Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.07.2018

Prowizoryczna lista startowa na sezon 2019

Lewis Hamilton nie straci zwycięstwa w GP Niemiec

Hamilton został wezwany do złożenia wyjaśnień sędziom GP Niemiec

Mercedes tłumaczy polecenie zespołowe wydane Bottasowi

Vettel: To był mały błąd o wielkich konsekwencjach

GP Niemiec: wyniki wyścigu

Lewis Hamilton wygrał dramatyczny wyścig o GP Niemiec

GP Niemiec: najszybsze okrążenia wyścigu

Pierre Gasly wystartuje z końca stawki do Grand Prix Niemiec

Mercedes zwiększy swoje zaangażowanie w Williamsa?

Padok F1 zaskoczony nagłym odejściem Sergio Marchionne z Ferrari

McLaren potwierdza zainteresowanie Carlosem Sainzem

Ocon może przejść do Renault na sezon 2019?

21.07.2018

Mercedes: Usterka hydrauliki miała miejsce przed pierwszym zakrętem

Verstappen: Czwarta lokata to wszystko na co mogliśmy liczyć

John Elkann został nowym prezesem Ferrari

Alonso: McLaren musi się uporać z samochodem Stoffela

Rosberg zaskoczony nietypowym zachowaniem Hamiltona po awarii w Q1

Hamilton: Awaria hydrauliki wystąpiła przed uderzeniem w krawężniki

GP Niemiec: wyniki kwalifikacji

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Steiner: Naszą formę zawdzięczamy wczesnemu rozwojowi nowej maszyny

Szef zespołu uważa, że opłacało się przenieść zasoby na wczesnym etapie 2016 roku.
Łukasz Godula, 7 sierpnia 2017, wyświetlenia: 1453<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zespół Haas uważa, że wyniki w 2017 zawdzięcza taktyce wczesnego przesunięcia zasobów na rozwój tegorocznej maszyny, dzięki czemu uniknęli wpadnięcia w "dziurę" podczas drugiego roku startów.

Haas zdobył punkty w pierwszych trzech z czterech grand prix w 2016 roku, plasując się początkowo na piątym miejscu w generalce. Później zdobyli punkty jeszcze tylko dwa razy, co zepchnęło ich na ósme miejsce, gdyż wcześnie podjęto decyzję o skupieniu się na 2017 roku. W tym roku przerwę letnią rozpoczęli będąc na siódmym miejscu w klasyfikacji i mają na koncie o jeden punkt więcej niż w tej samej fazie sezonu 2016.

Szef zespołu, Gunther Steiner uważa, że to pozwoliło Haasowi uniknąć częstego trendu wśród nowych ekip, które spadają w drugim roku startów, ponieważ mają problem z zaprojektowaniem samochodu w czasie trwającej kampanii.

„Częścią mojej pracy jest przygotowanie, by nie wpaść w taką dziurę” – przyznał Steiner. „Zawsze może się tak stać, jednak zaliczyłem straszny drugi sezon w jednym z moich projektów i wyciągnąłem z tego wiele wniosków. Wszyscy byli w zeszłym roku świadomi, że nie możemy zrobić czegoś takiego”.

„Gdy w zeszłym roku zdecydowaliśmy się rozwijać tegoroczny bolid, wielu pytało nas, dlaczego nie przywozimy poprawek, czy nie mamy już pieniędzy? Nie o to chodziło. Nie chcieliśmy tego, ponieważ to by nas zmyliło. Wprowadziłoby to zamieszanie rok temu i opóźniło przygotowania na ten rok”.

Steiner powiedział w zeszłym miesiącu, że ostatnie poprawki do tegorocznej maszyny zostaną zaprezentowany podczas GP Singapuru. „Od tego momentu nie ma sensu wprowadzania nowości, ponieważ skupimy się na nowej maszynie”.

Spodziewa się również, że Ferrari zapewni poprawki silnika podczas któregoś z wyścigów po przerwie letniej. Steiner dodał, że Haas funkcjonuje w tym roku lepiej, ponieważ personel ma więcej doświadczenia we wspólnej pracy.

„Zespół jest lepiej zorganizowany. Nie chodzi o to, że było źle, ale nie da się pracować perfekcyjnie w pierwszym roku” – wyjaśnia. „Mamy tu bardzo wysoki poziom. Zespół dojrzał, jesteśmy lepiej skupieni. Ludzie naturalnie pracują lepiej, ponieważ się znają, znają swoje mocne i słabe strony, wiedzą że mogą na sobie polegać. Nie mamy dużej rotacji pracowników. Nie jestem tym zaskoczony, jestem dumny z moich pracowników”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.07.2018  Haas rozpocznie rozmowy z kierowcami po zakończeniu letniej przerwy
17.07.2018  Steiner: Haas nie żałuje kontrowersyjnego podejścia do startów w F1
16.07.2018  Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne
16.07.2018  Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1
09.07.2018  Steiner: Incydenty z udziałem Grosjeana stają się frustrujące
Tagi:
Haas
Steiner G.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca