Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.08.2017

Lowe: Jesteśmy rozczarowani pierwszą połową sezonu

Stroll: Spodziewałem się problemów

17.08.2017

Negocjacje Toro Rosso z Hondą zakończyły się niepowodzeniem

Horner: Od 2021 roku w F1 będą wykorzystywane silniki V6 twin-turbo

Binotto ma nadzieję, że Ferrari uniknie kar za wymianę podzespołów silnika

16.08.2017

Bottas: Awarie i kary mogą wpłynąć na walkę o tegoroczny tytuł

Horner: W drugiej połowie sezonu chcemy zdobyć więcej punktów niż Ferrari

Charlie Whiting złożył wizytę na torze w Buenos Aires

Raikkonen: Wciąż mam wystarczającą szybkość, aby ścigać się w czołówce

15.08.2017

Sainz: Nie zamierzam zrywać żadnego kontraktu

14.08.2017

Massa: Krytyka jaka spada obecnie na F1 nie różni się od tej sprzed 15 lat

Brawn i Wolff nie sądzą, aby powrót do silników V8 zapewnił sukces F1

Hamilton nie jest zainteresowany odejściem z Mercedesa

12.08.2017

Prost: Nie ma szans na to, aby do F1 powróciły silniki V8 lub V10

Tost: Plotki na temat Sainza są wynikiem znudzenia padoku F1

Renault: Palmer wciąż może pozostać w zespole na sezon 2018

11.08.2017

Carey: W F1 mogą pojawić się standardowe części

Vasseur: Sauber nie potrzebuje wielkich zmian, aby walczyć o lepsze wyniki

09.08.2017

Horner: FIA jest zmuszona wprowadzić Halo ze względów prawnych

Pietrow: Kwiat nie może czuć się pewny posady w Toro Rosso

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Toro Rosso coraz bliżej umowy na jednostki Hondy

Partnerstwo z japońskim producentem może zostać w przyszłości poszerzone o Red Bull Racing.
Mateusz Szymkiewicz, 2 sierpnia 2017, wyświetlenia: 1624<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Ekipa Toro Rosso jest coraz bliżej umowy na dostawy jednostek napędowych Hondy w sezonie 2018, po wtorkowym spotkaniu Helmuta Marko z Masashim Yamamoto.

Japoński producent jest zdecydowany, by podczas przyszłorocznych zmagań posiadać dwóch klientów w Formule 1. Do niedawna kolejnym partnerem obok McLarena miał być Sauber, lecz stajnia z Hinwil zdecydowała się rozwiązać zawarte porozumienie i pozostać przy układach napędowych Ferrari.

Od tamtej pory z jednostkami Hondy zaczęła być łączona juniorska ekipa Red Bulla – Toro Rosso, pomimo faktu, że posiada ona umowę z Renault ważną do końca 2018 roku. Mimo to z informacji uzyskanych przez Autosport wynika, że we wtorek miało miejsce spotkanie doradcy Red Bulla, Helmuta Marko, z dyrektorem generalnym Honda Motorsport – Masashim Yamamoto, który zarządza budżetem projektu F1 i odpowiada bezpośrednio przed zarządem koncernu.

Według źródeł Autosportu, umowa między Toro Rosso a Hondą miałaby wejść w życie w 2018 roku, co stworzyłoby grunt pod poszerzenie współpracy o ekipę Red Bull Racing, jeżeli układ napędowy japońskiego producenta oraz program rozwojowy będą na odpowiednim poziomie.

Po raz pierwszy o współpracy Red Bulla z japońskim producentem spekulowano w 2015 roku, kiedy to stajnia z Milton Keynes chciała za wszelką cenę porzucić jednostki Renault i kontaktowała się z pozostałymi producentami w Formule 1. Wówczas weto postawił dyrektor McLaren Group – Ron Dennis, który dysponował z Hondą umową na wyłączność.

Zrozumiałe jest, że tym razem stajnia z Woking nie stanęłaby na przeszkodzie przed współpracą japońskiego producenta z Toro Rosso i byłaby gotowa dostarczać swoje skrzynie biegów, ze względu na fakt, iż Honda nie zajmuje się ich produkcją. Mimo to w przypadku poszerzenia współpracy o główną ekipę Red Bulla, McLaren mógłby ponownie rozważyć zgłoszenie sprzeciwu, choć sam aktualnie poszukuje alternatywnego dostawcy na przyszłoroczne zmagania.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.08.2017  Negocjacje Toro Rosso z Hondą zakończyły się niepowodzeniem
15.08.2017  Sainz: Nie zamierzam zrywać żadnego kontraktu
12.08.2017  Tost: Plotki na temat Sainza są wynikiem znudzenia padoku F1
09.08.2017  Pietrow: Kwiat nie może czuć się pewny posady w Toro Rosso
05.08.2017  Sainz: Konflikt z szefostwem nie był czymś, co mi się podobało
Tagi:
Toro Rosso
Honda
Red Bull

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
WooQash, 02.08.2017 17:02[!]
Sauber się otrząsnął, a Toro Rosso nadal ślepe? Nie widać, że to nie jedzie? Jeżeli przez 3 lata nie potrafią nic zrobić to dlaczego ma być lepiej?
BGP001, 02.08.2017 17:13[!]
@WooQash Przeczytaj jeszcze raz treść. STR ma robić za królika doświadczalnego dla Red Bulla.
Mahilda111, 02.08.2017 17:28[!]
@WooQash
Rozwód między McLarenem a Hondą jest praktycznie nieunikniony i przed Red Bullem pojawiła się upragniona szansa na wyłącznego dostawcę. Chcą po prostu przekonać się, czy są jakiekolwiek perspektywy na dobrą jednostkę w obecnej specyfikacji lub od sezonu 2020/2021.
syrius200, 02.08.2017 19:16[!]
Czy naprawdę Toro Rosso nie potrafi zrozumieć na przykładzie mclarena że Honda nie jest najlepszym pomysłem Sauber poszedł po rozum do głowy i wycofał się.
KamBrillant, 02.08.2017 20:11[!]
@syrius200 wiesz że tak naprawdę wezmą silniki Hondy bo im Redbull "kazał"
marvin, 02.08.2017 20:25[!]
A ja bym powiedział, że to Sauber zgłupiał, znowu będą mieć zeszłoroczny silnik, bez rozwoju w tym obszarze, więc znowu będą ciągnąć tyły. STR przytuli dobry silnik, bo Honda łapie w końcu wiatr w żagle. A RBR od zawsze traktował STR jako poligon doświadczalny, więc tu się nic nie zmieniło.
borro, 02.08.2017 20:50[!]
Czy panowie śledzili dzisiejsze testy na Hungaroringu? Honda ani raz się nie zepsuła, a swiezak Norris pokonał Raikkonena w Ferrari...
Maciek znafca, 02.08.2017 23:35[!]
@marvin Sauber wedle nowej umowy będzie otrzymywał silniki Ferrari zawsze w aktualnej specyfikacji. Dobry ruch Szwajcarów, niezbyt trafny Włochów, ale wiadomo, od nich to nie zależy.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca