Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę

Russia Tass: Williams potwierdzi drugiego kierowcę w piątek

12.12.2017

Wolff: Mercedes wierzy w możliwości i talent Bottasa

Todt: Wybór na trzecią kadencję jest oznaką zaufania środowiska

Gasly ma nadzieję, że silnik Hondy pozwoli STR na regularną walkę o punkty

Lorenzo Sassi dołączy do Mercedesa?

11.12.2017

Pirelli ogłosiło mieszanki opon na trzy pierwsze Grand Prix sezonu 2018

Chinchero: Williams podjął decyzję o zatrudnieniu Sirotkina na sezon 2018

Williams dementuje doniesienia o rozmowach z Rowlandem

Liberty nie wycofa się z planów wprowadzenia do F1 nowych silników

Brown: Współpraca z Hondą uniemożliwiała znalezienie nowych sponsorów

Liberty jest nadal zainteresowane organizacją wyścigów F1 w Las Vegas

09.12.2017

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie F1 za sezon 2017

08.12.2017

Jean Todt pozostanie prezesem FIA do 2021 roku

Prost: Klienckie zespoły mogą pokonać Renault w sezonie 2018

Aldo Costa nie jest zainteresowany powrotem do Ferrari

Vettel: Formuła E nie jest przyszłością wyścigów

Kaltenborn kwestionuje wybór kierowców Saubera na sezon 2018

Hamilton: Vettel był w tym roku pod ekstremalną presją

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Neale: Występ na Hungaroringu jest jak gol przed połową meczu

Brytyjczyk ma nadzieję, iż jest to zwiastun bardziej konkurencyjnej drugiej połowy sezonu.
Nataniel Piórkowski, 1 sierpnia 2017, wyświetlenia: 1477<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Dyrektor operacyjny McLarena – Jonathan Neale, porównał występ swojego zespołu w Grand Prix Węgier do zdobycia bramki przed zejściem na przerwę w połowie meczu.

Aż do weekendu na Hungaroringu McLaren zajmował ostatnie miejsce w klasyfikacji konstruktorów, z dorobkiem dwóch punktów zdobytych przez Fernando Alonso w GP Azerbejdżanu. Stajnia w Woking rozpoczyna jednak letnią przerwę plasując się przed Sauberem, z piętnastoma "oczkami" straty do Renault.

„Jestem bardzo zadowolony z naszych kierowców, mechaników i całego personelu McLarena w Woking. Występ w GP Węgier jest dla nas jak zdobycie gola przed zejściem na przerwę w połowie meczu. Wywalczenie kilku punktów, dokonanie awansu, to zawsze coś miłego” – powiedział Neale.

„Potwierdziliśmy możliwości naszego pakietu. Wprowadziliśmy tutaj nowe rozwiązania z programu rozwojowego – wszystkie pracowały jak należy, a dodatkowo zaprezentowaliśmy dobrą niezawodność. Nie zmienia to jednak faktu, że pierwsza połowa meczu była ciężka i wszyscy czekają już na letnią przerwę”.

„Awansowaliśmy z ostatniej pozycji na dziewiątą. To progres. To równie zacięta walka, jak ta o zwycięstwa. Cały ten proces uczyni wygraną jeszcze słodszą. Jesteśmy zespołem, który uwielbia ścigać się na czele stawki, a na tę chwilę nie mamy takiej możliwości. Jest jednak wiele powodów, aby optymistycznie oceniać nasze szanse awansu. W zespole daje się dostrzec mnóstwo energii. Pojawia się trochę frustracji, oczywiście, ale nie ma to wpływu na nasz marsz w kierunku czołówki”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.12.2017  Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę
11.12.2017  Brown: Współpraca z Hondą uniemożliwiała znalezienie nowych sponsorów
08.12.2017  Prost: Klienckie zespoły mogą pokonać Renault w sezonie 2018
28.11.2017  Hasegawa: Honda nie była gotowa na współpracę z czołowym zespołem
27.11.2017  Petrobras zostanie nowym sponsorem McLarena?
Tagi:
McLaren
Honda

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
piwo, 01.08.2017 10:10[!]
to prawda. podwozie mclarena nie jest takie zle jak myslalem ze jest. a moze to dzieki przewadze kierowcow wywalczyli takie wyniki. ogolnie pozytywne to bylo. i to ze silniki hondy przestaly padac jak muchy. wszystko to idzie w dobrym kierunku. wiadomo moze to nie jest poziom emrca czy ferrari ale moze silnik hondy niedaleko ma do silnika renault?
Olek89, 01.08.2017 10:26[!]
Cytat piwo :
wszystko to idzie w dobrym kierunku. wiadomo moze to nie jest poziom merca czy ferrari ale moze silnik hondy niedaleko ma do silnika renault?
W tamtym roku byli jeszcze bliżej, więc nie oczekiwałbym rewolucji po jednym weekendzie...
Aeromis, 01.08.2017 10:59[!]
Jakiś postęp względem startu sezonu bez wątpienia jest zauważalny, po tym jak McLaren sie ostatnio chwalił napisałem że teraz to już zmasakrują Saubera... Nie nastawiałbym się zbyt optymistycznie. McLaren miał na Węgrzech po prostu w miarę łatwo:
1. Załamana forma Williamsa + DiResta.
2. Brak tempa Force India - zaczęło się już w kwalifikacjach.
3. Bardzo pechowy wyścig Hulkenberga.

Na ich niekorzyść zagrał tylko Sainz, bo wyskokowa forma kierowców Toro Rosso i Haas i owszem się zdarza.
macieiii, 01.08.2017 23:05[!]
można zrobić staty po gp Węgier zarówno Ferrari jak i McLarenowi pasujacymi.
Force India to czwarty zespół, Ferrari ma ograniczone szanse w walce z Mercem. Po co więc się cieszyć "na zapas" ?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca