Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.05.2018

Artjom Markiełow wygrał główny wyścig F2 w Monako

Raikkonen gotowy pozostać w Ferrari na sezon 2019

FIA oraz FOM proszą Pirelli o uproszczenie nazw ogumienia

Menedżerowie Alonso pracują nad jego powrotem do Ferrari?

Euronews: Rich Energy finalizuje przejęcie Force India

24.05.2018

Red Bull: Możemy być wysoko w kwalifikacjach

Zespoły F1 otrzymają w Monako szczegóły nowych regulacji

Ricciardo najszybszy w popołudniowym treningu w Monte Carlo

Red Bull i Mercedes ufają FIA w ocenie legalności bolidu Ferrari

Ricciardo z najlepszym czasem w pierwszym treningu w Monako

Hamilton zadowolony z powrotu grid girls przy okazji GP Monako

Stroll: Chcemy dokonać znaczących postępów przed lipcowymi wyścigami

Hartley zaskoczony plotkami na temat swojej przyszłości w Toro Rosso

23.05.2018

Steiner: Pozycja Grosjeana w Haasie jest bezpieczna

Ferrari zmodyfikowało projekt lusterek przymocowanych do systemu halo

Sainz oczekuje szalonych kwalifikacji do wyścigu w Monako

Lauda: FIA powinna wyjaśnić wątpliwości związane z bolidem Ferrari

Abiteboul: Renault przywykło do krytyki ze strony Red Bulla

Verstappen: GP Monako to dobra szansa dla Red Bulla

22.05.2018

Todt popiera plany rezygnacji z wykorzystywania MGU-H w F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Indy 500: Problem z zawieszeniem pokrzyżował plany Alonso

W sumie podczas dwóch sesji treningowych Hiszpan pokonał 56 okrążeń.
Nataniel Piórkowski, 16 maja 2017, wyświetlenia: 4320<< | lista | T- | T+ | >>


Fernando Alonso nie był w stanie wziąć udziału w zaplanowanej symulacji jazdy w grupie ze względu na problem z tylnym zawieszeniem swego bolidu.

Alonso miał nadzieję, że w trakcie ostatniej godziny poniedziałkowego treningu otrzyma szansę powiększenia swej wiedzy na temat jazdy w grupie, współpracując z pięcioma innymi kierowcami Andretti. Ze względu na problem z tylnym zawieszeniem Hiszpan nie mógł jednak zrealizować tych planów.

W sumie dwukrotny mistrz świata Formuły 1 pokonał w poniedziałek 56 okrążeń – 36 podczas treningu dla niedoświadczonych kierowców, w trakcie którego uzyskał najlepszą prędkość przejazdu, oraz 20 w ciągu zasadniczego pierwszego treningu przed Indy 500.

„Mieliśmy trochę problemów z tylnym zawieszeniem, przez co nie mogliśmy zrealizować pełnego programu, w którego końcowej fazie planowaliśmy pojeździć trochę w grupie z innymi kierowcami” – powiedział Alonso. „Ogólnie był to jednak niesamowity poniedziałek, o wiele lepszy niż pierwszy dzień spędzony w bolidzie, bo tym razem czułem zmiany w ustawieniach, jakich wprowadzenie planowaliśmy o poranku”.

„Jazda w towarzystwie innych kierowców jest czymś, nad czym będę musiał popracować w ciągu kilku kolejnych dni. Na pewno będzie musiało jej być więcej w moim programie. Pokonałem dwa lub trzy okrążenia za innymi bolidami zjeżdżającymi do alei serwisowej – dały mi one sporo frajdy i nie mogę się już doczekać kolejnych” – przekonywał były kierowca Minardi, Renault i Ferrari w F1.

Kierowca z Oviedo zakończył popołudniowe zajęcia z dziewiętnastym wynikiem i najlepszym okrążeniem pokonanym w tempie 223,025 mph. Po jazdach na początku maja Alonso stwierdził, że jego bolid "prowadził się sam". Zapytany o to, czy podczas pierwszego dnia treningów przed Indy 500 czuł, że sam steruje samochodem, kierowca McLarena powiedział: „Tak, w trochę większym stopniu. Zdecydowanie był to dużo lepszy dzień, miałem dużo lepsze odczucia. Dzisiaj byłem w stanie zacząć jeździć bolidem. Przede mną wciąż daleka droga, wiele nauki, ale czuję, że dokonałem dzisiaj dobrych postępów”.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.01.2018  Marchionne: Umowa Haasa z Maserati byłaby dobra
15.01.2018  De Ferran: W USA jest wielu kierowców którzy poradziliby sobie w F1
06.01.2018  Alonso chce jeszcze raz wystartować w Indianapolis 500 w 2019 roku
29.09.2017  Palmer: Przejście do IndyCar jest jedną z opcji na sezon 2018
29.07.2017  Alonso nie wyklucza przejścia do IndyCar na sezon 2018
Tagi:
IndyCar
Alonso F.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
hubertpantak, 16.05.2017 15:20[!]
Alonso to stan umysłu, jak? czemu? Każdy bolid którym jedzie pada po kilkudziesięciu okrążeniach...
Sar trek, 16.05.2017 16:25[!]
Może pomarańcz przynosi pecha w motosporcie :P

Jack Harvey wspierany przez Andretti dotknął ściany po tym, jak się coś popsuło w zawieszeniu, więc były poważne podstawy, aby w razie czego nie wypuszczać Alonso na tor
Paulus, 16.05.2017 21:10[!]
W Barcelona też nie zaczęło się dobrze, a potem była wielka radość( przynajmniej sobotniego wieczoru).
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca