Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2013
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Montezemolo: Symulatory w F1 to jakiś żart

Włoch uważa, że powinno się powrócić do testów na torze.
Paweł Zając, 27 grudnia 2013, wyświetlenia: 3655<< | lista | T- | T+ | >>
Prezes Ferrari, Luca di Montezemolo, stwierdził, że obecny udział symulatorów w pracach rozwojowych w F1 jest żartem.

Wraz z ograniczeniem testów w trakcie sezonu zespoły zostały zmuszone znaleźć inny sposób sprawdzania nowych części. Wybór padł na rozbudowę symulatorów, jednak zdaniem Włocha pomysł powinien zostać przemyślany ponownie.

Montezemolo uważa, że tak poważny rozwój tej technologii sprawił, iż powinno się poważnie rozważyć powrót do testów na torze, które mają być lepsze, oraz tańsze dla zespołów.

„To jakiś żart” – powiedział Włoch podczas spotkania z dziennikarzami. „Zostaliśmy zmuszeni do inwestowania ogromnych pieniędzy w te straszne i sztuczne maszyny, które zastąpiły testy na Fiorano czy Mugello. Jeśli ktoś nie ma pieniędzy na testy to powinien jeździć w GP2, gokartach albo grać w kosza. Chcę testować przede wszystkim po to, aby nowi kierowcy mieli okazję jazdy bolidem i zdobywania doświadczenia. To także dałoby fanom więcej okazji do zobaczenia bolidów F1, gdyż pomiędzy wyścigami jest cisza. Nie dzieje się nic. Poza tym są one mniej kosztowne niż budowa i rozwijanie symulatorów. Musimy nad tym podyskutować w przyszłości”.

Montezemolo przyznał również, że co prawda koszty w F1 są zbyt wysokie, jednak zdaniem brak testów upośledza sport i trzeba się temu przeciwstawiać. „W piłce nożnej, jeśli chcesz grać w Lidze Mistrzów to musisz kupić dobrych zawodników i trenować czasem pięć razy dziennie. To jest rywalizacja. To śmieszne, że w F1 nie wolno nam testować, a z drugiej strony musimy inwestować w tunele i rozwój aerodynamiki, której nie da się przenieść na samochody drogowe. Nie chcę wyjść na konserwatywnego, ale przy większej ilości testów nie byłoby tegorocznego skandalu oponiarskiego”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.01.2019  Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari
16.01.2019  Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari
16.01.2019  Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego
15.01.2019  Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari
15.01.2019  Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?
Tagi:
di Montezemolo L.
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
dejacek, 29.12.2013 22:53[!]
ja to samo powtarzam od wielu lat. Zwiększyć ilość testów i wprowadzić możliwość rozwoju silników, skrzyń oprogramowania itd. To jest królowa sportów motorowych a jak kogoś nie stać to do gokartów.
ROOK, 30.12.2013 07:49[!]
Cytat jpslotus72 :
ale Ty widzisz w Hornerze tego właściwego człowieka do tej roli?
.    Byłoby autokompromitacją próbować udzielać porad konsultingowych bez audytu i znajomości sytuacji od środka. :)

.    To co wiemy, to fakt, że obecny model przywództwa sprawdził się w praktyce w tej konkretnej sytuacji i tym konkretnie momencie (choć historia uczy, iż dominujący przywódcy na ogół „wychowują sobie” nieadekwatnych następców), natomiast proponowany model przywództwa kolegialnego zazwyczaj nie sprawdza się w praktyce i bądź to niepostrzeżenie, pod wpływem podskórnych ambicji samych dominujących samców alfa, bądź to pod przymusem negatywnych skutków takiego modelu szybko przekształca się/jest przekształcany w coś innego.

.    Wystarczy w bibliotece pod tym kątem przekartkować podręczniki do zarządzania, by natknąć się na modelowe sytuacje z przeszłości, gdy taki model przywództwa w firmie prowadził do różnych zabawnych wpadek.



Cytat jpslotus72 :
Pomysł nie jest idealny, ale czy nowy "dyktator" byłby lepszy? Gdzie znaleźć takiego, który miałby wszystkie talenty Ecclestone'a i jego skuteczność? Gdyby Bernie miał młodszego brata...
.    Briatore? ;)
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca