Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

14.11.2018

Autosport: Andreas Seidl zamierza podjąć pracę w Formule 1

Sauber utworzył juniorski program przy współpracy z Charouz Racing

Sainz: Wątpię, że Verstappen mógł zablokować moje przejście do Red Bulla

Brawn optymistycznie ocenia zmiany w przepisach na sezon 2019

Vandoorne: Nie koncentruję się na jak najszybszym powrocie do F1

Verstappen: Schrzaniłem pierwsze sześć wyścigów sezonu

Lowe: Przykład Manora pokazuje wadę obecnego systemu punktowego

13.11.2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Abu Zabi

Verstappen: Zachowanie Ocona sprowokowało przepychankę

Perez: Przykład Alonso pokazuje, jak w złym stanie znajduje się F1

Punkty karne (stan po GP Brazylii)

Whiting: Ocon nie powinien był atakować Verstappena

12.11.2018

AMuS: Kubica podpisze w tym tygodniu kontrakt z Williamsem

Motorsport.com: Opcja w kontrakcie Sirotkina z Williamsem wygasła

Toto Wolff zamierza odbudować karierę Stoffela Vandoorne'a

Vettel nie obawia się zespołowego pojedynku z Leclerkiem w 2019 roku

GP Brazylii: weekend w obiektywie

Wolff: Silnik w bolidzie Lewisa był bliski awarii podczas GP Brazylii

Villeneuve: Postawa Ocona w Brazylii była żenująca

Vettel ścigał się w Brazylii z uszkodzonym sensorem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2013
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Montezemolo: Symulatory w F1 to jakiś żart

Włoch uważa, że powinno się powrócić do testów na torze.
Paweł Zając, 27 grudnia 2013, wyświetlenia: 3617<< | lista | T- | T+ | >>
Prezes Ferrari, Luca di Montezemolo, stwierdził, że obecny udział symulatorów w pracach rozwojowych w F1 jest żartem.

Wraz z ograniczeniem testów w trakcie sezonu zespoły zostały zmuszone znaleźć inny sposób sprawdzania nowych części. Wybór padł na rozbudowę symulatorów, jednak zdaniem Włocha pomysł powinien zostać przemyślany ponownie.

Montezemolo uważa, że tak poważny rozwój tej technologii sprawił, iż powinno się poważnie rozważyć powrót do testów na torze, które mają być lepsze, oraz tańsze dla zespołów.

„To jakiś żart” – powiedział Włoch podczas spotkania z dziennikarzami. „Zostaliśmy zmuszeni do inwestowania ogromnych pieniędzy w te straszne i sztuczne maszyny, które zastąpiły testy na Fiorano czy Mugello. Jeśli ktoś nie ma pieniędzy na testy to powinien jeździć w GP2, gokartach albo grać w kosza. Chcę testować przede wszystkim po to, aby nowi kierowcy mieli okazję jazdy bolidem i zdobywania doświadczenia. To także dałoby fanom więcej okazji do zobaczenia bolidów F1, gdyż pomiędzy wyścigami jest cisza. Nie dzieje się nic. Poza tym są one mniej kosztowne niż budowa i rozwijanie symulatorów. Musimy nad tym podyskutować w przyszłości”.

Montezemolo przyznał również, że co prawda koszty w F1 są zbyt wysokie, jednak zdaniem brak testów upośledza sport i trzeba się temu przeciwstawiać. „W piłce nożnej, jeśli chcesz grać w Lidze Mistrzów to musisz kupić dobrych zawodników i trenować czasem pięć razy dziennie. To jest rywalizacja. To śmieszne, że w F1 nie wolno nam testować, a z drugiej strony musimy inwestować w tunele i rozwój aerodynamiki, której nie da się przenieść na samochody drogowe. Nie chcę wyjść na konserwatywnego, ale przy większej ilości testów nie byłoby tegorocznego skandalu oponiarskiego”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
12.11.2018  Vettel nie obawia się zespołowego pojedynku z Leclerkiem w 2019 roku
12.11.2018  Vettel ścigał się w Brazylii z uszkodzonym sensorem
11.11.2018  Mercedes: Ferrari jest faworytem do zwycięstwa
09.11.2018  Jock Clear dołączy do grupy inżynierów zajmujących się bolidem Leclerca
08.11.2018  Vettel: Utrata szansy na tytuł w sezonie 2009 była najbardziej bolesna
Tagi:
di Montezemolo L.
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
dejacek, 29.12.2013 22:53[!]
ja to samo powtarzam od wielu lat. Zwiększyć ilość testów i wprowadzić możliwość rozwoju silników, skrzyń oprogramowania itd. To jest królowa sportów motorowych a jak kogoś nie stać to do gokartów.
ROOK, 30.12.2013 07:49[!]
Cytat jpslotus72 :
ale Ty widzisz w Hornerze tego właściwego człowieka do tej roli?
.    Byłoby autokompromitacją próbować udzielać porad konsultingowych bez audytu i znajomości sytuacji od środka. :)

.    To co wiemy, to fakt, że obecny model przywództwa sprawdził się w praktyce w tej konkretnej sytuacji i tym konkretnie momencie (choć historia uczy, iż dominujący przywódcy na ogół „wychowują sobie” nieadekwatnych następców), natomiast proponowany model przywództwa kolegialnego zazwyczaj nie sprawdza się w praktyce i bądź to niepostrzeżenie, pod wpływem podskórnych ambicji samych dominujących samców alfa, bądź to pod przymusem negatywnych skutków takiego modelu szybko przekształca się/jest przekształcany w coś innego.

.    Wystarczy w bibliotece pod tym kątem przekartkować podręczniki do zarządzania, by natknąć się na modelowe sytuacje z przeszłości, gdy taki model przywództwa w firmie prowadził do różnych zabawnych wpadek.



Cytat jpslotus72 :
Pomysł nie jest idealny, ale czy nowy "dyktator" byłby lepszy? Gdzie znaleźć takiego, który miałby wszystkie talenty Ecclestone'a i jego skuteczność? Gdyby Bernie miał młodszego brata...
.    Briatore? ;)
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca