - mógłby on wrócić do F1. To nie byłaby wcale zła kandydatura. Bo to, że startował w F1 w barwach RB i został tak a nie inaczej potraktowany to już jest problem dr Marko. Bo kolejny zawodnik RB czyli Niko Kari startuje w GP3 (przyszłej F3) i nie ma w ogóle punktów potrzebnych do superlicencji. Ponadto STR ma problem kto będzie jeździł obok Gasly'ego w przyszłym roku? Bo Kwiat jest opcją ryzykowną, a Mastubono (specjalnie przekręcam nazwisko Japończyka, bo jakbym napisał jego prawdziwe nazwisko dostałbym bana) nie ma odpowiedniej liczby punktów która jest mu potrzebna do superlicencji (w tej sytuacji może podziękować Maxowi Verstappenowi). Co do Szwajcara - dojrzał po odejściu z F1, zaczął wygrywać w WEC i w Formule E - do tego spełnia wymagania odnośnie wieku, bo niedługo kończy 29 lat, a Martini wymaga tego by choć jeden kierowca zespołu Williams miał skończone 25 lat.
---, 10.10.2017 16:13[!]
@macko93
Szkoda, że nie napisałeś "Masturbono", bana miałbyś jak w banku. A co do Matsu***y to nie bój się, bany tutaj są dawane przez ludzi a nie komputery więc za napisanie nazwiska Japończyka ban Ci nie grozi. Gorzej z przekręcaniem nazwiska, wszak zabronione są określenia np. FIAmilton.
marios76, 10.10.2017 16:19[!]
@JuJu_Hound Jezeli byl taki warunek- to pewnie o tym wie. Jezeli wie, to wie co ma zrobic. Nawet jak mialby cokolwiek zwracac (w co szczerze watpie) to tym bardziej szacunek za chec powrotu sie nalezy, bo chyba pasja i sport wazniejsze niz kasa...
Protonek, 10.10.2017 18:26[!]
Ostatnio sporo powrotów do F1, najpierw di Resta, teraz być może Buemi, w Australii oby był Robert. Co do Kariego on po zakończeniu tego sezonu wylatuje z programu juniorskiego Red Bulla.
Kajkes, 10.10.2017 20:48[!]
Buemi to świetna kandydatura, wygrał serie poboczne i zasługuje w pełni na drugą szansę, tak jak kiedyś Grosjean (który po przygodzie z F1 przecież zdobył 2 tytuły serii GP2). No i będzie można go sprawdzić z Kwiatem - jestem pewien, że wypadnie lepiej.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca