Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.05.2017

Oliver Rowland wygrywa główny wyścig F2 w Monako

Indy 500: Castroneves najszybszy w ostatnim treningu

Fani coraz bardziej pozytywnie oceniają Formułę 1

Wolff: F1 powinna zniknąć z torów wyglądających jak sklepowe parkingi

Fry: Ferrari odeszło w końcu od krótkoterminowych rozwiązań

Haas zmienił malowanie bolidu w celu lepszej ekspozycji logotypów

Button nie jest zainteresowany startem w Indy 500

25.05.2017

Informacja Pirelli po treningach przed GP Monako

GP Monako: wypowiedzi po treningach (10)

GP Monako: Vettel uzyskał najlepszy czas w drugim treningu

Pirelli ujawniło mieszanki ogumienia dostępne na GP Węgier

Horner: W F1 musi być miejsce dla niezależnego dostawcy silników

GP Monako: Hamilton dyktuje tempo w pierwszym treningu

Vettel: Ferrari ma szansę na zwycięstwo w GP Monako

Grosjean: Nowy krawężnik w szykanie za basenem wygląda jak rampa

Hamilton: Tegoroczny bolid Mercedesa jest trudny w prowadzeniu

24.05.2017

Button: Udział w testach w Bahrajnie byłby bezużyteczny

Sauber wprowadza w Monako duże poprawki do bolidu C36

McLaren nie chce wykluczać żadnego scenariusza w związku z Hondą

GP Monako: W szykanie za basenem zamontowano wysokie krawężniki

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Indy 500: Problem z zawieszeniem pokrzyżował plany Alonso

W sumie podczas dwóch sesji treningowych Hiszpan pokonał 56 okrążeń.
Nataniel Piórkowski, 16 maja 2017, wyświetlenia: 3164<< | lista | T- | T+ | >>


Fernando Alonso nie był w stanie wziąć udziału w zaplanowanej symulacji jazdy w grupie ze względu na problem z tylnym zawieszeniem swego bolidu.

Alonso miał nadzieję, że w trakcie ostatniej godziny poniedziałkowego treningu otrzyma szansę powiększenia swej wiedzy na temat jazdy w grupie, współpracując z pięcioma innymi kierowcami Andretti. Ze względu na problem z tylnym zawieszeniem Hiszpan nie mógł jednak zrealizować tych planów.

W sumie dwukrotny mistrz świata Formuły 1 pokonał w poniedziałek 56 okrążeń – 36 podczas treningu dla niedoświadczonych kierowców, w trakcie którego uzyskał najlepszą prędkość przejazdu, oraz 20 w ciągu zasadniczego pierwszego treningu przed Indy 500.

„Mieliśmy trochę problemów z tylnym zawieszeniem, przez co nie mogliśmy zrealizować pełnego programu, w którego końcowej fazie planowaliśmy pojeździć trochę w grupie z innymi kierowcami” – powiedział Alonso. „Ogólnie był to jednak niesamowity poniedziałek, o wiele lepszy niż pierwszy dzień spędzony w bolidzie, bo tym razem czułem zmiany w ustawieniach, jakich wprowadzenie planowaliśmy o poranku”.

„Jazda w towarzystwie innych kierowców jest czymś, nad czym będę musiał popracować w ciągu kilku kolejnych dni. Na pewno będzie musiało jej być więcej w moim programie. Pokonałem dwa lub trzy okrążenia za innymi bolidami zjeżdżającymi do alei serwisowej – dały mi one sporo frajdy i nie mogę się już doczekać kolejnych” – przekonywał były kierowca Minardi, Renault i Ferrari w F1.

Kierowca z Oviedo zakończył popołudniowe zajęcia z dziewiętnastym wynikiem i najlepszym okrążeniem pokonanym w tempie 223,025 mph. Po jazdach na początku maja Alonso stwierdził, że jego bolid "prowadził się sam". Zapytany o to, czy podczas pierwszego dnia treningów przed Indy 500 czuł, że sam steruje samochodem, kierowca McLarena powiedział: „Tak, w trochę większym stopniu. Zdecydowanie był to dużo lepszy dzień, miałem dużo lepsze odczucia. Dzisiaj byłem w stanie zacząć jeździć bolidem. Przede mną wciąż daleka droga, wiele nauki, ale czuję, że dokonałem dzisiaj dobrych postępów”.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.05.2017  Indy 500: Castroneves najszybszy w ostatnim treningu
22.05.2017  Indy 500: Chilton uzyskał najlepszy wynik w poniedziałkowym treningu
22.05.2017  Alonso: Gdyby nie problem z ładowaniem turbo mógłbym powalczyć o PP
21.05.2017  Indy 500: Alonso zakończył kwalifikacje na piątym miejscu
21.05.2017  Indy 500: Carpenter najszybszy w sobotnich kwalifikacjach
Tagi:
IndyCar
Alonso F.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
hubertpantak, 16.05.2017 15:20[!]
Alonso to stan umysłu, jak? czemu? Każdy bolid którym jedzie pada po kilkudziesięciu okrążeniach...
Sar trek, 16.05.2017 16:25[!]
Może pomarańcz przynosi pecha w motosporcie :P

Jack Harvey wspierany przez Andretti dotknął ściany po tym, jak się coś popsuło w zawieszeniu, więc były poważne podstawy, aby w razie czego nie wypuszczać Alonso na tor
Paulus, 16.05.2017 21:10[!]
W Barcelona też nie zaczęło się dobrze, a potem była wielka radość( przynajmniej sobotniego wieczoru).
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca