Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.06.2018

Alonso obawiał się utraty zwycięstwa w ostatnich godzinach Le Mans

Abiteboul: Renault prawie spełniło oczekiwania na pierwszą połowę sezonu

Leclerc: Przejście z F2 do Formuły 1 było trudniejsze niż sądziłem

17.06.2018

Toyota #8 odniosła zwycięstwo w 24-godzinnym wyścigu Le Mans

16.06.2018

GP Belgii pozostanie w kalendarzu F1 co najmniej do 2021 roku

15.06.2018

Williams nie porzuci rozwoju tegorocznego bolidu

Red Bull nie zamierza ulegać ultimatum Renault

Stefano Domenicali chwali zmiany wprowadzane w Formule 1

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Rosji

Toyota #8 wyruszy z pole position do 24h wyścigu Le Mans

14.06.2018

Carey: Nowe wyścigi F1 w USA będą odbywały się na torach ulicznych

Marko: Verstappen uciszył krytyków

Mercedes potwierdzi we Francji podpisanie nowej umowy z Hamiltonem?

AMuS: Force India otrzymało pożyczkę od FOM

Villeneuve: Lauda nie powinien porównywać mego ojca do Maksa Verstappena

Ekipa Alonso z prowizorycznym pole position do wyścigu Le Mans

13.06.2018

Hankook przystąpi do przetargu na dostawcę opon w Formule 1?

Marko: Poprawki Hondy są warte 0,3 sekundy na okrążeniu

Perez: Problemy z wyprzedzaniem wynikają z Halo oraz opon Pirelli

McLaren otwarty na wypożyczenie Norrisa do innego zespołu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Hiszpanii

Pascal Wehrlein z Saubera zdobywa punkty po jeździe na jeden postój.
Informacja prasowa, 14 maja 2017, wyświetlenia: 2548<< | lista | T- | T+ | >>


Montmelo, 14 maja 2017 – Lewis Hamilton z Mercedesa wygrał Grand Prix Hiszpanii po walce z Sebastianem Vettelem z Ferrari, która była tak zacięta, że nawet doszło między nimi do drobnej kolizji po ostatnich pit stopach. Obaj zjeżdżali po dwa razy, po starcie na miękkiej mieszance, ale Hamilton wykonał środkowy przejazd na pośredniej mieszance i finiszował na miękkiej, a Vettel założył drugi raz z rzędu miękkie ogumienie i do mety dojechał na pośredniej.

Dwaj rywale stoczyli zażartą walkę na torze i w alei serwisowej, realizując różne strategie, ale ostatecznie kolejność na mecie była taka sama, jak na polach startowych. Warunki pozostały suche i ciepłe, pod koniec wyścigu temperatura nawierzchni wynosiła 43 stopnie Celsjusza.

Tylko trzej kierowcy ruszyli do wyścigu na pośredniej mieszance. Daniił Kwiat z Toro Rosso zastosował strategię pośrednie/miękkie/miękkie i zdobył punkty mimo startu z ostatniego rzędu. Pascal Wehrlein z Saubera także finiszował w punktach po zaledwie jednym pit stopie i dwóch mniej więcej równych przejazdach na miękkiej i pośredniej mieszance.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Hamilton przypieczętował zwycięstwo dzięki niskiej degradacji i mocnym osiągom pośredniej mieszanki zastosowanej przez niego w środkowym przejeździe. Taką samą strategię zastosował trzeci na mecie Daniel Ricciardo. Degradacja i zużycie pozostawały na niskim poziomie, mimo wysokiej temperatury nawierzchni. Ten fakt potwierdził Lewis Hamilton, uzyskując najlepszy czas okrążenia dwie rundy przed końcem wyścigu, poprawiając najlepsze zeszłoroczne osiągnięcie o ponad 3,4 sekundy”.

PRZEWIDYWALNOŚĆ NASZEJ PROGNOZY
Lewis Hamilton wygrał wyścig po jeździe na dwa pit stopy: start na miękkiej mieszance, zmiana na pośrednią na 22. okrążeniu i powrót na miękką na 37. okrążeniu. To był najbardziej prawdopodobny, ale niekoniecznie teoretycznie najszybszy scenariusz, którym były trzy pit stopy. Najwyżej sklasyfikowanym kierowcą, który zatrzymywał się trzy razy, był dwunasty na mecie lokalny bohater Fernando Alonso.

OPONY UŻYTE W WYŚCIGU

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.06.2018  Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Rosji
13.06.2018  Hankook przystąpi do przetargu na dostawcę opon w Formule 1?
12.06.2018  Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Francji
04.06.2018  Niskoprofilowe opony mogą pojawić się w F1 w sezonie 2021
01.06.2018  Pirelli otwarte na wprowadzenie do F1 18-calowych felg
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca