Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.10.2017

Nowy bolid McLarena zostanie pomalowany w barwy papaya orange?

Od 2018 roku Formuła 1 wejdzie we współpracę z Netflixem?

Bottas: Nie mogę być zadowolony z ostatnich wyników

Maurizio Arrivabene straci stanowisko szefa Scuderii Ferrari?

Od trzeciego treningu Vettel będzie korzystał z nowego podwozia

Informacja Pirelli po treningach przed GP USA

GP Stanów Zjednoczonych: wypowiedzi po treningach (10)

20.10.2017

Hamilton z rekordem toru w drugim treningu

Williams został ukarany grzywną 10 tysięcy euro w zawieszeniu

Hamilton najszybszy w pierwszym treningu przed GP USA

Renault testuje części silnika rozwijane z myślą o sezonie 2018

Verstappen przedłużył kontrakt z Red Bullem do 2020 roku

Verstappen otrzyma karę za wymianę elementów jednostki napędowej

Verstappen preferuje kontynuowanie kariery w F1 wspólnie z Red Bullem

Wehrlein: Chciałbym poznać swoją przyszłość przed GP Abu Zabi

Vettel: Reprymenda za spóźnienie się na hymn to żart

Kwiat: Zasługuję na wyjaśnienia ze strony Red Bulla

Hartley zostanie cofnięty o trzydzieści miejsc na starcie wyścigu w Austin

19.10.2017

Vandoorne zostanie ukarany cofnięciem o 5 pozycji na starcie GP USA

Alonso: Podpisałem wieloletnią umowę z McLarenem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Pirelli gotowe powiększyć swoją gamę opon do sześciu mieszanek

Mario Isola zapewnia, że kolejny rodzaj gładkiego ogumienia w sezonie 2018 jest możliwy.
Mateusz Szymkiewicz, 4 sierpnia 2017, wyświetlenia: 1408<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Dyrektor wyścigowy Pirelli – Mario Isola, ujawnił, że rozważane jest wprowadzenie szóstej mieszanki gładkich opon na sezon 2018.

Aktualnie włoski producent dostarcza zespołom Formuły 1 pięć rodzajów ogumienia typu slick, a dokładnie twarde, pośrednie, miękkie, supermiękkie oraz ultramiękkie. Mimo to Pirelli deklaruje, że przed rozpoczęciem następnych mistrzostw może zapaść decyzja o poszerzeniu tej gamy.

Aktualnie opony szykowane z myślą o sezonie 2018 są testowane na torze wyścigowym. Na Hungaroringu na pracach rozwojowych z Pirelli koncentrował się Valtteri Bottas z Mercedesa, natomiast wczoraj na obiekcie w Barcelonie bolid Ferrari prowadził Antonio Giovinazzi. Dla włoskiej firmy były to ostatnie testy przed homologacją konstrukcji opon przez FIA, na co został wyznaczony termin do 1 września.

Mimo to kolejne sesje testowe będą miały miejsce w dniach 7-8 września na torze Paul Ricard z Mercedesem, 31 października oraz 1 listopada w Meksyku z Sauberem oraz Force India, a także 14 i 15 listopada w Brazylii z McLarenem. Z kolei grupowe dwudniowe jazdy będą miały miejsce w Abu Zabi po zakończeniu sezonu.

„W zależności od wyników zadecydujemy o liczbie mieszanek” – powiedział Mario Isola. „Moja opinia jest taka, by poszerzyć gamę do sześciu, co jest możliwe. Jeśli przyjrzymy się przepisom, to większa liczba mieszanek będzie naszą propozycją do FIA, a Federacja zazwyczaj się zgadza, ponieważ nie ma powodów do składania odmowy. Fakt jest taki, że w tym roku homologowaliśmy dziesięć rodzajów opon, mamy pięć podstawowych mieszanek, a także pięć zapasowych. Nie potrzebujemy na to zgody zespołów”.

„Po wyścigu w Abu Zabi mamy dwa dni testów przy pomocy wszystkich bolidów oraz zespołów, co ma pomóc w ocenie nowego produktu, a także wypróbowaniu go z wyprzedzeniem. Pod koniec listopada będziemy gotowi z ostateczną wersją opon na sezon 2018. Obecnie mamy znacznie lepsze dane po każdym weekendzie, więc już teraz rozwijamy nową konstrukcję, nowy profil oraz nowe pomysły. To nie będzie rewolucja w porównaniu do tego roku, ponieważ uważamy, iż dysponujemy dobrym produktem”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.10.2017  Informacja Pirelli po treningach przed GP USA
17.10.2017  Pirelli ujawniło wybory zespołów na Grand Prix Meksyku
17.10.2017  Informacja Pirelli przed GP USA
16.10.2017  Podczas GP USA ultramiękkie opony będą oznaczone różowym kolorem
16.10.2017  Pirelli jest zainteresowane zakupem toru Interlagos?
Tagi:
Pirelli

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
ergie, 04.08.2017 12:09[!]
... i wszystko po to aby ciąć koszty... :? powinny być cztery mieszanki twarde, miękkie, deszczowe i przejściowe... czy oni nie mogliby wszystkich eksperymentów wsadzać do Formuły E i przestać psuć bez przerwy Formułę 1?
---, 04.08.2017 12:23[!]
Hipersofty w drodze. W takim tempie softy za chwilę naprawdę będą twardą mieszanką.
F40, 04.08.2017 13:28[!]
@ergie wyobraź sobie, że kiedyś na każdy tor była inna specyfikacja opon, inna na wyścig, inna na kwalifikacje. Nie wspominając o nieograniczonej ilości zestawów opon. Więc 6 rodzajów opon - tak, to jest cięcie kosztów, kiedyś było o wiele wiele więcej.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca