Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.07.2018

Ecclestone: Obecne przepisy zniechęcają kierowców do ścigania

Mallya chce, aby Ocon i Perez pozostali kierowcami Force India

GP Miami zostanie potwierdzone pod koniec lipca?

Abiteboul: Renault musi mieć alternatywy dla Sainza

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Węgier

17.07.2018

Webber: Formuła 1 zbyt łatwo dopuszcza fanów do kierowców

Red Bull zachęca Hondę do częstszego wprowadzania poprawek

Steiner: Haas nie żałuje kontrowersyjnego podejścia do startów w F1

Raikkonen może wrócić do Saubera na sezon 2019?

Antonio Giovinazzi wystąpi z Sauberem w treningu do GP Niemiec

Ferrari z agresywnym wyborem opon na Grand Prix Węgier

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Fragmenty wywiadu z Witalijem Pietrowem

Rosjanin mówił m. in. o nowym kontrakcie, nowym bolidzie oraz swoich relacjach z Kubicą.
Grzegorz Filiks, 29 grudnia 2010, wyświetlenia: 4452<< | lista | T- | T+ | >>
Ostatnio w zespole Renault dzieje się naprawdę dużo i nie chodzi tylko o pozyskanie nowego głównego sponsora – Grupy Lotus, ale również o przedłużenie kontraktu z kierowcą Witalijem Pietrowem.

Rosjanin postanowił udzielić wywiadu swojej rodzimej prasie, konkretnie Rosijskajej Gaziecie, w którym mówił zarówno o podpisaniu nowej umowy, swojej dotychczasowej postawie w F1, jak i stosunkach z zespołowym partnerem Robertem Kubicą. My postanowiliśmy wybrać najciekawsze pytania zadane Pietrowowi. Oto one:

Witalij, dlaczego tak długo trwał proces podpisania nowego kontraktu?
„Wierzcie mi, tylko z powodu kwestii prawnych. Umowa jest złożona, ma wiele niuansów. Potrzebowaliśmy czasu, aby wszystko starannie rozważyć, obmyślić, policzyć. Niemniej jednak jeszcze raz powtórzę: w tym przypadku nie było żadnych politycznych czy też innych kwestii. Wszystko zależało od prawnych stron porozumienia; negocjacji, zmian i tak dalej”.

Rozważałeś jakieś inne warianty zamiast Renault?
„Inne opcje są zawsze dostępne. Nie będę oczywiście zdradzał tajemnic, ale mieliśmy 'plan B' (śmiech). Mimo wszystko od samego początku byliśmy skoncentrowani na kontynuowaniu współpracy z Renault. To był dla nas priorytet. Naturalnie mieliśmy nadzieję, że również zespół chce dalej nas mieć u siebie. Jak widzicie, interesy obu stron nałożyły się na siebie”.

Jeśli dobrze rozumiem, będziesz teraz mieszkał w Anglii?
„Mieszkał to prawdopodobnie zbyt dużo powiedziane, ale tak naprawdę będę spędzał tam większość czasu. Faktem jest, że w Enstone znajduje się baza Renault, a ja zawsze muszę być blisko ekipy. W rzeczywistości to pomoże zarówno mnie, jak i zespołowi”.

W zeszłym roku mieszkałeś...
„W Walencji i to sprawiało problemy: ciągłe loty, loty, loty”

Jak z twoim angielskim?
„W porządku”.

W Renault czasami zdawali się mówić, że musisz podciągnąć swój język obcy.
„Problem tak naprawdę nie tkwił w języku, a w radiu, które nie działało jak należy”.

Jak wygląda nowy bolid przygotowywany na sezon 2011?
„Jeszcze nie jestem w stanie powiedzieć czegoś konkretnego. Ciężko mówić o nowym samochodzie, gdy się go jeszcze nie wypróbowało. To znaczy mam pewne wyobrażenie o bolidzie Lotus-Renault, którym będę się ścigał w przyszłym roku. Jednakże wszystko, co bym teraz o nim powiedział, byłoby pustymi słowami. Dlaczego? Ponieważ w tym przypadku nie da się niczego zrozumieć, póki się do niego nie wsiądzie. Innymi słowami – trzeba go sprawdzić w warunkach bojowych. Rok temu na testach myśleliśmy, że mamy superszybkie auto. Potem okazało się, że jest nad czym pracować”.

Witalij, nie jest tajemnicą, że twoje relacje w zeszłym sezonie z partnerem Robertem Kubicą były czysto zawodowe, żeby nie powiedzieć chłodne.
„Tak, do dziś nic w tej kwestii nie uległo zmianie”.

Rozumiem, że w minionym sezonie to, że byłeś debiutantem nie było powodem do radości. Jak jest teraz?
„Teraz to już nie ma znaczenia, wiem i rozumiem znacznie więcej. Będę podchodził znacznie bardziej poważnie do sprawy (śmiech)”.

Jak wyglądała rozmowa między tobą a szefem zespołu Erikiem Boullierem przed podpisaniem nowego kontraktu?
„Nie rozmawialiśmy. O czym mielibyśmy mówić? Negocjacje to sprawa menedżerów”.

Źródło: rg.ru
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.08.2017  Pietrow: Kwiat nie może czuć się pewny posady w Toro Rosso
28.02.2014  Witalij Pietrow kierowcą Mercedesa w mistrzostwach DTM
23.01.2014  Pietrow testuje Mercedesa DTM
22.11.2013  Pietrow zdeterminowany, by powrócić w przyszłym roku do wyścigów
25.10.2013  Kaltenborn potwierdza spotkanie z Pietrowem
Tagi:
Renault
Wywiady
Pietrow W.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Jędruś, 30.12.2010 23:29[!]
W Renault czasami zdawali się mówić, że musisz podciągnąć swój język obcy.
„Problem tak naprawdę nie tkwił w języku, a w radiu, które nie działało jak należy”.

Jeżeli jest to ironia, to naprawdę w rosyjskim stylu.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca