Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.07.2018

Prowizoryczna lista startowa na sezon 2019

Lewis Hamilton nie straci zwycięstwa w GP Niemiec

Hamilton został wezwany do złożenia wyjaśnień sędziom GP Niemiec

Mercedes tłumaczy polecenie zespołowe wydane Bottasowi

Vettel: To był mały błąd o wielkich konsekwencjach

GP Niemiec: wyniki wyścigu

Lewis Hamilton wygrał dramatyczny wyścig o GP Niemiec

GP Niemiec: najszybsze okrążenia wyścigu

Pierre Gasly wystartuje z końca stawki do Grand Prix Niemiec

Mercedes zwiększy swoje zaangażowanie w Williamsa?

Padok F1 zaskoczony nagłym odejściem Sergio Marchionne z Ferrari

McLaren potwierdza zainteresowanie Carlosem Sainzem

Ocon może przejść do Renault na sezon 2019?

21.07.2018

Mercedes: Usterka hydrauliki miała miejsce przed pierwszym zakrętem

Verstappen: Czwarta lokata to wszystko na co mogliśmy liczyć

John Elkann został nowym prezesem Ferrari

Alonso: McLaren musi się uporać z samochodem Stoffela

Rosberg zaskoczony nietypowym zachowaniem Hamiltona po awarii w Q1

Hamilton: Awaria hydrauliki wystąpiła przed uderzeniem w krawężniki

GP Niemiec: wyniki kwalifikacji

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Russell zaskoczony dobrą widocznością z systemem Halo

Kierowca rozwojowy Mercedesa przyznał, że pałąk był pomocny przy zachodzącym słońcu.
Mateusz Szymkiewicz, 4 sierpnia 2017, wyświetlenia: 3104<< | lista | T- | T+ | >>

Kierowca rozwojowy Mercedesa – George Russell, przyznał, że był zaskoczony dobrą widocznością z perspektywy kokpitu z zamontowanym systemem Halo.

Brytyjczyk drugiego dnia testów na torze Hungaroring prowadził bolid W08 z zamontowanym systemem Halo, który ma być obowiązkowy od sezonu 2018. System ochrony głowy preferowany przez FIA budzi duże kontrowersje, głównie ze względów estetycznych oraz przez obawy związane z ograniczoną widocznością.

Mimo to Russell zapytany o swoje odczucia związane z pałąkiem założonym nad kokpitem, przyznał, iż widoczność była dużo lepsza niż zakładał. „Halo mnie zaskoczyło, miałem dużo lepszą widoczność niż mogłem to sobie wyobrazić. Dosyć zabawnym pozytywem jest to, że pod koniec dnia kiedy zachodziło słońce, Halo przysłoniło mi promienie. Dlatego też widziałem więcej niż zazwyczaj o 17:30, kiedy słońce zaczyna się chować. Będąc szczerym, to z perspektywy kierowcy kiedy robisz okrążenie kwalifikacyjne, to widoczność jest całkowicie dobra. Jedyną przeszkodą może być fakt, że na starcie może dojść do zasłonięcia świateł, aczkolwiek byłem bardzo zaskoczony Halo oraz tym co byłem w stanie dostrzec”.

Brytyjczyk dodał, że opuszczanie kokpitu z systemem Halo jest nieco kłopotliwe, lecz z czasem kierowcy powinni się do tego przyzwyczaić. „To wymaga nieco doświadczenia, czyli znalezienia odpowiedniej techniki jak uwolnić ramiona i resztę ciała. Początkowo zmagałem się z tym, ale pod koniec po kilku przejazdach całkiem w porządku przebiegało wysiadanie. Można złapać się Halo podczas podnoszenia. Jedynym problemem jest wciśnięcie nóg do kokpitu, ponieważ to [Halo] jest dosyć wysokie. Mimo to uważam, że większość osób po prostu przyzwyczai się do wsiadania oraz wysiadania z bolidu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.07.2018  Mercedes tłumaczy polecenie zespołowe wydane Bottasowi
22.07.2018  Mercedes zwiększy swoje zaangażowanie w Williamsa?
21.07.2018  Mercedes: Usterka hydrauliki miała miejsce przed pierwszym zakrętem
21.07.2018  Hamilton: Awaria hydrauliki wystąpiła przed uderzeniem w krawężniki
20.07.2018  Mercedes podpisał umowę z Bottasem na sezon 2019
Tagi:
Mercedes
Halo

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
baron, 04.08.2017 18:49[!]
Ciekawe ile mu FIA zapłaciła, że gada takie głupoty...
Duif, 04.08.2017 19:08[!]
@baron, serio wszędzie będziesz widział teorie spiskowe związane z Halo?
baron, 04.08.2017 19:17[!]
@up

Wszędzie? To znaczy?
mr_bean2000, 04.08.2017 19:27[!]
Z tymi spiskami coś jest na rzeczy: http://autoweek.c...t-halo-safety-device

:P
Yurek, 05.08.2017 00:35[!]
Cytat Duif :
serio wszędzie będziesz widział teorie spiskowe związane z Halo?

Ale tu nie chodzi o teorie spiskowe. Mam wrażenie, że liczba osób z tzw. środowiska popierających ten wynalazek dziwnie wzrosła po zaakceptowaniu tego wynalazku przez FIA.
ergie, 05.08.2017 19:35[!]
Jasno zostało już powiedziane. FIA obiecało, że będzie w 2018 roku tego typu system i choćby mieli bubel wcisnąć to go zalegalizują... inna rzeczą jest co zrobią kiedy z powodu pośpiechu przy wdrażaniu okaże się, że zostanie na siłę wciśnięty system niebezpieczny sam w sobie. Od dłuższego czasu czytam wszystko co na ten temat jest dostępne. Odrzucając względy estetyczne i skupiając się na sprawie jedynie w kontekście rozwiązania inżynierskiego, mam spore obawy co do tego rozwiązania.
bartoszcze, 07.08.2017 11:05[!]
@Yurek
Fakt, to nie musi być spisek, po prostu ludzie święcie wierzą że to nie ma prawa być korzystne i żadne fakty ich nie przekonają że jest inaczej.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca