Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.08.2017

Marco Wittmann stracił zwycięstwo w wyścigu DTM na Zandvoort

DTM: Wittmann odniósł zwycięstwo w niedzielnym wyścigu w Holandii

WRC: Ott Tanak wygrał Rajd Niemiec

19.08.2017

DTM: Glock wygrał sobotni wyścig na torze Zandvoort

18.08.2017

Lowe: Jesteśmy rozczarowani pierwszą połową sezonu

Stroll: Spodziewałem się problemów

17.08.2017

Negocjacje Toro Rosso z Hondą zakończyły się niepowodzeniem

Horner: Od 2021 roku w F1 będą wykorzystywane silniki V6 twin-turbo

Binotto ma nadzieję, że Ferrari uniknie kar za wymianę podzespołów silnika

16.08.2017

Bottas: Awarie i kary mogą wpłynąć na walkę o tegoroczny tytuł

Horner: W drugiej połowie sezonu chcemy zdobyć więcej punktów niż Ferrari

Charlie Whiting złożył wizytę na torze w Buenos Aires

Raikkonen: Wciąż mam wystarczającą szybkość, aby ścigać się w czołówce

15.08.2017

Sainz: Nie zamierzam zrywać żadnego kontraktu

14.08.2017

Massa: Krytyka jaka spada obecnie na F1 nie różni się od tej sprzed 15 lat

Brawn i Wolff nie sądzą, aby powrót do silników V8 zapewnił sukces F1

Hamilton nie jest zainteresowany odejściem z Mercedesa

12.08.2017

Prost: Nie ma szans na to, aby do F1 powróciły silniki V8 lub V10

Tost: Plotki na temat Sainza są wynikiem znudzenia padoku F1

Renault: Palmer wciąż może pozostać w zespole na sezon 2018

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Carey: Nie mamy w planach kolejnego Porozumienia Concorde

Liberty odpowiada się za wprowadzeniem nowego modelu otwartego partnerstwa.
Nataniel Piórkowski, 19 maja 2017, wyświetlenia: 1073<< | lista | T- | T+ | >>


Dyrektor generalny F1 – Chase Carey, opowiedział się za rezygnacją z formy Porozumienia Concorde i zastąpienia pakietu umów z zespołami zupełnie nową formą długoterminowego, otwartego partnerstwa.

Obecnie większość planów Liberty jest blokowana przez obowiązujące do sezonu 2020 włącznie porozumienia komercyjne wynegocjowane przez Berniego Ecclestone'a. Carey przekonuje jednak, że chce odejść od tej formy regulacji, wprowadzając system rodzący mniej kontrowersji pośród zespołów.

„Mamy ten niesławny dokument nazywany Porozumieniem Concorde, który powstaje raz na sześć lub osiem lat i określa porozumienia finansowe z zespołami. Ważność obecnego wygasa w 2020 roku. Naszym celem jest stworzenie dużo bardziej długoterminowego partnerstwa”.

„Nie interesuje nas partnerstwo, które po pewnym czasie się kończy i trzeba negocjować nowe, na kolejnych osiem lat. Chcemy ciągłości. Jeśli masz określony moment, w którym porozumienie traci ważność, tworzy to okazję do różnych wybiegów – pojawiają się ludzie, którzy zastanawiają się: "co mogę na tym ugrać?". Chciałbym, aby priorytetem wszystkich było ciągłe myślenie o sporcie w trzyletniej perspektywie, a nie oczekiwanie na jeden konkretny moment”.

Carey jest przekonany, że zespoły zgadzają się z ogólnymi kierunkami rozwoju sportu, nakreślonymi przez Liberty Media. Amerykanin przyznaje jednak, że nie będzie łatwo zmienić kultury panującej w sporcie. „To o czym mówimy sprowadza się do zasady, że pracujemy jako partnerzy, którzy rywalizują ze sobą na torze, ale dzielimy wspólną wizję tego, gdzie zmierzamy jako sport”.

„Dzielimy korzyści robienia tego wspólnie. Od dawien dawna w Formule 1 wszyscy działają trochę na własną rękę, prowadzą ze sobą własne gry. W wyniku tego wynik dodawania jeden plus jeden wynosi półtora. Gdyby jednak zebrać wszystkich razem i wyznaczyć jedną właściwą ścieżkę, jeden plus jeden dawałoby trzy. Taki jest nasz cel – chcemy zmienić kulturę sportu, która ma swoje unikalne aspekty. Chcemy stworzyć nową kulturę. Jak do tej pory spotykam się z otwartością na taki ruch. Nie ulega wątpliwości, że zmiana tego typu zajmie trochę czasu, ale sądzę, że stoimy przed przełomową okazją, by zbudować coś na dłużej, aby zbudować zdrowsze relacje, które będą działały na naszą wspólną korzyść”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.08.2017  Carey: W F1 mogą pojawić się standardowe części
08.08.2017  Carey chce w F1 nowych silników, limitów budżetowych oraz nowy system nagród
25.07.2017  Zespoły nie skorzystały z oferty nabycia udziałów w Formule 1
18.07.2017  Carey: Silverstone pozostaje preferowanym torem dla Formuły 1
21.06.2017  Carey: Chcieliśmy uniknąć kolizji terminów z finałem Mundialu w Rosji
Tagi:
Carey C.
FOM/FOA
F1 ogólnie
Liberty Media

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
gpjano, 19.05.2017 15:23[!]
Cytat :
co mogę na tym ugrać?
Berni specjalnie robił takie umowy ponieważ potrafił negocjować. Zawsze wychodził na tych negocjacjach do przodu. I zawsze coś ugrywał :)
Zresztą teraz...
Cytat :
Chcemy stworzyć nową kulturę. Jak do tej pory spotykam się z otwartością na taki ruch

co doprowadzi do tego, że
Cytat :
pojawiają się ludzie, którzy zastanawiają się: "co mogę na tym ugrać?"
yorg, 19.05.2017 18:43[!]
@gpjano Celnie to ująłeś :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca