Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.04.2018

Massa: Williams ponosi konsekwencje za kierowanie się pieniędzmi

Nico Rosberg ustąpił z funkcji menedżera Roberta Kubicy

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Francji

Honda milczy w kwestii potencjalnej współpracy z Red Bullem od sezonu 2019

19.04.2018

Hulkenberg: Nigdy nie byłem w lepszej formie

Kwiat weźmie udział w testach ogumienia Pirelli

F1 dąży do znaczącego ograniczenia wykorzystywania telemetrii?

18.04.2018

Alonso niewzruszony osiągami Ferrari i Hondy

Od 2021 roku F1 może zrezygnować z limitu przepływu paliwa

Ferrari dysponuje obecnie najmocniejszym silnikiem F1?

Williams nie obawia się skutków utraty sponsora tytularnego

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek na GP Azerbejdżanu

17.04.2018

Przedstawiono propozycję zmian w przepisach na sezon 2019

Marko ostrzega Mercedesa przed zatrudnieniem Ricciardo

McLaren nie korzysta z pełnej specyfikacji tegorocznego bolidu

Jos Verstappen: Max musi więcej myśleć walcząc o pozycje

Renault pracuje nad zwiększeniem mocy silnika R.E.18

16.04.2018

Lauda: Verstappen powinien zmienić swój styl jazdy

Whiting: Verstappen będzie teraz ostrożniejszy

Horner: GP Chin pokazało, że Ricciardo powinien zostać w Red Bullu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Carey: Nie mamy w planach kolejnego Porozumienia Concorde

Liberty odpowiada się za wprowadzeniem nowego modelu otwartego partnerstwa.
Nataniel Piórkowski, 19 maja 2017, wyświetlenia: 1128<< | lista | T- | T+ | >>


Dyrektor generalny F1 – Chase Carey, opowiedział się za rezygnacją z formy Porozumienia Concorde i zastąpienia pakietu umów z zespołami zupełnie nową formą długoterminowego, otwartego partnerstwa.

Obecnie większość planów Liberty jest blokowana przez obowiązujące do sezonu 2020 włącznie porozumienia komercyjne wynegocjowane przez Berniego Ecclestone'a. Carey przekonuje jednak, że chce odejść od tej formy regulacji, wprowadzając system rodzący mniej kontrowersji pośród zespołów.

„Mamy ten niesławny dokument nazywany Porozumieniem Concorde, który powstaje raz na sześć lub osiem lat i określa porozumienia finansowe z zespołami. Ważność obecnego wygasa w 2020 roku. Naszym celem jest stworzenie dużo bardziej długoterminowego partnerstwa”.

„Nie interesuje nas partnerstwo, które po pewnym czasie się kończy i trzeba negocjować nowe, na kolejnych osiem lat. Chcemy ciągłości. Jeśli masz określony moment, w którym porozumienie traci ważność, tworzy to okazję do różnych wybiegów – pojawiają się ludzie, którzy zastanawiają się: "co mogę na tym ugrać?". Chciałbym, aby priorytetem wszystkich było ciągłe myślenie o sporcie w trzyletniej perspektywie, a nie oczekiwanie na jeden konkretny moment”.

Carey jest przekonany, że zespoły zgadzają się z ogólnymi kierunkami rozwoju sportu, nakreślonymi przez Liberty Media. Amerykanin przyznaje jednak, że nie będzie łatwo zmienić kultury panującej w sporcie. „To o czym mówimy sprowadza się do zasady, że pracujemy jako partnerzy, którzy rywalizują ze sobą na torze, ale dzielimy wspólną wizję tego, gdzie zmierzamy jako sport”.

„Dzielimy korzyści robienia tego wspólnie. Od dawien dawna w Formule 1 wszyscy działają trochę na własną rękę, prowadzą ze sobą własne gry. W wyniku tego wynik dodawania jeden plus jeden wynosi półtora. Gdyby jednak zebrać wszystkich razem i wyznaczyć jedną właściwą ścieżkę, jeden plus jeden dawałoby trzy. Taki jest nasz cel – chcemy zmienić kulturę sportu, która ma swoje unikalne aspekty. Chcemy stworzyć nową kulturę. Jak do tej pory spotykam się z otwartością na taki ruch. Nie ulega wątpliwości, że zmiana tego typu zajmie trochę czasu, ale sądzę, że stoimy przed przełomową okazją, by zbudować coś na dłużej, aby zbudować zdrowsze relacje, które będą działały na naszą wspólną korzyść”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
06.03.2018  Carey: Cały czas bierzemy pod uwagę limity budżetowe
05.03.2018  Liberty wstrzymało prace nad regionalizacją kalendarza Formuły 1
14.02.2018  Carey: Fani muszą zaakceptować niektóre zmiany
12.02.2018  Carey trzyma kciuki za powrót Alonso do czołówki
09.02.2018  Carey: Rezygnacja z grid girls nie doprowadzi do spadku atrakcyjności F1
Tagi:
Carey C.
FOM/FOA
F1 ogólnie
Liberty Media

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
gpjano, 19.05.2017 15:23[!]
Cytat :
co mogę na tym ugrać?
Berni specjalnie robił takie umowy ponieważ potrafił negocjować. Zawsze wychodził na tych negocjacjach do przodu. I zawsze coś ugrywał :)
Zresztą teraz...
Cytat :
Chcemy stworzyć nową kulturę. Jak do tej pory spotykam się z otwartością na taki ruch

co doprowadzi do tego, że
Cytat :
pojawiają się ludzie, którzy zastanawiają się: "co mogę na tym ugrać?"
yorg, 19.05.2017 18:43[!]
@gpjano Celnie to ująłeś :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca