Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.08.2017

Lowe: Jesteśmy rozczarowani pierwszą połową sezonu

Stroll: Spodziewałem się problemów

17.08.2017

Negocjacje Toro Rosso z Hondą zakończyły się niepowodzeniem

Horner: Od 2021 roku w F1 będą wykorzystywane silniki V6 twin-turbo

Binotto ma nadzieję, że Ferrari uniknie kar za wymianę podzespołów silnika

16.08.2017

Bottas: Awarie i kary mogą wpłynąć na walkę o tegoroczny tytuł

Horner: W drugiej połowie sezonu chcemy zdobyć więcej punktów niż Ferrari

Charlie Whiting złożył wizytę na torze w Buenos Aires

Raikkonen: Wciąż mam wystarczającą szybkość, aby ścigać się w czołówce

15.08.2017

Sainz: Nie zamierzam zrywać żadnego kontraktu

14.08.2017

Massa: Krytyka jaka spada obecnie na F1 nie różni się od tej sprzed 15 lat

Brawn i Wolff nie sądzą, aby powrót do silników V8 zapewnił sukces F1

Hamilton nie jest zainteresowany odejściem z Mercedesa

12.08.2017

Prost: Nie ma szans na to, aby do F1 powróciły silniki V8 lub V10

Tost: Plotki na temat Sainza są wynikiem znudzenia padoku F1

Renault: Palmer wciąż może pozostać w zespole na sezon 2018

11.08.2017

Carey: W F1 mogą pojawić się standardowe części

Vasseur: Sauber nie potrzebuje wielkich zmian, aby walczyć o lepsze wyniki

09.08.2017

Horner: FIA jest zmuszona wprowadzić Halo ze względów prawnych

Pietrow: Kwiat nie może czuć się pewny posady w Toro Rosso

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Renault: Palmer wciąż może pozostać w zespole na sezon 2018

Abiteboul zaznacza jednak, że brytyjski kierowca musi znacząco poprawić swoją dyspozycję.
Nataniel Piórkowski, 12 sierpnia 2017, wyświetlenia: 3650<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Cyril Abiteboul przyznał, że Renault bierze pod uwagę możliwość przedłużenia kontraktu z Jolyonem Palmerem na sezon 2018, pod warunkiem, iż w kolejnych wyścigach Brytyjczyk znacząco poprawi swoją dyspozycję.

Palmerowi nie udało się zdobyć punktów w żadnym z jedenastu rozegranych do tej pory wyścigów. Kontrakt 26-latka ze stajnią z Enstone wygasa wraz z końcem obecnego sezonu, a Renault przyznaje, że prowadzi analizę alternatywnych opcji na nadchodzące mistrzostwa. Jako kandydata do przejęcia wyścigowego fotela Brytyjczyka media wymieniają Roberta Kubicę. Zespół mógłby także skorzystać ze swych kierowców rozwojowych: Siergieja Sirotkina, Nicholasa Latifiego czy Olivera Rowlanda.

„Szczerze mówiąc, jeśli Jolyonowi uda się odwrócić sytuację, podobnie jak w ubiegłym roku, jesteśmy całkowicie otwarci na współpracę z nim w kolejnym sezonie” – stwierdził Abiteboul.

„Stabilność byłaby dobra dla zespołu. Podobne podejście obraliśmy w ubiegłym roku – zatrudniając Nico nie chcieliśmy dokonywać wymiany obu kierowców. Sprawy mogą potoczyć się po myśli Jolyona, ale koniec końców wszystko jest w jego rękach. Zdaje sobie sprawę z tego, że obowiązuje go roczny kontrakt. Doskonale rozumie też, że zespół musi oceniać różne opcje związane z przyszłością” – dodał.

Dyrektor Renault Sport w F1 dodał, że Palmer pokazał, iż jest w stanie walczyć o konkurencyjne rezultaty, ale częste problemy i popełniane błędy doprowadziły do osłabienia jego pewności siebie. „Jo jest w stanie wydobywać naprawdę dobry potencjał z bolidu, wykonywać bardzo dobrą pracę, zapewniać trafne informacje zwrotne, być zaangażowanym w pracę zespołu. Z drugiej strony mamy połączenie błędów i straconych okazji, czemu bez dwóch zdań nie pomagała słabsza niezawodność po jego stronie garażu”.

„Sądzę, że mieszanka ta doprowadziła w szybkim tempie do utraty pewności siebie Jo, wiary we własne możliwości, spokojnej pracy na przezwyciężaniem trudności, z którymi zmierzy się każdy kierowca, czy to w trakcie wyścigowego weekendu, czy podczas sezonu. Ten brak pewności stał się niczym kula śniegowa i doprowadził do sytuacji, w której znajdujemy się obecnie. Staram się chronić Jo i niemal codziennie potwierdzać, że ja i zespół zapewniamy pełne wsparcie w celu odbudowy jego pewności siebie i wiary w team. Nie jest to jednak praca, którą można wykonać w ciągu jednego dnia”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.08.2017  Penteado: Kubica nie miał problemów z prowadzeniem aktualnego bolidu
08.08.2017  Grosjean: Wspaniale byłoby móc kiedyś wrócić do Renault
08.08.2017  Hulkenberg pod wrażeniem testu Kubicy na torze Hungaroring
06.08.2017  Rowland: Kubica jednym z moich rywali w walce o F1
02.08.2017  Kubica: Nowe bolidy nie mają nic wspólnego z tym co dotychczas prowadziłem
Tagi:
Renault
Palmer J.
Abiteboul C.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
MairJ23, 12.08.2017 21:02[!]
@Sar trek no co ty - polowa ludzi tutaj by jezdzila 3 razy szybciej niz Palmer i mieli by juz conajmniej jeden tytul mistrza wszechswiata w tym bolidzie. :)
Aeromis, 12.08.2017 21:15[!]
Cytat :
Palmer wciąż może pozostać w zespole na sezon 2018

Niedowiarki z F1WM.pl. Palmer zostaje 100% będzie lizakowym.

Bez wątpienia musiałby się bardzo wykazać, ale też bym nie skreślał wszystkich którym nie idzie. Sezon mógł zaskoczyć niektórych, nie poradzili sobie ale to nie znaczy że nie ogarną już tematu. Palmer, Stroll i Kwiat na chwilę obecną wyglądają tragicznie, ale nigdy nie mów nigdy ("zawsze" to powtarzam) :)
grzesiekf, 12.08.2017 22:29[!]
Cytat Aeromis :
(...)będzie lizakowym.


czy mi się wydaje, że lizakowaych już nie ma, bo zespoły używają sygnalizacji świetlnej?
macieiii, 13.08.2017 00:31[!]
W większości o tym temacie można przeczytać - Palmer to bardzo słaby kierowca i powinien odejść albo Renault nie powinno mieć wątpliwości. Wszystko dobrze. Rok temu Palmer nie odstawał pod koniec mocno od Magnussena, który teraz jeździ jak równy z Grosjeanem. Mi Palmer nie imponuje, ale co by Ci z góry nie powiedzieli to nie pasuje.
Szef opiekuńczo wypowiada się o bądź co bądź kierowcy swojej stajni. Przytacza fakt, że potrafił się odrodzić. Nikt Kubicy nie wsadzi na Belgie, bez treningów piątkowych pewnie i na kolejne rundy będzie ciężko. Zwłaszcza że dane i w piątki Polak będzie zbierał. Od nowego sezonu może znajdzie się w stawce, z najbardziej prawdopodobną opcją Renault, ale gdyby wskoczył za Alonso, który miejmy nadzieje będzie chciał mimo wszystko coś zmienić w swoim ściganiu to myślę że byłoby to lepsze, Honda aż tak pikować jak w tym roku nie powinna
marios76, 13.08.2017 11:10[!]
@villy Na ta chwile ma najwieksza procentowo strate w punktacji do zespolowego partnera, a Hulkenberg wirtuozem nie jest. Potrafilem bronic Palmera gdy byl uczesnikiem kolizji i psy na nim wieszano, ale chlopak przez ponad pol sezonu regularnie wytraca mi wszystkie argumenty. Jest pod tym wzgledem najslabszy w stawce :(
Aeromis, 13.08.2017 11:56[!]
@marios76
No bo właśnie Palmer jest wirtuozem - dlatego tak słabo mu idzie. :) poza tym nigdy nie wiadomo co zrobiłby Stroll w Renault, być może byłby jeszcze gorszy.
Sgt Pepper, 13.08.2017 14:51[!]
@Aeromis To da się gorzej? Może jakieś punkty ujemne by zdobył... ? ;)

A sam Palmer w zeszłym sezonie zdobył fuksem JEDEN punkcik. W tym- wiadomo jak jest. Może Renault mówiąc że być może że się przebudzi i będzie miał mocną końcówkę "jak w zeszłym sezonie" liczy na 2 punkty. Będzie to poprawa o 100% statystycznie rzecz ujmując. :)
marios76, 13.08.2017 15:14[!]
@Aeromis Widzisz, nie jestem zwolennikiem Kanadyjczyka, a jednak zdobyl punkty w kilka wyscigow po debiucie, a w sprzyjajacych okolicznosciach i podium (frajersko przegral drugie miejsce) ale mu tego nie zabierzemy i to Palmer gasi swiatlo... :) Eriksson wypada lepiej na tle Wehrleina (a ten ma sporo mniej punktow niz Hulkenberg). Jak do tego dodamy potencjal Renault , ktory jest wyzszy niz Saubera prawie o 8 pozycji startowych, to naprawde Anglik wypada najslabiej ze wszystkich.
rocque, 13.08.2017 16:33[!]
Cytat Sgt Pepper :
To da się gorzej? Może jakieś punkty ujemne by zdobył... ? ;)

Cytat Sgt Pepper :
A sam Palmer w zeszłym sezonie zdobył fuksem JEDEN punkcik. W tym - wiadomo jak jest.

Stroll zdobył fuksem wszystkie punkty przez większość czasu czwartym pakietem w stawce, a Magnussen praktycznie to samo (Renault było słabsze od Haasa do wyścigu na Silverstone) z wykluczeniem GP Chin.
Palmer trzy razy był jedenasty, z czego dwa razy utknął na większość wyścigu za kierowcą w punktowanej strefie.
Jednak Palmer jest najbardziej zdominowany przez kolegę zespołowego, ma zero na koncie i musi być najgorszy, bo Kubica czeka na drugim planie :)
Cytat marios76 :
@Aeromis Widzisz, nie jestem zwolennikiem Kanadyjczyka, a jednak zdobyl punkty w kilka wyscigow po debiucie, a w sprzyjajacych okolicznosciach i podium (frajersko przegral drugie miejsce) ale mu tego nie zabierzemy i to Palmer gasi swiatlo... :)

Massa w Kanadzie powalczyłby o pudło, a w Azerbejdżanie o wygraną. W normalnych okolicznościach Stroll skubnąłby jakieś punkty z końca top10 w Azerbejdżanie i to byłoby wszystko - już nie wspominając o tym o ile ma łatwiej od Palmera dzięki $$$.
marios76, 13.08.2017 21:40[!]
@rocque Chcesz walczyc ze mna, czy ze statystyka? Jak ze mna, to poczytaj moje wczesniejsze posty. (Tylkk na Boga nie w tym temacie, o ogolnie) Nie piszemy tu o jednym wyscigu, jednej niesprzyjajacej okolicznosci, jednej awarii. Jak jestes tak szczegolowy, to i Hulkenbergowi pare punktow ucieklo...
Pisz co chcesz, licz jak chcesz ale na chwile obecna po polowie sezonu nie ma w F1 zespolu, ktorego zawodnikow dzieli wieksza roznica niz w Renault. Kubica, czy ktos inny- Renault i tak odpusci Palmera na rok 2018. Chyba ze wnosi z 1/4 budzetu teamu i nie maja aspiracji :)
enstone, 13.08.2017 22:16[!]
Palmer to pupilek Cyryla - naprawdę, te jego wypowiedzi są irytujące. Gość zdobywa zaledwie jeden punkcik w swojej całej karierze, a ten gada o stabilizacji w zespole .... naprawdę....??!.
KamBrillant, 13.08.2017 22:49[!]
@enstone albo Palmer ma jakiegoś haka na Cyryla bo gdyby było inaczej to ten wyścigowy drewniak dawno wyleciał z Formuły 1.
rocque, 14.08.2017 01:43[!]
Cytat marios76 :
Nie piszemy tu o jednym wyscigu, jednej niesprzyjajacej okolicznosci, jednej awarii. Jak jestes tak szczegolowy, to i Hulkenbergowi pare punktow ucieklo...

Podałem przykład Massy, bo w tych dwóch wyścigach mógł zdobyć najwięcej punktów i w obydwu nie miał szansy ukończenia.
Palmerowi obrywa się przede wszystkim za brak punktów, a nie za mniejszą ilość od Hulkenberga - dlatego odpuściłem sobie rozpatrywanie ile mu przepadło.
Cytat marios76 :
Pisz co chcesz, licz jak chcesz ale na chwile obecna po polowie sezonu nie ma w F1 zespolu, ktorego zawodnikow dzieli wieksza roznica niz w Renault.

Nie przeczę ani nie potwierdzam, a jedynie zwróciłem uwagę, że podanie przypadku Strolla jako kontrargumentu trochę mija się z celem, bo rzeczywistość nie wygląda tak różowo jak ilość punktów względem Massy.
Przy ukończonych obydwu wyścigach (KAN-AZE) mogło być przykładowo 60:15 zamiast 23:18.
marios76, 14.08.2017 07:37[!]
@rocque No cóż- Choćby Massa wygrał i stanął na podium (choć gdybać nie lubie) to 15 pkt Strolla do około 60ciu Massy było by lepsze niż 0:26 w przypadku Palmera a Hulkenberga. Niemiec tez mógł zdobyć więcej punktów... Do pogrążenia Anglika wystarczyło mu jednak punktowanie chyba w połowie wyścigów, finiszujac na 6 miejscu dwa razy. Palmerowi, przez pół sezonu brakło szczęścia na choćby punkcik, a potencjału na miejsca 8-6 po prostu u niego nie widac. Jak wiesz, nie sądzę by Hulkenberg był kierowca ze ścisłego topu, jak dla mnie kręci się w okolicy 10 miejsca w obecnej F1, tym bardziej więc akcje Palmera jak dla mnie leżą.
Strolla musiałem podać, bo długo pisałem, że brak mu choćby tego błysku... zablysnal więc i co mam napisać? Udało mu się, a Palmerowi ciągle na zero :/ Sensownie zaczął jeździć tez Vandorne, bo choć brakuje mu do Alonso wiele, to jednak się ogarnął. Trudniej porównać parę Sauber, ale nawet w średniej pozycji z kwalifikacji różnica jest nikła w porównaniu do pary Renault.
I żeby było jasne- Kubica nie ma tu nic do rzeczy. Będzie jeździł czy nie, to tematu to nie dotyczy: oceniam najsłabszych kierowców i niestety za pomocą statystyki łatwo to zrobić. Palmer na ta chwile wypada najsłabiej z całej stawki.
Aeromis, 14.08.2017 09:46[!]
@marios76
Cytat :
No cóż- Choćby Massa wygrał i stanął na podium (choć gdybać nie lubie) to 15 pkt Strolla do około 60ciu Massy było by lepsze niż 0:26 w przypadku Palmera a Hulkenberga.
Przecież najważniejszy jest kontekst stawki. Williams przez większość obecnego sezonu był (nie zapominajmy) czwartą siłą w F1. Kierowcy nie dopisali, szczęście także, jednak w równej walce mogli przegrać tylko z Force India i właściwie to tyle, a i tak powinni w naturalny sposób wówczas zdobywać punkty. Mimo to Stroll punktował tylko trzykrotnie i to jest właśnie ta znacząca ilość. Renault miało zupełnie inną sytuację. Zdobywać punkty mogło tylko wyciskając limity bolidu, bo mieli za rywali Haasa i STR, a z Force India zwykle w ogóle nie mieli szans, więc czysto teoretycznie punktów mogłoby nie być w ogóle bo pierwsza dziesiątka byłaby obsadzona.
Jeden błysk nic nie znaczy - patrz Maldonado, Pietrov. Obaj skończyli jak Gutierrez.
marios76, 15.08.2017 21:23[!]
@Aeromis Ale chcesz tu opisać coś innego; niz to, że jednak mimo tych oczywistych faktów, Hulkenberg wyszarpal nieco wiecej punktów niż solidny Massa... a Palmer jednak ani jednego?
(Sorry za sposób złożenia zdania ;) )
Aeromis, 16.08.2017 00:02[!]
@marios76
Po prostu nie dziwi mnie ta pozorna dysproporcja w punktach, która według mnie nie odwzorowuje tego o czym napisałeś. Williams i Renault przez większość sezonu były w zupełnie innych miejscach. Renault musiało czekać aby coś wyszarpać a Williamsowi "się należało". Oczywistą sprawą jest że Massa i Hulkenberg sa lepsi od swoich kolegów z zespołu. Teoretycznie jednak Stroll mimo to powinien nadal przyjeżdżać w punktach a Palmer tym bardziej nie (bo HUL jest gwarantem tego że Palmer jest pozycję niżej). W F1 gra się na punkty, ale one często nie odzwierciedlają formy kierowcy. Patrz przykład zeszłego sezonu. Rosberg zdobył mistrzostwo, jednak gdyby musiał walczyć (i czasem przegrywać) z 2 czy trzema innymi zespołami, to Lewis miałby dużo większe szanse by zdobyć tytuł. Inny przykład - Gutierrez. "Wiecznie 11-ty" i też nie bez powodu, bo był słaby i był w zespole który nie dawał mu szans na łatwe zdobywanie punktów. Stroll miał tę możliwość, właściwie to konieczność, jednak punkty zdobywał tylko trzykrotnie, z czego raz miał mega szczęście i zamiast tych max 4 zdobył 15 - czyli niemal całość tego co ma.
Nie sądzę aby Stroll będąc w Renault zrobił coś więcej niż Palmer, być może byłby nawet słabszy. Być może ma większe możliwości i za rok czy dwa okaże się przeciętniakiem, póki co to jednak dla mnie znaków na niebie i Ziemi nie widać aby był obecnie lepszy niż Palmer. Stroll jest żenująco słabszy od średniego Felipe, a Palmer wypada katastrofalnie na te bardzo dobrze spisującego się Hulkenberga, to wszystko ma jeszcze mianownik w postaci pozycji ich zespołów na tle stawki która była zupełnie inna.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca