Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.04.2018

Massa: Williams ponosi konsekwencje za kierowanie się pieniędzmi

Nico Rosberg ustąpił z funkcji menedżera Roberta Kubicy

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Francji

Honda milczy w kwestii potencjalnej współpracy z Red Bullem od sezonu 2019

19.04.2018

Hulkenberg: Nigdy nie byłem w lepszej formie

Kwiat weźmie udział w testach ogumienia Pirelli

F1 dąży do znaczącego ograniczenia wykorzystywania telemetrii?

18.04.2018

Alonso niewzruszony osiągami Ferrari i Hondy

Od 2021 roku F1 może zrezygnować z limitu przepływu paliwa

Ferrari dysponuje obecnie najmocniejszym silnikiem F1?

Williams nie obawia się skutków utraty sponsora tytularnego

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek na GP Azerbejdżanu

17.04.2018

Przedstawiono propozycję zmian w przepisach na sezon 2019

Marko ostrzega Mercedesa przed zatrudnieniem Ricciardo

McLaren nie korzysta z pełnej specyfikacji tegorocznego bolidu

Jos Verstappen: Max musi więcej myśleć walcząc o pozycje

Renault pracuje nad zwiększeniem mocy silnika R.E.18

16.04.2018

Lauda: Verstappen powinien zmienić swój styl jazdy

Whiting: Verstappen będzie teraz ostrożniejszy

Horner: GP Chin pokazało, że Ricciardo powinien zostać w Red Bullu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Honda nie jest pewna debiutu zmodyfikowanego silnika podczas GP Kanady

W Barcelonie koncern wprowadził do użytku poprawiony system wlotowy i paliwowy.
Nataniel Piórkowski, 14 maja 2017, wyświetlenia: 955<< | lista | T- | T+ | >>


Szef programu Hondy w Formule 1 – Yusuke Hasegawa nie jest pewien, czy jego koncern będzie w stanie wprowadzić przed Grand Prix Kanady duży pakiet poprawek do swej jednostki napędowej.

Od początku sezonu Honda pracuje nad znaczącymi modyfikacjami swego silnika V6, dążąc do redukcji strat względem Mercedesa i Ferrari. Podczas Grand Prix Hiszpanii Fernando Alonso stwierdził, że obecnie różnica ta może wynosić ponad 50 koni mechanicznych.

Zimą Honda miała poważne problemy z przeniesieniem eksperymentalnej technologii spalania z testowanego na hamowni jednego cylindra na cały silnik V6.

Od tego czasu japoński koncern zapewnił sobie wsparcie konsultacyjne Ilmora, a obecnie – według nieoficjalnych informacji – dąży do osiągnięcia podobnego porozumienia z Mercedesem.

Początkowo przedstawiciele firmy przekonywali, że duży pakiet poprawek wejdzie do użytku najpóźniej na początku czerwca. Hasegawa przyznał teraz jednak, iż nie może zagwarantować, że dojdzie do tego podczas Grand Prix Kanady. „Oczywiście tor w Kanadzie to obiekt, na którym bardzo duże znaczenie ma moc silnika. Jeśli uda nam się przygotować nowy silnik, będziemy chcieli skorzystać z niego w Montrealu. Nadal nie jestem jednak pewien, czy nam się to uda”.

Jak dotąd Honda ograniczała się jedynie do zmian w mapowaniu silnika i drobnych poprawek mających na celu poprawę niezawodności oraz ogólnej stabilności pracy jednostki napędowej.

Hasegawa przekonuje jednak, iż jego inżynierom udało się niemal w pełni wyeliminować problemy z właściwościami jezdnymi bolidu MCL32, jakie dokuczały kierowcom McLarena na początku sezonu.

„W Barcelonie sam silnik jest w gruncie rzeczy taki sam jak wcześniej, ale wprowadziliśmy do użytku zmodyfikowany system wlotowy i paliwowy. Poprawki stoją na całkiem wysokim poziomie, ale nie możemy być zbyt dumni ze straty, jaką mamy do czołowych zespołów” – stwierdził Japończyk.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.04.2018  Honda milczy w kwestii potencjalnej współpracy z Red Bullem od sezonu 2019
18.04.2018  Alonso niewzruszony osiągami Ferrari i Hondy
17.04.2018  Renault pracuje nad zwiększeniem mocy silnika R.E.18
11.04.2018  Tanabe: Ten rok to zupełnie inna historia dla Hondy
10.04.2018  Honda intensyfikuje prace nad poprawą osiągów silnika
Tagi:
Honda
McLaren
Hasegawa Y.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca