Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

12.07.2018

Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku

Vandoorne: McLaren nie spisuje na straty obecnego sezonu

Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami

11.07.2018

Kubica: Miałem podpisany kontrakt z Ferrari na sezon 2012

Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault

Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1

Alonso nie jest przekonany co do propozycji zmiany systemu punktowego F1

Brawn: Pracujemy nad nową umową dla Silverstone

10.07.2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Toro Rosso coraz bliżej umowy na jednostki Hondy

Partnerstwo z japońskim producentem może zostać w przyszłości poszerzone o Red Bull Racing.
Mateusz Szymkiewicz, 2 sierpnia 2017, wyświetlenia: 2102<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Ekipa Toro Rosso jest coraz bliżej umowy na dostawy jednostek napędowych Hondy w sezonie 2018, po wtorkowym spotkaniu Helmuta Marko z Masashim Yamamoto.

Japoński producent jest zdecydowany, by podczas przyszłorocznych zmagań posiadać dwóch klientów w Formule 1. Do niedawna kolejnym partnerem obok McLarena miał być Sauber, lecz stajnia z Hinwil zdecydowała się rozwiązać zawarte porozumienie i pozostać przy układach napędowych Ferrari.

Od tamtej pory z jednostkami Hondy zaczęła być łączona juniorska ekipa Red Bulla – Toro Rosso, pomimo faktu, że posiada ona umowę z Renault ważną do końca 2018 roku. Mimo to z informacji uzyskanych przez Autosport wynika, że we wtorek miało miejsce spotkanie doradcy Red Bulla, Helmuta Marko, z dyrektorem generalnym Honda Motorsport – Masashim Yamamoto, który zarządza budżetem projektu F1 i odpowiada bezpośrednio przed zarządem koncernu.

Według źródeł Autosportu, umowa między Toro Rosso a Hondą miałaby wejść w życie w 2018 roku, co stworzyłoby grunt pod poszerzenie współpracy o ekipę Red Bull Racing, jeżeli układ napędowy japońskiego producenta oraz program rozwojowy będą na odpowiednim poziomie.

Po raz pierwszy o współpracy Red Bulla z japońskim producentem spekulowano w 2015 roku, kiedy to stajnia z Milton Keynes chciała za wszelką cenę porzucić jednostki Renault i kontaktowała się z pozostałymi producentami w Formule 1. Wówczas weto postawił dyrektor McLaren Group – Ron Dennis, który dysponował z Hondą umową na wyłączność.

Zrozumiałe jest, że tym razem stajnia z Woking nie stanęłaby na przeszkodzie przed współpracą japońskiego producenta z Toro Rosso i byłaby gotowa dostarczać swoje skrzynie biegów, ze względu na fakt, iż Honda nie zajmuje się ich produkcją. Mimo to w przypadku poszerzenia współpracy o główną ekipę Red Bulla, McLaren mógłby ponownie rozważyć zgłoszenie sprzeciwu, choć sam aktualnie poszukuje alternatywnego dostawcy na przyszłoroczne zmagania.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.07.2018  Gasly zszokowany deficytem prędkości Toro Rosso na prostych
08.07.2018  Hartley otrzymał nowy silnik spalinowy i MGU-K
07.07.2018  Hartley nie weźmie udziału w kwalifikacjach na Silverstone
06.07.2018  Ticktum kandydatem do zastąpienia Hartleya w Toro Rosso od 2019 roku
01.07.2018  Hartley wystartuje z ostatniego pola do Grand Prix Austrii
Tagi:
Toro Rosso
Honda
Red Bull

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
WooQash, 02.08.2017 17:02[!]
Sauber się otrząsnął, a Toro Rosso nadal ślepe? Nie widać, że to nie jedzie? Jeżeli przez 3 lata nie potrafią nic zrobić to dlaczego ma być lepiej?
BGP001, 02.08.2017 17:13[!]
@WooQash Przeczytaj jeszcze raz treść. STR ma robić za królika doświadczalnego dla Red Bulla.
Mahilda111, 02.08.2017 17:28[!]
@WooQash
Rozwód między McLarenem a Hondą jest praktycznie nieunikniony i przed Red Bullem pojawiła się upragniona szansa na wyłącznego dostawcę. Chcą po prostu przekonać się, czy są jakiekolwiek perspektywy na dobrą jednostkę w obecnej specyfikacji lub od sezonu 2020/2021.
syrius200, 02.08.2017 19:16[!]
Czy naprawdę Toro Rosso nie potrafi zrozumieć na przykładzie mclarena że Honda nie jest najlepszym pomysłem Sauber poszedł po rozum do głowy i wycofał się.
KamBrillant, 02.08.2017 20:11[!]
@syrius200 wiesz że tak naprawdę wezmą silniki Hondy bo im Redbull "kazał"
marvin, 02.08.2017 20:25[!]
A ja bym powiedział, że to Sauber zgłupiał, znowu będą mieć zeszłoroczny silnik, bez rozwoju w tym obszarze, więc znowu będą ciągnąć tyły. STR przytuli dobry silnik, bo Honda łapie w końcu wiatr w żagle. A RBR od zawsze traktował STR jako poligon doświadczalny, więc tu się nic nie zmieniło.
borro, 02.08.2017 20:50[!]
Czy panowie śledzili dzisiejsze testy na Hungaroringu? Honda ani raz się nie zepsuła, a swiezak Norris pokonał Raikkonena w Ferrari...
Maciek znafca, 02.08.2017 23:35[!]
@marvin Sauber wedle nowej umowy będzie otrzymywał silniki Ferrari zawsze w aktualnej specyfikacji. Dobry ruch Szwajcarów, niezbyt trafny Włochów, ale wiadomo, od nich to nie zależy.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca