Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.01.2018

Od sezonu 2019 wprowadzona zostanie minimalna waga kierowcy?

Płetwy rekina powrócą do Formuły 1 w sezonie 2019?

Pirelli chce w tym roku zakończyć rozmowy na temat nowej umowy z F1

Lista startowa F1 na sezon 2018

Brown: Alonso nie stawiał McLarenowi żadnego ultimatum

18.01.2018

Forbes: Grand Prix Wietnamu dołączy do kalendarza F1

Mercedes przedstawi nowy bolid 22 lutego

Toro Rosso przeprowadziło swoim pracownikom kurs z japońskiej kultury

McLaren ogłosił datę prezentacji bolidu MCL33

Marchionne: Umowa Haasa z Maserati byłaby dobra

Rosberg: Marzenie Kubicy o startach w F1 wciąż jest żywe

Pirelli oczekuje znaczącej poprawy czasów okrążeń na początku sezonu 2018

17.01.2018

Magnussen: Haas podąża drogą Force India

Mansell: Williams może poradzić sobie z niedoświadczonym składem kierowców

Chandhok: Kubica otrzymał wystarczająco dużo szans, by pokazać swoje możliwości

Salo: Williams postawił na kierowców głodnych sukcesów

Marchionne: Nowy bolid Ferrari może być potworem

Autosport: Martin Whitmarsh dołączy do FIA jako konsultant

16.01.2018

Toro Rosso zakończyło współpracę z dotychczasowym szefem działu aero

Carlo Santi zostanie nowym inżynierem wyścigowym Kimiego Raikkonena?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Symonds: Jestem pod wrażeniem postępów Strolla

18-letni kierowca realizuje program jazd testowych z Williamsem przed debiutem w F1.
Nataniel Piórkowski, 29 grudnia 2016, wyświetlenia: 1061<< | lista | T- | T+ | >>


Odchodzący dyrektor techniczny Williamsa – Pat Symonds, przyznaje, że jest pod wrażeniem postępów dokonywanych przez Lance'a Strolla, realizującego specjalny program testów przed awansem do F1 w sezonie 2017.

Stroll zapewnił sobie wyścigowy fotel w stajni z Grove po zdobyciu mistrzowskiego tytułu w europejskiej Formule 3. Dążąc do jak najlepszego przygotowania 18-latka do debiutu w Formule 1, Williams opracował i realizuje program jazd testowych na torach wchodzących w skład kalendarza serii Grand Prix, korzystając ze swego bolidu z 2014 roku.

„Były już takie programy. Jacques Villeneuve brał udział w podobnym programie testów z Williamsem w 1995 roku” – powiedział Symonds. „Wiem, że w jego trakcie korzystano z wielu różnych torów, na których wtedy nie testowały zazwyczaj zespoły Formuły 1. Ogólnie mówiąc zawodnicy testowi wyjeżdżali z garażu i przejeżdżali kolejne kilometry – w przypadku tych zajęć chodziło jednak zawsze o rozwój bolidu, a nie o rozwój kierowcy. Odwróciliśmy to i w tym przypadku wygląda to po części właśnie jak stary program Jacquesa. Na przykład w Abu Zabi Lance trenował postoje w alei serwisowej. Mieliśmy więc pełną ekipę obsługującą bolid, a on wykonywał postój po postoju. Nasza ekipa nie potrzebowała takiego treningu, ale Lance już tak. Kładziemy nacisk na takie rzeczy”.

Symonds dodał, że jest zadowolony z postępów dokonanych przez Kanadyjczyka. „W celu realizacji programu korzystamy z bolidu 2014 i specjalnego rodzaju ogumienia. Te opony bardzo różnią się od wyścigowego ogumienia Pirelli. Nie wiem jak bardzo, bo nie dysponujemy konkretnymi wyliczeniami. Możemy jednak spojrzeć na dane Lance'a i porównać je z osiągami Valtteriego i Felipe. Patrząc na nie byłem pod wrażeniem. Lance szybko uczy się toru, a umiejętność ta zawsze towarzyszy dobremu kierowcy. Po dwóch dniach spędzonych w bolidzie radzi sobie całkiem dobrze. Uczy się. W Formule 1 wiele zależy obecnie od zarządzania oponami, od nauki zarządzania oponami. Lance musi wyjechać na tor, musi spalić komplet opon i powiedzieć: «W porządku, teraz już wiem, że nie mogę jechać z gazem w podłodze». Chodzi o tego typu rzeczy. Lance się uczy. To dobrze”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.01.2018  Rosberg: Marzenie Kubicy o startach w F1 wciąż jest żywe
17.01.2018  Mansell: Williams może poradzić sobie z niedoświadczonym składem kierowców
17.01.2018  Chandhok: Kubica otrzymał wystarczająco dużo szans, by pokazać swoje możliwości
17.01.2018  Salo: Williams postawił na kierowców głodnych sukcesów
16.01.2018  Robert Kubica został kierowcą rezerwowym Williamsa
Tagi:
Williams
Stroll L.
Symonds P.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca