Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.09.2018

Pirelli ujawniło selekcję mieszanek ogumienia na GP Rosji

Red Bull powróci w Rosji do starszej specyfikacji silnika Renault

Zanardi: Vettel stracił szansę na wywalczenie tytułu

17.09.2018

Newey: Vettel ma problemy w radzeniu sobie z presją

Ocon spodziewa się pozostania w Force India do końca sezonu

Whiting: Grosjean dopuścił się rażącego zignorowania niebieskich flag

Vasseur: Raikkonen będzie wielkim atutem Saubera

Pascal Wehrlein dołączy do Toro Rosso w sezonie 2019?

GP Singapuru: weekend w obiektywie

GP Singapuru: opony użyte w wyścigu

16.09.2018

Grosjean otrzymał dwa punkty karne za ignorowanie niebieskich flag

Force India zakaże Perezowi i Oconowi wzajemnej walki na torze

Hamilton: Zwycięstwo w Singapurze to wielka chwila dla Mercedesa

Perez: Zasłużyłem na karę za kolizję z Sirotkinem

Vettel: Nie mieliśmy większych szans na pokonanie Hamiltona

Alonso: Powtórzenie wyniku z Singapuru będzie bardzo ciężkie

Hamilton pewnie wygrywa Grand Prix Singapuru

GP Singapuru: najszybsze okrążenia wyścigu

GP Singapuru: wyniki wyścigu

Brawn: Chcemy, aby kalendarz F1 liczył 24 wyścigi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po kwalifikacjach przed GP Japonii

Optymalną strategią na wyścig powinny być dwa pit stopy.
informacja prasowa, 7 października 2017, wyświetlenia: 849<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Suzuka, 7 października 2017 – Lewis Hamilton z Mercedesa ustanowił rekordowy czas okrążenia w historii toru Suzuka, dokonując tego na oponach supermiękkich.

Hamilton i Sebastian Vettel z Ferrari jako jedyni przeszli przez sesję Q1 przy użyciu miękkich opon, podczas gdy ich zespołowi partnerzy, Valtteri Bottas i Kimi Raikkonen, zastosowali alternatywną strategię w Q2. Obaj uzyskali swoje najlepsze czasy okrążeń w tym segmencie kwalifikacji na miękkiej mieszance, na której wystartują do niedzielnego wyścigu. Jednak Bottas i Raikkonen są w grupie kilku kierowców, którzy z powodu nałożonych kar wystartują z dalszych pozycji.

Na jutro zapowiadane są suche warunki, a optymalną strategią w takiej sytuacji powinny być dwa pit stopy. Mimo to na Suzuce zawsze istnieje możliwość neutralizacji, która wpłynie na strategię – czerwonymi flagami przerywano treningi oraz sesję Q1.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Niesamowite okrążenie Hamiltona, który wymazał poprzedni rekord wszech czasów na Suzuce, jest potwierdzeniem tempa najnowszej generacji samochodów i opon Formuły 1, mimo że przygotowania do wyścigu były dotychczas przerywane przez pogodę oraz czerwone flagi. Czas pole position był w tym sezonie lepszy o 3,3 sekundy niż w zeszłym roku, a ogumienie spisało się perfekcyjnie”.

„W wyścigu spodziewamy się strategii dwóch pit stopów w przypadku większości kierowców, bo jest to jeden z najbardziej obciążających ogumienie torów w całym kalendarzu. Już w kwalifikacjach mieliśmy do czynienia z pierwszymi zagrywkami taktycznymi: dwaj kierowcy, którzy otrzymali kary na starcie, wybrali opony miękkie na pierwszy przejazd. To powinno im umożliwić zyskanie pozycji dzięki późniejszemu pierwszemu zjazdowi. Miniony weekend w Malezji udowodnił, że właściwa strategia pomaga w osiągnięciu dobrego wyniku, nawet mimo startu z dalszej pozycji”.

DZISIEJSZE ZACHOWANIE OPON
Supermiękkie „czerwone”: Wszyscy kierowcy z pierwszych dziesięciu pól na starcie, poza Bottasem, wystartują na nich do wyścigu.
Miękkie „żółte”: Bottas i Raikkonen jako jedyni korzystali z tych opon w Q2.
Pośrednie „białe”: Używane tylko na początku trzeciego treningu, na okrążeniach instalacyjnych.

NAJWIĘCEJ OKRĄŻEŃ Z ROZBICIEM NA OPONY
POŚREDNIE Alonso, Grosjean, Magnussen 3
MIĘKKIE Perez 18
SUPERMIĘKKIE Raikkonen 19
DESZCZOWE Hamilton, Stroll 4

NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA OPONY
POŚREDNIE - -
MIĘKKIE Bottas 1.28,543
SUPERMIĘKKIE Hamilton 1.27,319
DESZCZOWE Hamilton 1.48,719

KOMPLETY OGUMIENIA DOSTĘPNE NA WYŚCIG

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.09.2018  Pirelli ujawniło selekcję mieszanek ogumienia na GP Rosji
04.09.2018  Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Singapuru
01.09.2018  Todt: Pirelli ma rywala w przetargu na dostawy opon dla Formuły 1
29.08.2018  Mieszanki ogumienia na poszczególne wyścigi sezonu 2018
24.08.2018  Pirelli uprości nazewnictwo opon od sezonu 2019
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca