Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.02.2018

Sezon 2018: Co nowego nas czeka w Formule 1?

Kubica jako pierwszy sprawdzi na torze nowy bolid Williamsa

Ricciardo rozpocznie przygotowania do sezonu z Red Bullem

Renault nie przedstawiło we wtorek rzeczywistego bolidu R.S.18

Alonso: Nadchodzą dobre czasy dla McLarena

Galeria: Shakedown Saubera C37

Wolff liczy na szybkie sfinalizowanie rozmów w sprawie umowy Hamiltona

23.02.2018

Robert Kubica weźmie udział w pierwszych testach w Barcelonie

Rowland będzie pełnił funkcję młodego kierowcy Williamsa w sezonie 2018

Boullier: McLaren nie poszedł na kompromisy projektując bolid MCL33

Brown: Nowe malowanie bolidu pokazuje, że McLaren słucha swoich fanów

McLaren przedstawił bolid MCL33 w pomarańczowych barwach

22.02.2018

Raikkonen jako pierwszy przetestuje SF71H

Force India dementuje spekulacje o potencjalnej sprzedaży

Ferrari pokazało tegoroczny bolid - SF71H

Galeria: Shakedown Mercedesa W09

Wolff nie jest zadowolony z wyglądu systemu Halo

Wehrlein i Russell będą w tym roku rezerwowymi kierowcami Mercedesa

Mercedes oficjalnie zaprezentował bolid W09 EQ Power+

Pierwsze zdjęcie McLarena MCL33 wyciekło do internetu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Japonii

Najpopularniejsza wśród kierowców okazała się strategia jednego postoju.
informacja prasowa, 8 października 2017, wyświetlenia: 1485<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Suzuka, 8 października 2017 – Sięgająca 40 stopni Celsjusza temperatura nawierzchni stanowiła ostry kontrast ze znacznie chłodniejszymi warunkami we wcześniejszej fazie weekendu, a Lewis Hamilton z Mercedesa wygrał Grand Prix Japonii po starcie z pole position, stosując strategię jednego pit stopu i zmianę opon z supermiękkich na miękkie.

Taką samą taktykę zastosowała większość stawki, ale jednym z ważniejszych wyjątków był Valtteri Bottas. Zespołowy partner Hamiltona wystartował na miękkiej mieszance i wykonał długi pierwszy przejazd, minimalizując skutki karnego przesunięcia na starcie. Tak samo postąpił Kimi Raikkonen z Ferrari, a najwięcej okrążeń przed zmianą opon pokonali obaj kierowcy Renault.

Za sprawą serii szybkich i długich zakrętów Suzuka jest jednym z torów, które stawiają największe wymagania przed ogumieniem. Jednak interwencja samochodu bezpieczeństwa oraz wirtualna neutralizacja w początkowej fazie wyścigu nieznacznie zmniejszyły tempo degradacji, wydłużając pierwszy przejazd.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Obie mieszanki spisywały się zgodnie z naszymi oczekiwaniami, mimo że temperatury nawierzchni i powietrza były znacznie wyższe niż podczas reszty weekendu. W połączeniu z niewielką ilością pracy w treningach, na co wpływ miała pogoda oraz czerwone flagi, oznaczało to, że zespoły miały przed wyścigiem mało informacji na temat warunków i strategii. Mimo tego, a także mimo przygotowania przez nas miększych mieszanek niż w poprzednich latach, większość kierowców była w stanie przejechać dystans Grand Prix z tylko jednym pit stopem – a zawodnicy cofnięci na starcie mogli do zyskania pozycji wykorzystać alternatywną strategię miękkie/supermiękkie”.

PRZEWIDYWALNOŚĆ NASZEJ PROGNOZY
Lewis Hamilton wygrał wyścig po jeździe na jeden pit stop, zmieniając opony z supermiękkich na miękkie po 22. okrążeniach. Zjechał tuż po Maksie Verstappenie z Red Bulla, który zajął drugie miejsce i wykonał taką samą zmianę rundę wcześniej, próbując podciąć strategię Mercedesa.

Zakładaliśmy, że strategia jednego pit stopu będzie skuteczna w chłodniejszych warunkach, ale okazała się ona jednakowo mocna przy wyższych temperaturach – dzięki perfekcyjnej regularności obu mieszanek oraz interwencji samochodu bezpieczeństwa i wirtualnej neutralizacji w początkowej fazie wyścigu.

OPONY UŻYTE W WYŚCIGU

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
30.01.2018  Pirelli obawia się testów w Barcelonie na nowej nawierzchni
19.01.2018  Pirelli chce w tym roku zakończyć rozmowy na temat nowej umowy z F1
18.01.2018  Pirelli oczekuje znaczącej poprawy czasów okrążeń na początku sezonu 2018
15.01.2018  Dobór mieszanek ogumienia na sezon 2018
11.01.2018  Pirelli ogłosiło mieszanki ogumienia na GP Azerbejdżanu
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca