Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.12.2017

Williams dementuje doniesienia o rozmowach z Rowlandem

Liberty nie wycofa się z planów wprowadzenia do F1 nowych silników

Brown: Współpraca z Hondą uniemożliwiała znalezienie nowych sponsorów

Liberty jest nadal zainteresowane organizacją wyścigów F1 w Las Vegas

09.12.2017

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie F1 za sezon 2017

08.12.2017

Jean Todt pozostanie prezesem FIA do 2021 roku

Prost: Klienckie zespoły mogą pokonać Renault w sezonie 2018

Aldo Costa nie jest zainteresowany powrotem do Ferrari

Vettel: Formuła E nie jest przyszłością wyścigów

Kaltenborn kwestionuje wybór kierowców Saubera na sezon 2018

Hamilton: Vettel był w tym roku pod ekstremalną presją

07.12.2017

Motorsport.com: Decyzja Williamsa ws. kierowcy zapadnie w ciągu tygodnia

Marchionne oferuje Haasowi sponsoring tytularny Maserati?

Marchionne: Giovinazzi otrzyma w przyszłości szansę startów w F1

Hamilton wygrał głosowanie szefów zespołów na najlepszego kierowcę sezonu 2017

FIA wprowadziła zmiany w systemie kar cofnięcia na starcie

Yusuke Hasegawa stracił funkcję szefa projektu F1 Hondy

06.12.2017

Marchionne: Prezentacja kierowców z GP USA nie była dobrym posunięciem

Todt: F1 i WEC powinny korzystać z tych samych silników

Isola: Supertwarda mieszanka jest zabezpieczeniem dla Pirelli

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Brown: McLaren chce zatrzymać Alonso i Vandoorne'a

Dyrektor stajni z Woking przyznał, że jest zadowolony z postawy tegorocznego składu kierowców.
Mateusz Szymkiewicz, 9 sierpnia 2017, wyświetlenia: 2103<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zak Brown potwierdził, że McLaren chce zatrzymać swój aktualny skład kierowców na sezon 2018.

Obecnymi reprezentantami stajni z Woking są Fernando Alonso oraz Stoffel Vandoorne. Pierwszy z nich jest wyraźnie sfrustrowany dotychczasową formą bolidów brytyjskiej ekipy i rozważa swoje opcje w Formule 1, natomiast nad Belgiem zebrały się ciemne chmury ze względu na słabe osiągi na tle swojego partnera.

Mimo to Vandoorne podczas Grand Prix Węgier zdołał otworzyć swój tegoroczny dorobek, finiszując na dziesiątym miejscu. Jak przyznał, w poprawie swojego tempa przeszkadzały mu częste awarie bolidu. „Największy problem jest taki, że mamy wiele problemów technicznych, przez które mało jeżdżę. Kosztuje mnie to nieco czasu, podczas którego mógłbym zrozumieć jak jeździć tym bolidem naprawdę szybko. Teraz czuję się dużo bardziej komfortowo, więc jestem bliżej tempa Fernando, dlatego też muszę to kontynuować” – powiedział 25-latek.

Dyrektor zarządzający McLarena – Zak Brown, zapytany o tegorocznych kierowców, odpowiedział: „Tak, jesteśmy zadowoleni ze Stoffela. On jest w trudnej sytuacji podobnie jak Fernando, ze względu na problemy z zawodnością bolidu, lecz uważamy, że to przyszły mistrz świata. Chcemy pozostać z tymi samymi kierowcami w przyszłym roku”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.12.2017  Brown: Współpraca z Hondą uniemożliwiała znalezienie nowych sponsorów
08.12.2017  Prost: Klienckie zespoły mogą pokonać Renault w sezonie 2018
28.11.2017  Hasegawa: Honda nie była gotowa na współpracę z czołowym zespołem
27.11.2017  Petrobras zostanie nowym sponsorem McLarena?
26.11.2017  Alonso potwierdza zainteresowanie realizacją szerszego programu w WEC
Tagi:
McLaren
Brown Z.
Alonso F.
Vandoorne S.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
dancom, 09.08.2017 12:14[!]
A Alo chce zostać?
grzesiekf, 09.08.2017 13:19[!]
@dancom a ma gdzie odejść? merc, ferrari i red bull mają pełne składy na 2018. A renault? tylko po co przechodzić z jednego średniaka (którym, powiedzmy że mcl się staje) do drugiego? Owszem, obie fabryki mają potencjał tylko kasa jaką sypie honda wydaje się ważnym argumentem za pozostaniem.
pablonzo, 09.08.2017 13:51[!]
@dancom Pewnie ma bardzo mieszane uczucia, fakt długo trwa Hondzie budowa dobrego silnika, ale widać progress a program jest długoterminowy. Pożyjemy, zobaczymy.
Malineusz, 09.08.2017 15:00[!]
@pablonzo Widać progres ? No nie powiedzialbym, a program jest długoterminowy ? Czyli do kiedy ? 2025 ? xd
MairJ23, 09.08.2017 18:30[!]
@pablonzo miejmy nadzieje ze Honda nie przestanie cisnac z tym silnikiem do konca tego sezonu a kto wie :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca