Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.10.2017

Lowe: Williams pomaga Kubicy w określeniu szans powrotu do F1

Horner: Nowa umowa pozwoli pozbyć się plotek na temat Verstappena

Raikkonen: Nie obchodzi mnie krytyka mojej jazdy w sezonie 2017

Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP USA

GP Stanów Zjednoczonych: wypowiedzi po kwalifikacjach (10)

Magnussen został ukarany za spowalnianie Pereza w Q1 (akt.)

GP USA: wyniki kwalifikacji

Hamilton pokonuje rywali w kwalifikacjach na torze w Austin

21.10.2017

Lewis Hamilton z najlepszym czasem przed czasówką w Austin

Massa: Odejdę z F1, jeśli Williams nie przedłuży ze mną umowy

Nowy bolid McLarena zostanie pomalowany w barwy papaya orange?

Od 2018 roku Formuła 1 wejdzie we współpracę z Netflixem?

Bottas: Nie mogę być zadowolony z ostatnich wyników

Maurizio Arrivabene straci stanowisko szefa Scuderii Ferrari?

Od trzeciego treningu Vettel będzie korzystał z nowego podwozia

Informacja Pirelli po treningach przed GP USA

GP Stanów Zjednoczonych: wypowiedzi po treningach (10)

20.10.2017

Hamilton z rekordem toru w drugim treningu

Williams został ukarany grzywną 10 tysięcy euro w zawieszeniu

Hamilton najszybszy w pierwszym treningu przed GP USA

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

F1 prowadzi z MotoGP konsultacje w sprawie kalendarzy mistrzostw

Ross Brawn podkreśla także, że Liberty nie chce impulsywnie wprowadzać wielkich zmian w F1.
Nataniel Piórkowski, 18 maja 2017, wyświetlenia: 2602<< | lista | T- | T+ | >>


Ross Brawn spotkał się w ostatni weekend z dyrektorem generalnym MotoGP – Carmelo Ezpeletą, aby omówić możliwość unikania sytuacji, w której motocyklowe Grand Prix kolidują z rundami Formuły 1.

Pierwsze tegoroczne wyścigi obu serii mistrzowskich były rozgrywane w te same weekendy. W tym roku do takich sytuacji dojdzie jeszcze sześciokrotnie, włączając w to finałową eliminację MotoGP w Walencji, która zbiegnie się w czasie z Grand Prix Brazylii.

W rozmowie z Reutersem, Brawn – dyrektor zarządzający do spraw sportowych, przyznał, że występujące obecnie kolizje terminów wyścigów nie są zbyt rozsądne. „Nie czujemy zbyt wielkiej dumy – wolimy prowadzić konsultacje z innymi mistrzostwami i zależy nam nam wypracowywaniu najlepszych rozwiązań na przyszłość. Wiadomo, że trudno jest żonglować datami i nie zawsze można uzyskać określony skutek, ale przynajmniej nawiązaliśmy dialog i staramy się temu w jakiś sposób zaradzić”.

Brawn, były dyrektor techniczny Ferrari i szef teamu Mercedesa, dodał, że sam jest wielkim fanem drabinki awansu motocyklistów do królewskiej klasy. „Podoba mi się swego rodzaju merytokracja występująca pomiędzy Moto3, Moto2 i MotoGP. Sądzę, że jest to bardzo interesujący model na płaszczyźnie komercyjnej, struktur zespołów, umów i ogólnie tego, jak sprawdza się on dla ekip klienckich”.

Brytyjczyk po raz kolejny zaznaczył, że fani nie powinni oczekiwać nagłych zmian, na przykład w zakresie podziału zysków z praw komercyjnych. „W Formule 1 nie będzie żadnej rewolucji, nie będzie sytuacji, w której któregoś dnia budzimy się z wielką zmianą, dzięki której wszystko staje się lepsze. To będzie ciągły proces. Do czasu, aż zyskamy pełną zdolność zrozumienia zmiany kierunku, jakiej powinien dokonać sport nie będziemy w nim wprowadzać żadnych wielkich zmian. To po prostu zbyt ryzykowne”.

Brawn, który zimą wysunął pomysłem organizowania w trakcie sezonu wyścigów niezaliczanych do mistrzostw świata, przekonywał, że nie jest zwolennikiem wprowadzania zmian w formacie weekendów Grand Prix. „Dzięki nowoczesnej technologii można skondensować sport do takiej formy, w jakiej chcą śledzić go fani. Uważam że 1h 40 minut, 1h 44 minut, to świetny czas dla wyścigu. Taką mamy tradycję”.


Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.10.2017  Od 2018 roku Formuła 1 wejdzie we współpracę z Netflixem?
19.10.2017  Francuski organ bada proces sprzedaży F1 Liberty Media
17.10.2017  Luca Marmorini został konsultantem Aston Martina
11.10.2017  Pod koniec miesiąca Liberty przedstawi specyfikację nowego silnika F1
07.10.2017  Steiner: Bolidy z Halo będą gotowe na czas
Tagi:
F1 ogólnie
Brawn R.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
bartoszcze, 20.05.2017 17:43[!]
@JuJu_Hound
Jeżeli chciałeś powiedzieć że skończyły Ci się argumenty, to można to było zrobić grzeczniej.

Daj znać jak zrozumiesz różnicę pomiędzy widownią na torze a widownią w TV, jak również kosztami wyjazdu na tor i kosztami oglądania w TV.

Podpowiedź:
Melbourne/Katar
Szanghaj/Argentyna
Montreal/Katalonia
Baku/Assen
Spa/Silverstone
Austin/Philip Island
Meksyk/Malezja
Interlagos/Valencia
JuJu_Hound, 22.05.2017 14:26[!]
Ponawiam pytanie czy byłeś kiedyś na wyścigu F1 lub MotoGP?
bartoszcze, 22.05.2017 14:59[!]
@JuJu_Hound
Jesteś w stanie wytłumaczyć w jaki sposób moja obecność na wyścigu wpływa na ilość osób, które mogą wyścig obejrzeć?
(oprócz tego, że zmniejsza o jeden liczbę dostępnych biletów)

Bo jeśli nie, to znaczy że uciekasz od tematu.
JuJu_Hound, 22.05.2017 21:26[!]
Zadałem proste pytanie a Ty nie potrafisz na nie odpowiedzieć więc nie ma sensu prowadzić dalej tej niekonstruktywnej wymiany zdań.
bartoszcze, 23.05.2017 09:04[!]
@JuJu_Hound
Zadałeś proste pytanie nie na temat, więc dyskusja na temat chyba faktycznie jest zakończona.
JuJu_Hound, 23.05.2017 10:44[!]
Obiecałem że będę grzeczny i nie będę rzucał mięsem :)
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca