Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

12.12.2017

Wolff: Mercedes wierzy w możliwości i talent Bottasa

Todt: Wybór na trzecią kadencję jest oznaką zaufania środowiska

Gasly ma nadzieję, że silnik Hondy pozwoli STR na regularną walkę o punkty

Lorenzo Sassi dołączy do Mercedesa?

11.12.2017

Pirelli ogłosiło mieszanki opon na trzy pierwsze Grand Prix sezonu 2018

Chinchero: Williams podjął decyzję o zatrudnieniu Sirotkina na sezon 2018

Williams dementuje doniesienia o rozmowach z Rowlandem

Liberty nie wycofa się z planów wprowadzenia do F1 nowych silników

Brown: Współpraca z Hondą uniemożliwiała znalezienie nowych sponsorów

Liberty jest nadal zainteresowane organizacją wyścigów F1 w Las Vegas

09.12.2017

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie F1 za sezon 2017

08.12.2017

Jean Todt pozostanie prezesem FIA do 2021 roku

Prost: Klienckie zespoły mogą pokonać Renault w sezonie 2018

Aldo Costa nie jest zainteresowany powrotem do Ferrari

Vettel: Formuła E nie jest przyszłością wyścigów

Kaltenborn kwestionuje wybór kierowców Saubera na sezon 2018

Hamilton: Vettel był w tym roku pod ekstremalną presją

07.12.2017

Motorsport.com: Decyzja Williamsa ws. kierowcy zapadnie w ciągu tygodnia

Marchionne oferuje Haasowi sponsoring tytularny Maserati?

Marchionne: Giovinazzi otrzyma w przyszłości szansę startów w F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Marko: Red Bull nie boi się dać szansy młodym kierowcom

Austriak wypowiedział się na temat debiutu Gasly'ego oraz perspektyw na sezon 2018.
Nataniel Piórkowski, 4 października 2017, wyświetlenia: 1726<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Konsultant Red Bulla do spraw sportów motorowych – Helmut Marko, przekonuje, że jego zespół wykazuje zdecydowanie odważniejsze podejście niż Mercedes i Ferrari, zapewniając szansę debiutu w Formule 1 młodym i obiecującym kierowcom.

Podczas Grand Prix Malezji za sterami bolidu Toro Rosso zadebiutował Pierre Gasly, który zastąpił Daniiła Kwiata. 21-letni Francuz weźmie także udział w wyścigowym weekendzie na Suzuce i niemal na pewno zapewni sobie kontrakt na cały sezon 2018.

Zapytany o plany wobec Gasly'ego, Marko odparł: „Będę mógł o nich powiedzieć już wkrótce. Red Bull, w porównaniu do Ferrari i Mercedesa, ma jaja i umieszcza w swoich bolidach młodych kierowców. Zobaczymy. Mamy pewne pomysły i gdy tylko sfinalizujemy cały proces damy wam o tym znać”.

Marko zaznaczył, że w swym debiucie w F1 Francuz wykonał pracę, jakiej oczekiwał od niego zespół. „Zwłaszcza w deszczowym pierwszym treningu pokazał, że się nie boi, że ma bardzo dobrą kontrolę nad bolidem. Przez cały weekend nie popełnił ani jednego błędu. Ma na koncie bardzo udany debiut”.

W odpowiedzi na pytanie o to, czy Kwiat pozostanie w zespole na sezon 2018, Austriak odparł: „Gdy tylko będziemy wiedzieć, damy wam znać”.

Kwiat pozostaje jedynym oczywistym kandydatem do wyścigowego fotela w Toro Rosso na nadchodzące mistrzostwa świata. Według niektórych źródeł zespół mógłby także skorzystać z trzeciego kierowcy Red Bulla – Sebastiena Buemiego, który w ostatnim czasie brał udział w testach ogumienia Pirelli. Pojawiają się także doniesienia o tym, że zespół może skorzystać z zawodników spoza swego programu, takich jak Sean Gelael, Pascal Wehrlein, Marcus Ericsson czy Jolyon Palmer. Marko zdementował jednak te pogłoski. „Jesteśmy Red Bullem, jesteśmy inni. To trudne do wyobrażenia”.

Były kierowca Formuły 1 nie sądzi również, aby w przyszłorocznym składzie Toro Rosso znalazło się miejsce dla protegowanego Hondy – Nobuharu Matsushity. „Nie sądzę, aby był już na to gotowy”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.11.2017  Toro Rosso bliskie ogłoszenia składu kierowców na sezon 2018
11.11.2017  Marko: Mamy zaufanie do Renault
25.10.2017  Marko: Kwiat nie powróci już do F1 ze wsparciem Red Bulla
18.10.2017  Hartley: Decyzja Red Bulla była dla mnie zupełną niespodzianką
10.10.2017  Marko: Massa powinien odejść z Formuły 1
Tagi:
Marko H.
Red Bull
Gasly P.
Kwiat D.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
cichy, 04.10.2017 14:15[!]
tylko, że młodzi kierowcy zaczynają bać się red bulla ;)
marvin, 04.10.2017 14:34[!]
Hmm, a ilu to debiutantów pojechało w swoim pierwszym sezonie w Red Bull Racing? Nie mówimy tu o Toro Rosso, bo to team juniorski, wprowadzający młodych do F1 i każdy to wie, dopiero kiedy sprawdzą się w STR mogą liczyć na awans do RBR. Ferrari wspiera Haas, teraz będą chcieli zrobić z Saubera swój juniorski team i wsadzić tam Leclerca i Giovinazziego. Mercedes nie ma junior teamu, ale mają potężny atut w postaci silnika i pieniędzy, więc wykupili Bottasa, wspierają Ocona i Wehrleina.
Więc niech Marko nie mówi, że RBR ma jaja a reszta nie, bo oni też nie podejmują ryzyka w postaci zatrudnienia debiutantów do seniorskiego zespołu.
ekwador15, 04.10.2017 14:59[!]
No Maxa wrzucili po roku do głównego składu, Vettela po dwóch, ale w 2008 roku Toro Rosso było wyżej niż seniorski Red Bull :P Mercedes bał się Pascala wrzucic i ściągali Bottasa. O Ferrari nie ma sensu mówić, zobaczymy ile czasu Leclerc spędzi w słabszych zespołach. Mercedes w 2019 powinien wziąc Ocona jeśli nie zgarną kogoś pokroju Alonso.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca