Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.04.2018

Massa: Williams ponosi konsekwencje za kierowanie się pieniędzmi

Nico Rosberg ustąpił z funkcji menedżera Roberta Kubicy

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Francji

Honda milczy w kwestii potencjalnej współpracy z Red Bullem od sezonu 2019

19.04.2018

Hulkenberg: Nigdy nie byłem w lepszej formie

Kwiat weźmie udział w testach ogumienia Pirelli

F1 dąży do znaczącego ograniczenia wykorzystywania telemetrii?

18.04.2018

Alonso niewzruszony osiągami Ferrari i Hondy

Od 2021 roku F1 może zrezygnować z limitu przepływu paliwa

Ferrari dysponuje obecnie najmocniejszym silnikiem F1?

Williams nie obawia się skutków utraty sponsora tytularnego

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek na GP Azerbejdżanu

17.04.2018

Przedstawiono propozycję zmian w przepisach na sezon 2019

Marko ostrzega Mercedesa przed zatrudnieniem Ricciardo

McLaren nie korzysta z pełnej specyfikacji tegorocznego bolidu

Jos Verstappen: Max musi więcej myśleć walcząc o pozycje

Renault pracuje nad zwiększeniem mocy silnika R.E.18

16.04.2018

Lauda: Verstappen powinien zmienić swój styl jazdy

Whiting: Verstappen będzie teraz ostrożniejszy

Horner: GP Chin pokazało, że Ricciardo powinien zostać w Red Bullu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

F1 prowadzi z MotoGP konsultacje w sprawie kalendarzy mistrzostw

Ross Brawn podkreśla także, że Liberty nie chce impulsywnie wprowadzać wielkich zmian w F1.
Nataniel Piórkowski, 18 maja 2017, wyświetlenia: 2649<< | lista | T- | T+ | >>


Ross Brawn spotkał się w ostatni weekend z dyrektorem generalnym MotoGP – Carmelo Ezpeletą, aby omówić możliwość unikania sytuacji, w której motocyklowe Grand Prix kolidują z rundami Formuły 1.

Pierwsze tegoroczne wyścigi obu serii mistrzowskich były rozgrywane w te same weekendy. W tym roku do takich sytuacji dojdzie jeszcze sześciokrotnie, włączając w to finałową eliminację MotoGP w Walencji, która zbiegnie się w czasie z Grand Prix Brazylii.

W rozmowie z Reutersem, Brawn – dyrektor zarządzający do spraw sportowych, przyznał, że występujące obecnie kolizje terminów wyścigów nie są zbyt rozsądne. „Nie czujemy zbyt wielkiej dumy – wolimy prowadzić konsultacje z innymi mistrzostwami i zależy nam nam wypracowywaniu najlepszych rozwiązań na przyszłość. Wiadomo, że trudno jest żonglować datami i nie zawsze można uzyskać określony skutek, ale przynajmniej nawiązaliśmy dialog i staramy się temu w jakiś sposób zaradzić”.

Brawn, były dyrektor techniczny Ferrari i szef teamu Mercedesa, dodał, że sam jest wielkim fanem drabinki awansu motocyklistów do królewskiej klasy. „Podoba mi się swego rodzaju merytokracja występująca pomiędzy Moto3, Moto2 i MotoGP. Sądzę, że jest to bardzo interesujący model na płaszczyźnie komercyjnej, struktur zespołów, umów i ogólnie tego, jak sprawdza się on dla ekip klienckich”.

Brytyjczyk po raz kolejny zaznaczył, że fani nie powinni oczekiwać nagłych zmian, na przykład w zakresie podziału zysków z praw komercyjnych. „W Formule 1 nie będzie żadnej rewolucji, nie będzie sytuacji, w której któregoś dnia budzimy się z wielką zmianą, dzięki której wszystko staje się lepsze. To będzie ciągły proces. Do czasu, aż zyskamy pełną zdolność zrozumienia zmiany kierunku, jakiej powinien dokonać sport nie będziemy w nim wprowadzać żadnych wielkich zmian. To po prostu zbyt ryzykowne”.

Brawn, który zimą wysunął pomysłem organizowania w trakcie sezonu wyścigów niezaliczanych do mistrzostw świata, przekonywał, że nie jest zwolennikiem wprowadzania zmian w formacie weekendów Grand Prix. „Dzięki nowoczesnej technologii można skondensować sport do takiej formy, w jakiej chcą śledzić go fani. Uważam że 1h 40 minut, 1h 44 minut, to świetny czas dla wyścigu. Taką mamy tradycję”.


Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.04.2018  F1 dąży do znaczącego ograniczenia wykorzystywania telemetrii?
18.04.2018  Od 2021 roku F1 może zrezygnować z limitu przepływu paliwa
17.04.2018  Przedstawiono propozycję zmian w przepisach na sezon 2019
14.04.2018  F1 ustanowi nowy limit paliwa na wyścig od sezonu 2019?
12.04.2018  Brawn: GP Bahrajnu pokazało, że w F1 funkcjonują dwie ligi zespołów
Tagi:
F1 ogólnie
Brawn R.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
bartoszcze, 20.05.2017 17:43[!]
@JuJu_Hound
Jeżeli chciałeś powiedzieć że skończyły Ci się argumenty, to można to było zrobić grzeczniej.

Daj znać jak zrozumiesz różnicę pomiędzy widownią na torze a widownią w TV, jak również kosztami wyjazdu na tor i kosztami oglądania w TV.

Podpowiedź:
Melbourne/Katar
Szanghaj/Argentyna
Montreal/Katalonia
Baku/Assen
Spa/Silverstone
Austin/Philip Island
Meksyk/Malezja
Interlagos/Valencia
JuJu_Hound, 22.05.2017 14:26[!]
Ponawiam pytanie czy byłeś kiedyś na wyścigu F1 lub MotoGP?
bartoszcze, 22.05.2017 14:59[!]
@JuJu_Hound
Jesteś w stanie wytłumaczyć w jaki sposób moja obecność na wyścigu wpływa na ilość osób, które mogą wyścig obejrzeć?
(oprócz tego, że zmniejsza o jeden liczbę dostępnych biletów)

Bo jeśli nie, to znaczy że uciekasz od tematu.
JuJu_Hound, 22.05.2017 21:26[!]
Zadałem proste pytanie a Ty nie potrafisz na nie odpowiedzieć więc nie ma sensu prowadzić dalej tej niekonstruktywnej wymiany zdań.
bartoszcze, 23.05.2017 09:04[!]
@JuJu_Hound
Zadałeś proste pytanie nie na temat, więc dyskusja na temat chyba faktycznie jest zakończona.
JuJu_Hound, 23.05.2017 10:44[!]
Obiecałem że będę grzeczny i nie będę rzucał mięsem :)
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca