Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.08.2017

Marco Wittmann stracił zwycięstwo w wyścigu DTM na Zandvoort

DTM: Wittmann odniósł zwycięstwo w niedzielnym wyścigu w Holandii

WRC: Ott Tanak wygrał Rajd Niemiec

19.08.2017

DTM: Glock wygrał sobotni wyścig na torze Zandvoort

18.08.2017

Lowe: Jesteśmy rozczarowani pierwszą połową sezonu

Stroll: Spodziewałem się problemów

17.08.2017

Negocjacje Toro Rosso z Hondą zakończyły się niepowodzeniem

Horner: Od 2021 roku w F1 będą wykorzystywane silniki V6 twin-turbo

Binotto ma nadzieję, że Ferrari uniknie kar za wymianę podzespołów silnika

16.08.2017

Bottas: Awarie i kary mogą wpłynąć na walkę o tegoroczny tytuł

Horner: W drugiej połowie sezonu chcemy zdobyć więcej punktów niż Ferrari

Charlie Whiting złożył wizytę na torze w Buenos Aires

Raikkonen: Wciąż mam wystarczającą szybkość, aby ścigać się w czołówce

15.08.2017

Sainz: Nie zamierzam zrywać żadnego kontraktu

14.08.2017

Massa: Krytyka jaka spada obecnie na F1 nie różni się od tej sprzed 15 lat

Brawn i Wolff nie sądzą, aby powrót do silników V8 zapewnił sukces F1

Hamilton nie jest zainteresowany odejściem z Mercedesa

12.08.2017

Prost: Nie ma szans na to, aby do F1 powróciły silniki V8 lub V10

Tost: Plotki na temat Sainza są wynikiem znudzenia padoku F1

Renault: Palmer wciąż może pozostać w zespole na sezon 2018

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Indy 500: Alonso kończy czwarty dzień treningów tuż za TOP3

Scott Dixon uważa, że Hiszpan stoi przed realną szansą wygrania klasyku na Brickyard.
Nataniel Piórkowski, 19 maja 2017, wyświetlenia: 3514<< | lista | T- | T+ | >>


Fernando Alonso uzyskał czwarty rezultat w trakcie czwartej sesji treningowej przed Indy 500. Najlepszym wynikiem na pojedynczym okrążeniu toru Indianapolis popisał się w czwartek Jay Howard.

Jedyny w stawce reprezentant Schmidt Peterson Motorsports pokonał swoje najszybsze okrążenie w tempie 226,744 mil na godzinę, pokonując Ryana Hunter-Reaya. Na trzecim miejscu uplasował się Marco Andretti (225,709 mph), który wykręcił nieznacznie lepsze wynik od Alonso. Dwukrotny czempion F1 zakończył sesję tuż za czołową trójką z najlepszym osiągnięciem na poziomie 225,619 mph. Przełożyło się ono na stratę czasową do lidera wynoszącą niespełna 0,2s.

W trakcie pierwszej części treningu Josef Newgarden uderzył w bariery po utracie kontroli nad tyłem swego bolidu w trakcie pokonywania pierwszego zakrętu. Chwilę przed incydentem kierowca Penske-Chevrolet ustanowił wynik 216 mil na godzinę jadąc w grupie bolidów.

Pomimo poważnych uszkodzeń samochodu Amerykanin wyszedł z kraksy bez żadnych obrażeń. Samodzielnie opuścił rozbity pojazd i został przetransportowany do centrum medycznego na torze. Po kontroli lekarskiej 25-latek otrzymał zgodę na kontynuowanie udziału w zajęciach.

Dixon: Alonso ma realną szansę na zwycięstwo w Indy 500

Czterokrotny mistrz IndyCar i triumfator Indy 500 z sezonu 2008 – Scott Dixon, oczekuje, że Fernando Alonso będzie za nieco ponad tydzień walczył o zwycięstwo w klasyku na Brickyard.

Zapytany o to, jak szybko Alonso stanie się realnym zagrożeniem dla kierowców z czołówki, Dixon odparł: „Od samego początku. To bardzo utytułowany kierowca. Jeśli spojrzymy na karty historii, wielu nowicjuszom udało się wywalczyć zwycięstwo w debiucie w Indy 500, a Fernando ma okazję współpracować z doskonałą ekipą. Sądzę, że stoi przed fantastyczną szansą”.

„Już teraz radzi sobie bardzo dobrze, a kiedy jazda po owalu stanie się dla niego zupełnie normalna, to wydaje mi się że w trakcie czasówki nie będzie miał już żadnych problemów z osiągnięciem pełnego komfortu za kierownicą i jazdą na limicie. Jestem przekonany, że będzie bardzo szybki”.

„W wyścigu wiele będzie zależało od tego, jak spisze się jego strategia. Później, na ostatnich 20-30 okrążeniach, zmienia się nieco dynamika wyścigu, a kierowcy nie są już dla siebie tak mili. Mimo tego uważam, że Fernando ma wielką szansę” – wyjaśniał doświadczony nowozelandzki kierowca.



Hunter-Reay: Pomagamy sobie wspólnie aż do dnia wyścigu

Mistrz IndyCar z sezonu 2012 i zwycięzca Indy 500 z 2014 roku – Ryan Hunter-Reay przekonuje, że pomimo własnych ambicji aż do dnia wyścigu będzie pomagał swoim nowym zespołowym kolegom z Andretti Autosport – Fernando Alonso i Jackowi Harveyowi w szybszym przyswajaniu informacji.

„Obecnie staramy się sprawić, by samochód pracował tak, jak należy – chcemy zapewnić silną bazę bolidu dla całej naszej szóstki [kierowców Andretti]. Następnie każdy z nas zacznie wprowadzać poprawki zależne od swojego stylu jazdy, odchodząc nieco od ustawień bazowych. Mimo tego, że przed przed kwalifikacjami każdy z nas będzie szedł inną drogą w zakresie ostatnich szlifów, aspekt zespołowej pracy wszystkich kierowców nigdy nie zanika. W wyścigu pomocy już jednak nie będzie”.

„Oczywiście nie życzysz swoim partnerom z ekipy odpadnięcia z rywalizacji, pod koniec prostej nie zajeżdżasz im drogi tuż przed nosem bolidu, gdy próbują zyskać trochę czystego powietrza – pod tym względem będziemy dbać o siebie nawzajem. Nie można jednak mówić o rzeczywistej pomocy. Do tego momentu wszyscy pracujemy razem. Nie ma określonej chwili, w której ucinamy przepływ informacji”.

Zapytany o to, czy nie jest rozproszony zainteresowaniem kibiców i mediów, jakim przed goscinnym występem w Indy 500 cieszy się Fernando Alonso, Hunter-Reay odparł: „Prawdę mówiąc nie spotkałem się z tym zainteresowaniem. Wyjeżdżam z garażu, widzę ludzi proszących Fernando o autografy. Póki co widziałem tylko to. Nie mogę mówić o żadnym rozproszeniu. Mamy swój własny program, później w garażu odbywamy odprawy, dzielimy się informacjami. Zespół pracuje tak jak zawsze. Fernando jest kolejnym źródłem informacji. To powinno być dla nas pomocne”.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
29.07.2017  Alonso nie wyklucza przejścia do IndyCar na sezon 2018
11.06.2017  Alonso otwarty na kontynuowanie kariery w IndyCar
29.05.2017  Alonso zapowiada podjęcie kolejnej próby walki o wygraną w Indy 500
28.05.2017  Takuma Sato odniósł zwycięstwo w Indy 500
26.05.2017  Indy 500: Castroneves najszybszy w ostatnim treningu
Tagi:
IndyCar
Alonso F.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
latak, 19.05.2017 19:28[!]
W 5. treningu rozpędza się jeszcze bardziej. Na razie najszybsze okrążenie: 231,549 (5), a w czystym powietrzu - No-Tow: 230,549 (4). Zobaczymy jak będzie wyglądała sytuacja za 4 godziny, jak poprawi jeszcze w czystym to będą ciekawe quali. Mimo wszystko nie mam az tak wielkiego optymizmu na wyscig, ale jak ominie wszystkie przygody jakie będą działy się na torze to na podium powinien mieć szanse.
marvin, 19.05.2017 21:18[!]
@latak
Alonso sam mówił, że nie skupia się na kwalifikacjach, tylko na tempie wyścigowym (w sumie słusznie).
latak, 20.05.2017 08:00[!]
@marvin to tym lepiej że nie skupiając się na qualu kręci takie czasy ;D
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca