Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.08.2017

Lowe: Jesteśmy rozczarowani pierwszą połową sezonu

Stroll: Spodziewałem się problemów

17.08.2017

Negocjacje Toro Rosso z Hondą zakończyły się niepowodzeniem

Horner: Od 2021 roku w F1 będą wykorzystywane silniki V6 twin-turbo

Binotto ma nadzieję, że Ferrari uniknie kar za wymianę podzespołów silnika

16.08.2017

Bottas: Awarie i kary mogą wpłynąć na walkę o tegoroczny tytuł

Horner: W drugiej połowie sezonu chcemy zdobyć więcej punktów niż Ferrari

Charlie Whiting złożył wizytę na torze w Buenos Aires

Raikkonen: Wciąż mam wystarczającą szybkość, aby ścigać się w czołówce

15.08.2017

Sainz: Nie zamierzam zrywać żadnego kontraktu

14.08.2017

Massa: Krytyka jaka spada obecnie na F1 nie różni się od tej sprzed 15 lat

Brawn i Wolff nie sądzą, aby powrót do silników V8 zapewnił sukces F1

Hamilton nie jest zainteresowany odejściem z Mercedesa

12.08.2017

Prost: Nie ma szans na to, aby do F1 powróciły silniki V8 lub V10

Tost: Plotki na temat Sainza są wynikiem znudzenia padoku F1

Renault: Palmer wciąż może pozostać w zespole na sezon 2018

11.08.2017

Carey: W F1 mogą pojawić się standardowe części

Vasseur: Sauber nie potrzebuje wielkich zmian, aby walczyć o lepsze wyniki

09.08.2017

Horner: FIA jest zmuszona wprowadzić Halo ze względów prawnych

Pietrow: Kwiat nie może czuć się pewny posady w Toro Rosso

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Russell zaskoczony dobrą widocznością z systemem Halo

Kierowca rozwojowy Mercedesa przyznał, że pałąk był pomocny przy zachodzącym słońcu.
Mateusz Szymkiewicz, 4 sierpnia 2017, wyświetlenia: 2097<< | lista | T- | T+ | >>

Kierowca rozwojowy Mercedesa – George Russell, przyznał, że był zaskoczony dobrą widocznością z perspektywy kokpitu z zamontowanym systemem Halo.

Brytyjczyk drugiego dnia testów na torze Hungaroring prowadził bolid W08 z zamontowanym systemem Halo, który ma być obowiązkowy od sezonu 2018. System ochrony głowy preferowany przez FIA budzi duże kontrowersje, głównie ze względów estetycznych oraz przez obawy związane z ograniczoną widocznością.

Mimo to Russell zapytany o swoje odczucia związane z pałąkiem założonym nad kokpitem, przyznał, iż widoczność była dużo lepsza niż zakładał. „Halo mnie zaskoczyło, miałem dużo lepszą widoczność niż mogłem to sobie wyobrazić. Dosyć zabawnym pozytywem jest to, że pod koniec dnia kiedy zachodziło słońce, Halo przysłoniło mi promienie. Dlatego też widziałem więcej niż zazwyczaj o 17:30, kiedy słońce zaczyna się chować. Będąc szczerym, to z perspektywy kierowcy kiedy robisz okrążenie kwalifikacyjne, to widoczność jest całkowicie dobra. Jedyną przeszkodą może być fakt, że na starcie może dojść do zasłonięcia świateł, aczkolwiek byłem bardzo zaskoczony Halo oraz tym co byłem w stanie dostrzec”.

Brytyjczyk dodał, że opuszczanie kokpitu z systemem Halo jest nieco kłopotliwe, lecz z czasem kierowcy powinni się do tego przyzwyczaić. „To wymaga nieco doświadczenia, czyli znalezienia odpowiedniej techniki jak uwolnić ramiona i resztę ciała. Początkowo zmagałem się z tym, ale pod koniec po kilku przejazdach całkiem w porządku przebiegało wysiadanie. Można złapać się Halo podczas podnoszenia. Jedynym problemem jest wciśnięcie nóg do kokpitu, ponieważ to [Halo] jest dosyć wysokie. Mimo to uważam, że większość osób po prostu przyzwyczai się do wsiadania oraz wysiadania z bolidu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.08.2017  Hamilton nie jest zainteresowany odejściem z Mercedesa
07.08.2017  Bottas: Nie mam planu B na wypadek utraty posady w Mercedesie
06.08.2017  Hamilton: Podarowaliśmy więcej punktów niż Ferrari
04.08.2017  Wehrlein niezainteresowany przejściem do Formuły E
03.08.2017  Bottas: Wierzę, że jestem w stanie powalczyć o mistrzowski tytuł
Tagi:
Mercedes
Halo

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
baron, 04.08.2017 18:49[!]
Ciekawe ile mu FIA zapłaciła, że gada takie głupoty...
Duif, 04.08.2017 19:08[!]
@baron, serio wszędzie będziesz widział teorie spiskowe związane z Halo?
baron, 04.08.2017 19:17[!]
@up

Wszędzie? To znaczy?
mr_bean2000, 04.08.2017 19:27[!]
Z tymi spiskami coś jest na rzeczy: http://autoweek.c...t-halo-safety-device

:P
Yurek, 05.08.2017 00:35[!]
Cytat Duif :
serio wszędzie będziesz widział teorie spiskowe związane z Halo?

Ale tu nie chodzi o teorie spiskowe. Mam wrażenie, że liczba osób z tzw. środowiska popierających ten wynalazek dziwnie wzrosła po zaakceptowaniu tego wynalazku przez FIA.
ergie, 05.08.2017 19:35[!]
Jasno zostało już powiedziane. FIA obiecało, że będzie w 2018 roku tego typu system i choćby mieli bubel wcisnąć to go zalegalizują... inna rzeczą jest co zrobią kiedy z powodu pośpiechu przy wdrażaniu okaże się, że zostanie na siłę wciśnięty system niebezpieczny sam w sobie. Od dłuższego czasu czytam wszystko co na ten temat jest dostępne. Odrzucając względy estetyczne i skupiając się na sprawie jedynie w kontekście rozwiązania inżynierskiego, mam spore obawy co do tego rozwiązania.
bartoszcze, 07.08.2017 11:05[!]
@Yurek
Fakt, to nie musi być spisek, po prostu ludzie święcie wierzą że to nie ma prawa być korzystne i żadne fakty ich nie przekonają że jest inaczej.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca