Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.02.2018

Jack Aitken nowym kierowcą rezerwowym Renault

Team Renault Sport zaprezentował model R.S.18

Incydent z dnia filmowego nie skomplikuje zimowych testów Red Bulla

Sauber przedstawił bolid C37 w w barwach Alfy Romeo

Lowe: Deflektory będą kluczowym obszarem rozwoju nowych bolidów

Ferrari wprowadzi zmiany w malowaniu swojego bolidu?

19.02.2018

Galeria: Dzień filmowy Red Bulla

Red Bull RB14 zadebiutował na torze wyścigowym

Brawn: Liberty stawia fanów na pierwszym miejscu

Red Bull Racing zaprezentowało bolid RB14

Red Bull zadecyduje o dostawcy jednostek w połowie sezonu 2018

18.02.2018

Robert Kubica przetestuje prototyp LMP1 Manora

17.02.2018

Alonso otwarty na kontynuowanie kariery w WEC

Latifi weźmie udział w piątkowym treningu przed GP Kanady

16.02.2018

McLaren dokonał pierwszego uruchomienia silnika Renault w bolidzie MCL33

Lowe: Celem Williamsa jest zbliżenie się do czołowych zespołów

Williams: Zatrudniając Sirotkina nie kierowaliśmy się względami finansowymi

Abiteboul: Poprawa dźwięku silników może negatywnie wpłynąć na osiągi

Brawn: W najbliższym czasie DRS nie zniknie z Formuły 1

Rosberg typuje Hamiltona na zdobywcę mistrzowskiego tytułu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Węgier

Neutralizacja zmniejszyła zużycie opon w pierwszym przejeździe.
informacja prasowa, 31 lipca 2017, wyświetlenia: 1714<< | lista | T- | T+ | >>


Sebastian Vettel dojechał do mety Grand Prix Węgier, której tytularnym sponsorem jest firma Pirelli, na czele dubletu zespołu Ferrari. Prawie wszyscy kierowcy zastosowali strategię jednego pit stopu: supermiękkie/miękkie.

Temperatura nawierzchni ponownie przekraczała 50 stopni Celsjusza, ale zużycie i degradacja opon w pierwszym przejeździe pozostawały na rozsądnych poziomach. Pomogły w tym cztery okrążenia neutralizacji tuż po starcie, dzięki którym większość zawodników zdecydowała się na strategię pojedynczego pit stopu.

Wszyscy kierowcy wystartowali na oponach supermiękkich, poza Daniiłem Kwiatem z Toro Rosso i rezerwowym zawodnikiem Williamsa Paulem di Restą, którzy ruszyli na mieszance miękkiej. Najlepszy czas okrążenia, ustanowiony przez Fernando Alonso z McLarena, był lepszy o prawie trzy sekundy od zeszłorocznego.

Zespoły Formuły 1 zostają teraz w Budapeszcie na drugą sesję testową w tym sezonie, w której udział wezmą także młodzi kierowcy. Podczas tej sesji Mercedes zrealizuje jeden dzień na „ślepe” testy w ramach programu rozwoju ogumienia Pirelli na sezon 2018.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Wspaniała forma Ferrari, z perfekcyjnym zarządzaniem oponami w upalnych warunkach ze strony całej czołówki. Ostatecznie z powodu neutralizacji na początku zmagań oraz trudności z wyprzedzaniem niemal wszyscy kierowcy zdecydowali się na strategię jednego pit stopu. Zanim wszyscy rozpoczną letnią przerwę, zaliczymy jeszcze drugą sesję testów w trakcie sezonu. We wtorek Mercedes przepracuje jeden dzień w ramach specjalnych testów ogumienia szykowanego na sezon 2018”.

PRZEWIDYWALNOŚĆ NASZEJ PROGNOZY
Zgodnie z przewidywaniami, większość kierowców postawiła na strategię jednego pit stopu, by uniknąć utknięcia za rywalami – zamiast ryzykować teoretycznie szybszą strategię dwóch zjazdów, przynoszącą niewielki zysk. Vettel wykonał swój jedyny zjazd i zmienił opony z supermiękkich na miękkie na 32. okrążeniu, a tylko kierowcy Saubera zatrzymywali się po dwa razy.


OPONY UŻYTE W TRAKCIE WYŚCIGU

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
30.01.2018  Pirelli obawia się testów w Barcelonie na nowej nawierzchni
19.01.2018  Pirelli chce w tym roku zakończyć rozmowy na temat nowej umowy z F1
18.01.2018  Pirelli oczekuje znaczącej poprawy czasów okrążeń na początku sezonu 2018
15.01.2018  Dobór mieszanek ogumienia na sezon 2018
11.01.2018  Pirelli ogłosiło mieszanki ogumienia na GP Azerbejdżanu
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca