Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

12.07.2018

Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku

Vandoorne: McLaren nie spisuje na straty obecnego sezonu

Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami

11.07.2018

Kubica: Miałem podpisany kontrakt z Ferrari na sezon 2012

Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault

Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1

Alonso nie jest przekonany co do propozycji zmiany systemu punktowego F1

Brawn: Pracujemy nad nową umową dla Silverstone

10.07.2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Neale: Występ na Hungaroringu jest jak gol przed połową meczu

Brytyjczyk ma nadzieję, iż jest to zwiastun bardziej konkurencyjnej drugiej połowy sezonu.
Nataniel Piórkowski, 1 sierpnia 2017, wyświetlenia: 1515<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Dyrektor operacyjny McLarena – Jonathan Neale, porównał występ swojego zespołu w Grand Prix Węgier do zdobycia bramki przed zejściem na przerwę w połowie meczu.

Aż do weekendu na Hungaroringu McLaren zajmował ostatnie miejsce w klasyfikacji konstruktorów, z dorobkiem dwóch punktów zdobytych przez Fernando Alonso w GP Azerbejdżanu. Stajnia w Woking rozpoczyna jednak letnią przerwę plasując się przed Sauberem, z piętnastoma "oczkami" straty do Renault.

„Jestem bardzo zadowolony z naszych kierowców, mechaników i całego personelu McLarena w Woking. Występ w GP Węgier jest dla nas jak zdobycie gola przed zejściem na przerwę w połowie meczu. Wywalczenie kilku punktów, dokonanie awansu, to zawsze coś miłego” – powiedział Neale.

„Potwierdziliśmy możliwości naszego pakietu. Wprowadziliśmy tutaj nowe rozwiązania z programu rozwojowego – wszystkie pracowały jak należy, a dodatkowo zaprezentowaliśmy dobrą niezawodność. Nie zmienia to jednak faktu, że pierwsza połowa meczu była ciężka i wszyscy czekają już na letnią przerwę”.

„Awansowaliśmy z ostatniej pozycji na dziewiątą. To progres. To równie zacięta walka, jak ta o zwycięstwa. Cały ten proces uczyni wygraną jeszcze słodszą. Jesteśmy zespołem, który uwielbia ścigać się na czele stawki, a na tę chwilę nie mamy takiej możliwości. Jest jednak wiele powodów, aby optymistycznie oceniać nasze szanse awansu. W zespole daje się dostrzec mnóstwo energii. Pojawia się trochę frustracji, oczywiście, ale nie ma to wpływu na nasz marsz w kierunku czołówki”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
12.07.2018  Vandoorne: McLaren nie spisuje na straty obecnego sezonu
06.07.2018  Alonso: Nie miałem wpływu na zmiany w kierownictwie McLarena
05.07.2018  Brown: Nasz tegoroczny bolid ma niższy docisk niż MCL32 z sezonu 2017
05.07.2018  Magnussen zaskoczony rozczarowującą formą McLarena
04.07.2018  Boullier ustąpił ze stanowiska dyrektora wyścigowego McLarena
Tagi:
McLaren
Honda

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
piwo, 01.08.2017 10:10[!]
to prawda. podwozie mclarena nie jest takie zle jak myslalem ze jest. a moze to dzieki przewadze kierowcow wywalczyli takie wyniki. ogolnie pozytywne to bylo. i to ze silniki hondy przestaly padac jak muchy. wszystko to idzie w dobrym kierunku. wiadomo moze to nie jest poziom emrca czy ferrari ale moze silnik hondy niedaleko ma do silnika renault?
Olek89, 01.08.2017 10:26[!]
Cytat piwo :
wszystko to idzie w dobrym kierunku. wiadomo moze to nie jest poziom merca czy ferrari ale moze silnik hondy niedaleko ma do silnika renault?
W tamtym roku byli jeszcze bliżej, więc nie oczekiwałbym rewolucji po jednym weekendzie...
Aeromis, 01.08.2017 10:59[!]
Jakiś postęp względem startu sezonu bez wątpienia jest zauważalny, po tym jak McLaren sie ostatnio chwalił napisałem że teraz to już zmasakrują Saubera... Nie nastawiałbym się zbyt optymistycznie. McLaren miał na Węgrzech po prostu w miarę łatwo:
1. Załamana forma Williamsa + DiResta.
2. Brak tempa Force India - zaczęło się już w kwalifikacjach.
3. Bardzo pechowy wyścig Hulkenberga.

Na ich niekorzyść zagrał tylko Sainz, bo wyskokowa forma kierowców Toro Rosso i Haas i owszem się zdarza.
macieiii, 01.08.2017 23:05[!]
można zrobić staty po gp Węgier zarówno Ferrari jak i McLarenowi pasujacymi.
Force India to czwarty zespół, Ferrari ma ograniczone szanse w walce z Mercem. Po co więc się cieszyć "na zapas" ?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca